Ebru Yaşar – Zehir Oluyor


Aklımda her halin seni çok özlüyorum
Silinmez silinmeyecek izlerin derin
Ateşe atma yanlız bırakma
Seninle dolu bu kalbi unutma

Zehir oluyor geceler inan uyuyamıyorum
Sabahlar ışık saçmıyor şuan inan ağlıyorum
Seni çok seni çok seni çok seviyorum

Kopamam senden aşkımdan sevgimden
Bir allahım var inan ki bir de sen
Ateşe atma yanlız bırakma
Seninle dolu bu kalbi unutma

Zehir oluyor geceler inan uyuyamıyorum
Sabahlar ışık saçmıyor şuan inan ağlıyorum
Seni çok seni çok seni çok seviyorum

127 Yanıt to “Ebru Yaşar – Zehir Oluyor”

  1. emel Says:

    kaç gündür zirveye çıkmıyodum çıkayımda kendime geleyim azcık yaaaaaa :

  2. emel Says:

    ayyyyyyyyyyyyy ne kaaaaadaaa yakıştım zirvelere :)çokta mütavaziyimdir🙂

  3. emel Says:

    neyse ben kaçat şimdidlik byyyyyyyyy

  4. slm slm ooo emelcim ne var yani kaç gündür zirvelere çıkamadıysan. ayıp yani ben bütün zirvelere değmez miyim😀 ama yine de çıkmadan da olmuyor dimi🙂 hıhh hiç değilse zayıflarmış. gözlerinin altı çöktü iki günde be hele bi dr a gitme de zebellah gibi nası tepene çöküyorum senin ben. meral ablam iyi eğlenceler. genç kardeşim herhalde gözün olmayacak çoookkktann hakedilmiş bişey ama herkes senin gibi diil. gözü olanlar da çıkıyorr😀 aylamm güzel hasret gidermeler. ama hasret gidermeye doyulmuyor🙂 hatcemm cee ee çık bakiim ortaya bak ben yeni çıkabildim. bakın biriniz gelmezse yarım saat bekler giderim ona göreee.

  5. 😦 kimseler yok.

  6. ben bari bi dolanayım gelmeye çalışırım yine bye.

  7. tuba_asi Says:

    emel abla ben senden alıcam tüyoları daha zamanı var sende bana anlatıcan sözün var ona göre 🙂

  8. tuba_asi Says:

    ben çıkayim 🙂

  9. merhabaaa 🙂 nasılmış bakalım sevgili halkım😀 elizabeth olmayı özlemişim😀😛

  10. işte ben iyiyim her şey yolunda sizleri sormalı 🙂

  11. geencer bey sizleri özledim ben biliyo musunuz ?

  12. iyi ben burda takılayım artık kim gelirse🙂

  13. uykum geliyyoooooo😦

  14. peki bana yıne kısmet olmadı sizlerle konsumak😦 ben cıkıyorum cok uykum geldı şekerparelerim🙂 sızı coook optum coook kocaman🙂 kendınıze ıyı bakın ıyı geceler🙂 kalp kalp kalp😀

  15. yanı en son ben mı geldım :d ve ugrayan yok😀 sız var yaa😀

  16. asi merve Says:

    Anammmmmmmmmm .d özlendinizz essahtann .d
    Unuttunuz mu Beni Acep . ?:/

  17. asi merve Says:

    Kim var desem . ?
    Nerdesiniz …:/

  18. asi merve Says:

    Neyse inş Denk gelirizz.
    Şimdilik çıkmam Lazım.
    uzun uzun Konusmak dilegi iLe
    İyi gecelerr

  19. asi merve Says:

    Yook az daha bekledim kimsenin gelcegi yok.
    Yorum okuyayım Barime Kaçırdıgım Çoook şey var onlar düzelirde Umarım herkes iyidir … tek temellim bu =)
    Sevgiler…

  20. Iyi geceler halüsinasyan görûyom olmali neyse yatayim ben yeni geldik kendime geleyim

  21. günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.

  22. meralim canım hoşgeldin.
    nasıl geçti düğününüz.güzel geçmiştir.yusufum nasıl oldu.
    onuda götürdnüzmü.rahat edebildimi çocuk pantolonla.
    ALLAH şifa versin.vede gençlere mutluluklar diliyorum.
    halisünasyon gördüm demişsin.civcivimiz gelmiş.onun içinmi didin bacımcan. D

  23. asi mervem hoşgeldin. nasılsın.
    özledik seni.gidenler uzun zaman sonra gelince seviniyoruz civcivim.yine gel.öpüyorum seni canım 😀

  24. dün gelemedim çok yoğundum.
    çok misafirim vardı.yavuz burda yarın gidecek.
    çocuklar gidiyorlar geliyorlar.koy kaldır.valla yoruldum.ben artık yaşlı vede yorgun bir kadınım. 😀

  25. herkes uyuyor fazla ses çıkarmıyayım.
    bu gün pazar dinlensinler canlarım.sonra görüşürüz.

Bir Cevap Yazın

