Can Bonomo – Love Me Back

Oh, hey, hey!
Baby love me back today
Never ever sink my ship and sail away
Oh, ah, ah!
Baby don’t shut me down
Give me all the love I need and I’ll be gone
I’m a lonely sailor
Drinking the night away
My ship is made from hope
She’s searching for your bay
But you don’t care
Hop on to my ship baby
I’ll make you fly
You love me and you know that baby
Don’t you lie
Like me like I like you and say na na na
Oh, oh, oh!
We need a bit of Rock’n Roll
Baby don’t you crush my soul and make me fall
Oh, hey, hey!
Baby love me back today
http://www.sarki-sozu.com
Don’t you ever sink my ship and sail away
Hop on to my ship baby
I’ll make you fly
You love me and you know that baby
Don’t you lie
Like me like I like you and say na na na
Pirates, high seas, cautions, cannons and potions
A sailor’s passion can always conquer the oceans
Sing with me my children
Hop on to my ship baby
I’ll make you fly

157 Yanıt to “Can Bonomo – Love Me Back”

  1. Yüreğimde seni gördüm bugün
    Kor ateşle kazınmıştı yüzün
    Kalbim senindi dün
    Ah bir gelsen, al senin olsun bütün ömrüm

    Severim ama söyleyemem bir daha
    Ne kadar istesem de gelemem yanına
    Yollarına canımı sererim ama
    Hasretinden yansamda söyleyemem sana

    gazi gözümden akan yaşlar sel oldu bugün
    O selin içinde boğuldum bugün
    Sensizliğin içinde hapsoldum bugün
    Seni anlatan şiirlerle avundum bugün

    Yıllar sonra karşılaşsak bir daha
    İçimden geçenleri anlatabilsem sana
    bir fırsat daha verir misin bana
    Benimle birlikte yürür müsün bu yollarda…..

  2. ✿ HAYIRLI AKŞAMLAR ✿
    Adının her harfini gözyaşıma çizdim
    Ve titrek bir yürekle yokluğuna ektim
    Sen avazın çıktığı kadar susarken ben taze çığlıklar yeşerttim sana
    Nefes nefes acıyı yonttum adınla,
    Yokluğuna buladım ellerimi,
    Yüzüme bölük pörçük diktiğim yamalı gülüşlerdeyim şimdi ..
    Ah yar ..
    Ah yoluna can diye diye benden geçtiğim
    Ah suskunların şahı
    Bir çözebilsem boynuma doladığın sessizliğin düğümünü…

  3. evet zirveyide yaptık.meralim zirveyi kestim şimdi gittim cano.
    öpüyorum birtanem. 😀

  4. paylasimlarin icin tesekküler ablam hepside birbirinen merdane sahanee🙂 afiyet olsun ablam zirveyii kesmissin yarasinn🙂 muckk ablamm iyi aksamlarr aeo kib byee

  5. Üstüm başım toz içinde
    Önüm arkam pus içinde
    Sakallarım pas içinde
    Siz benim nasıl yandığımı
    Nereden bileceksiniz?

    Bir fidandım derildim
    Fırtınaydım duruldum
    Yoruldum çok yoruldum
    Siz benim neler çektiğimi
    Nereden bileceksiniz?

    Taş duvarlar yıkıp geldim
    Demirleri söküp geldim
    Hayatımı yakıp geldim hey
    Siz benim neden kaçtığımı

Bir Cevap Yazın

