Aydilge – Sorma


gün ağarınca boynum bükülür
dalarım uzaklara gönlüm sıkılır
sorma ne haldeyim
sorma kederdeyim
sorma yangınlardayım zaman zaman
sorma utanırım
sorma söyleyemem
sorma nöbetlerdeyim başım duman
ah bu yangın beni öldürüyor yavaş yavaş
kor kor ateşler yanıyor içimde
aşkı beni kül ediyor

267 Yanıt to “Aydilge – Sorma”

  1. sevim Says:

    ceeeee

  2. sevim Says:

    zirveeeeeeeeeeeeeeee🙂

  3. kaçtım bende hoşçakalın

  4. günaydın hayırlı sabahlar. 😀

  5. güzel bir pazar günü diliyorum hepimize.
    ne güzel akşam toplanmışsınız.geçmiş olsun dileklerinize teşekkür ederim.bu gün daha iyiyim.yataktan kalktım yavaşça yere bastım oh çokşükür dünkü ağrı yok.var ama .olsun bu kadarınada razıyım.

  6. gözdecim.dedenin ölüm yıldönümüymüş.komşunun kızıda vefat etmiş.allah rahmet etsin her ikisinede.sanada geçmiş olsun canım benim .öpüyorum seni ve paşamı.

  7. duygum hayırdır guzum operasyon geçirmişsin.geçmiş olsun birtanem.acil şifalar diliyorum.öptüm birtanem.

  8. sevoşumda gelmiş.senide öpüyorum canım benim.

  9. alicim yazdığın şiiri çok beyendim.yüreğine sağlık.
    insan aşık olnca ne güzel yazıyor.

  10. daha kimler kaldı öbür sayfada
    ha benim güzel kızçelerim vardı selmacım ve asi mervecimsizleride öpüyorum canlarım.

  11. meralim canımın içi yusufum iyiymiş çok sevindim.hemen götür kontrole .vakit geçirme ezesi onu yesin.
    canım hatayda ki otelle biz konuşmadık..otelin sayfasından meil attık bilgi istedik bize geri dönmediler.bizde aramadık.
    gençerimin verdiği linkte öğretmen evine baktık.çok güzeldi.fiyatlarıda normal.orası olsun.
    bizim türk hava yollarından pas biletimiz var biliyorsunuz..
    bilet almadığımız için önceden yer ayırtamıyoruz.gideceyimiz zaman rezervasyon yaptırdığımızda hangi uçakta yer varsa yani o gün oraya kaç uçak varsa ve hangisinde yer varsa uçabiliyoruz.
    otobüsle gidelim dedik.kaç saat yol gelcez oda çok cazip gelmedi.biz yine uçak yolculuğu yapalım.orda kalma süresi çarşamba gelip pazar dönelim dedik.

    ŞİMDİ CANLARIM UĞUR BÖCÜKLERİM BÜYÜK YAZIYA GEÇTİM.ŞÖYLEKİ BENNEYİ CANI GÖNÜLDEN İSTEDİMSE OLMADI HEP BİRŞEYLER ÇIKTI..HEPTE BENİ ÜZMÜŞTÜR.
    ONUN İÇİN HATAY GEZİSİ İÇİN DUA EDİYORUM BARİ BUNU ÇOK İSTEDİM .HER ŞEY YOLUNDA GİTSİN..

    amannnnn işte ne yapalım olursa olur olmazsa bende sizden dinlerim.ne yaptığınızı.resimlerinize bakarım. 😀
    sizin orda buluşmanız bile bana yeter….on tane üzgün surat…….

  12. bir çay doldurayım hem kendime hemde isteyen olursa sizede 😀

  13. günaydınnnnnnnnnn iyi pazarlar herkese
    bal bademim bugün daha iyi olmana sevindim balım tekardan geçmiş olsun bende çayımı aldım elime bi bakayım dedim kim var kim yokkkkkkk afiyet olsun ablamm

  14. AAAAAAAAAAA ginew alinin adresi kalmış yaaa tühhh benim günaydın dyen yanlış anlaşılma olmasın🙂

  15. oooooooo sevimim zirven hayra karşı bacımmm yakışmış bacıma beeeeee🙂

Bir Cevap Yazın

