Murat Boz – Özledim


Dışarıdan gördüğün gibi değilim
Bir kez olsun buradan bakmadın
Üzüldüm zannediyorsan şunu bil
Canım yandı geçti çok yakmadın

Yaz gelir içimi sarar aynı telaşlar
Kim bilir belki de bir aşk başlar
Dalgalanır deniz ne çıkar Durur yavaşlar
Kim bilir belki de bir aşk başlar

Ben özledim galiba seni
Bu yüzden bu kadar sitemlerim
Sen üzülme Acıdan bu sözlerim
Karsımda görsem dolar gözlerim

Ben özledim galiba seni
Bu yüzden bu kadar sitemlerim
Sen üzülme Acıdan bu sözlerim
Karsımda görsem dolar gözlerim

168 Yanıt to “Murat Boz – Özledim”

  1. emel Says:

    sakın selma zirve beimmmmmmm heeeeeeeeeeeee🙂

  2. emel Says:

    hehehe ben çıktım selma bende tmm pusuda kimse varsa ortya çıksın zirve zamanı çıkarsanız yandınız diyecektim ama akılllık yaptın yanii h🙂

  3. tuba_asi Says:

    zirve senin olsun ablam 🙂

  4. emel Says:

    teşekür ederrim saol bi yorumda olsa yardım ettin demi yani🙂

  5. emel Says:

    selma beni alt kattan çagıyolar sonra görüşrüz gelirim gine şimdilik çıkıyorum by

  6. tuba_asi Says:

    tamam ablacım git sen geri gelmeyi unutma 🙂

  7. tuba_asi Says:

    meral ablam iki gündür yoğunum gelemedim haftaya sınavlarım başlayacak off offf 🙂

  8. tuba_asi Says:

    birde bu akşam sohbet günü olacak gelen var içim açıldı yani sohbetten 🙂
    yalnızları mı oynayayım 🙂

  9. tuba_asi Says:

    daha malzeme muayene dersi için sunum hazırlamam gerek
    gelen yok muuu 🙂

  10. tuba_asi Says:

    bu kadar saçmalamak yeter 🙂 hadi gelin biriniz meral ablam arkadaştan gelemedin mi ama burda seni özleyen biri var🙂

  11. emel Says:

    evet geldim daha gelen giden yokmuuuuuuuuuuu

  12. emel Says:

    selma sende tura çıktın galibaaaaaaaaaa

  13. slmmm iyi aksamlarrrr

  14. tuba_asi Says:

    ben burdayım🙂

  15. selmammm kuzummm öptümm nasilsinn kusumm ben sayfa acaip geliyom okk

  16. tuba_asi Says:

    bekliyorum ablam

Bir Cevap Yazın

