Müzeyyen Senar – Benzemez Kimse Sana


Benzemez kimse sana
Tavrına hayran olayım
Bakışından süzülen
İşvene kurban olayım
Lütfuna ermek için
Söyle perişan olayım
Bakışından süzülen
İşvene kurban olayım

265 Yanıt to “Müzeyyen Senar – Benzemez Kimse Sana”

  1. ooo canom sanada günaydın bal bademim.nasılsın.
    bayram eniştemin saçlarını niye ağarttın bacım.

  2. emel Says:

    meral çık gı zirveye hadi senin olsunnnn 🙂

  3. aaa inan emelim hiç hesp etmedim gııı. 😀

  4. emel Says:

    ahahahhahaha ablammmm benimm beeeeeeeeeeeee tbr ediyorummm zirveyeeeeeee çok yakıştın bal bademim bi zirve bi insana bu kaaaaa yakışırrrrrrrrrrrrrrr hahahaha meral çıkmadıktan sonra zirveye içim rahatt :)he abla agıttım ya onun saçlarıda beyezlamaya çok müsaitmiş suç benim deyilkineeeeeeee hehe 🙂

  5. yokkk ben bu sefer düsünmüyordumm ablammm oturduuu hahahaaa yakisirr hayirlii olsunn ablammm 🙂

  6. canlarım naci abinize bir bakayım.görüşemezsek ikinizide çok öptüm.bye bye 😀

  7. aynennn emelimmm sana katiliyorummm sen cikamdiktan sonra icimm rahattt ablamaa feda olsunn zirvelerrrr 🙂

  8. emel Says:

    tmm ablacım görüşrüz öptüm by bende çıkcam zaten bi ce yapayım dedim işlrim var yarın günüm var kavaltı etcezzzzz

  9. nedenn agritacak ablammm kiskancligindan agritti adamii yedi ömrünü yenii enisteminn 🙂 tmm ablamm öpüyorumm senii muckkk 🙂

  10. emel Says:

    aynen aynen meralim bak bu konuda anlaşıyoz ikimiz gı 🙂

  11. emel 5 dkk sürmez beklee bak sana ne göstercemm 🙂

  12. emel Says:

    ahahah benmi enişteni kısaknıyom güleyimde boşa gitmesinnnn çok zor gençken evet kıskanıyodumda artık yaşlandı şaçlarını beyazlattım ya kıskanmıyom heheh 🙂

  13. emel Says:

    hadi göster bakalım bekliyom 🙂

Bir Cevap Yazın

