Serkan Kaya – Zor Bela

Her ihtimali düşündüm bulamadım çaresini
Ya seni terk etmeliydim ya vurmalıydım kendimi

Körmüşüm, cahilmişim
Sen kimmişsin seni sevmişim ben (neyse boş ver)
Zor bela unutabildim her şeyi
Zor bela avutabildim kendimi
Zor bela çıkarabildim kalbimden
Kurtuldum senden

267 Yanıt to “Serkan Kaya – Zor Bela”

  1. tuba_asi Says:

    zirve kimmmmmm 🙂

  2. tuba_asi Says:

    bakışlaraaa bak çok tatlı🙂
    ben aslında erkekte küpe yakıştırmam ama muratta ayrı güzel duruyor yakışıyor🙂

  3. kim olcamm dabikide prensesimm🙂 iyikidee sen vardin kuzumm yaa ben murata daldim zirveyide unuttum emel olsaydi bu halimden faydalana bilirdi🙂 zirven hayirlii olsunn kuzumm🙂

  4. aynennn kuzumm aynennn karizmayaa ne yakismazz dimii amaa🙂

  5. tuba_asi Says:

    emel abla dan hiç şüphem yok konu zirve olunca faydalanabilirdi ben beklerdim şahsen ( duymasın ) 🙂

  6. evett kuzumm katiliyomm sana🙂 tmm duymasin aramizda kalsin🙂

  7. tuba_asi Says:

    kalsın ablam 🙂

  8. tubisinn bebeklerinden haberler varmii dogumdan sonra hic resimleri yayinlanmadi dimi

  9. tuba_asi Says:

    yok ablam yayınlanmadı diye biliyorum bende isimleri toprak ve maya bir tek isim hakkında bilgim var

  10. hmm evet bende tek isimlerden bilgim varr toprak iyide mayada neymiss sanki hamur yogurt mayasi gibi😛

  11. tuba_asi Says:

    maya:
    1.Asıl, öz, kendi, yaradılış. 2. İktidar, güç. 3. Bilgi. 4. Para, mal. 5. Dişi deve. 6. Uzun hava, türkü. kız ismi

  12. tuba_asi Says:

    değişik ben olsam koymazdım🙂

  13. hmm baya bir manasi varmiss🙂

  14. ben bir sayfa acayim

Bir Cevap Yazın

