İlkay Akkaya – Buğday Tanesi


Bekle kar altında kalan buğday tanesi
Yine onun sularıyla yeşereceksin
Gözyaşların çare değil ağlama büyü
Başını dik tutabilirsen boy vereceksin

Her yanında allı morlu
Güller açar türlü türlü
Bu fırtına dünden belli
Baş edeceksin

Korku kar eylemez bir kez yola düşene
Sen bir aşkın içindesin yaşayacaksın
Dört yanını börtü böcek sarsa ne çıkar
Toprağa sıkı sarıl boy vereceksin

221 Yanıt to “İlkay Akkaya – Buğday Tanesi”

  1. neysee canimm bu gelin damat muhabbetleri bitmezzz🙂

  2. kim odun gı🙂

  3. tuba_asi Says:

    haklısın duygu abla aman odunun birine denk gelmeyelim 🙂
    naif huylu birini bulup tüyo almamız lazım o zaman aklımda bulunsun 🙂

    evet emel ablam kaynana olunca ben çektim sende çek demezsin sen ben biliyorum🙂

  4. meral bakıyomda iyi alıştın zirveelre

  5. yokkk beee selmamm emell ablann cok fena kaynana olur heheh en basta enesi geline koklatmaz kiskanirr birde hizmet beklerr heheheheheheheh

  6. evett emell bir diyeceginmi var yoksamm🙂

  7. duyguu 2 Says:

    evet kuzum ama o da şansa kadere artık kendi insaiyatifinle bulman zor ne çıkarsa bahtımıza😀 evet meralim bugün emele kaptırmıyon zirveleri maaşallah parmağına kuvvet😀

  8. ben çok fena kaynana olmama ya vallahi bak bu konuda kendime güveniyorum olmama heraşlde🙂

  9. duyguu 2 Says:

    sen kızına cadılık yapıyon bi kere kaynanalığın nası olcak acaba bi de fena kaynana olmam diyo

  10. emell bencee cok güvenmee nede olsa adi üzerinde kaynana yinee birsey olunurr ben kendime güvenmiyorum yinede insanizz sonuctaa her an hata yapabilirizz🙂

  11. tuba_asi Says:

    duygu abla artık kader kısmet🙂

    meral ablam doğru hata yapmak doğal insanız sonuçta 🙂

  12. güvenmeyim demi kenidime yaşayalım görelim bakalımmm

  13. yanii öylee selmam insaniz farkinda olmadan hata yapabilirizz o yüzden ben tam güvenemem kendimee ins yapmamm temmelim buu🙂

  14. tuba_asi Says:

    ilacımın saati geldi sonra da uyuyayim ben çıkıyorum iyi geceler 🙂

  15. tmm kuzumm böyle tikkatli ol seni öpüyorum iyii gecelerr tatli rüyalarr aeo kib byee

  16. duyguu 2 Says:

    güle güle selma iyi geceler

  17. iyi geceelr selma

  18. duyguu 2 Says:

    bende kaçtımmm muckkkk hepinize iyi gecelerrr

  19. bende ciktim herkese iyi gecelerr

Bir Cevap Yazın

