Myriam Fares – Enta El Hayah


Enta meen hawak biealbi doob
Enta meen lahda mabansak
Enta meen law anny ghaib youm
Alhaneen biaeeshni hawak
Lama bitkoon haddy atool shu btahlaly as-saat
Lama bitkoon haddy atool bitnaseeny alhayat
Lama bitkoon haddy atool shu btahlaly as-saat
Lama bitkoon haddy atool bitnaseeny alhayat
Enta elhayat min dounak ma baeesh ma baddy tibod anny
Baad billahza law anny bitgheeb bighiabak bitjaniny
Enta elhayat min dounak ma baeesh ma baddy tibod anny
Baad billahza law anny bitgheeb bighiabak bitjaniny
Min zaman shaghly aely feek min zaman ainy ma bitnam
Bilhanan ma rouhy am laeek bilhanan enta ahla gharam
Lama bitkoon haddy atool shu btahlaly as-saat
Lama bitkoon haddy atool bitnaseeny alhayat
Lama bitkoon haddy atool shu btahlaly as-saat
Lama bitkoon haddy atool bitnaseeny alhayat
Enta elhayat min dounak ma baeesh ma baddy tibod anny
Baad billahza law anny bitgheeb bighiabak bitjaniny
Enta elhayat min dounak ma baeesh ma baddy tibod anny
Baad billahza law anny bitgheeb bighiabak bitjaniny
Lama bitkoon haddy atool shu btahlaly as-saat
Lama bitkoon haddy atool bitnaseeny alhayat
Lama bitkoon haddy atool shu btahlaly as-saat
Lama bitkoon haddy atool bitnaseeny alhayat

124 Yanıt to “Myriam Fares – Enta El Hayah”

  1. ali Says:

    Seni Seviyorum Çünkü
    Seni sevdiğimi anlatmaya çalışırken
    ne kadar çaresiz olduğumu da görüyorum
    Her sözcükten sonra durup tekrar düşünüyorum
    Seni yeterince anlatabildim mi diye
    Biliyorum ki yetmeyecek.Bu kadar sözcükten
    sonra bile sana sevgimi anlatamamış olacağım
    SÖZCÜKLERİN BİTTİĞİ YERDE GÖZLERİME BAK
    ONLAR BU SEVGİYİ ÇOK DAHA İYİ ANLATACAKTIR SANA (S….)

  2. pekii pekii anladikk sen neymissin be aliii🙂 zirvende hayirli olsunn

  3. emel Says:

    o şiirlerle kuruldun baş köşey ali bey🙂

  4. sanki haccemde buralardaydı😀
    kaderim sevom napalım hep aynı kızceler de iyi şükür biri babasınla hasret gideriyo diyeri arkadaşinla korku filim izliyo anlıycanız gece kücük cadıyla uyuyacazzzzzz😀

  5. ali Says:

    ayla ablacım k.bakma yazarken görmedim saol ablacım çok iyiyim seni sormalı sen nasılsın

  6. aylaaaaaaaaaaaaa görmüyonmuu gii beni🙂 hal hatir soruyozz öpüyoz cit yokkk🙂

  7. alii azz frenee bassan görcen ama öyle bir gaza basmissin siirlerleki ucuyonn🙂

  8. kaderim dikkat gıııı zirve elden gitti ama barim uzaklara gitmedi deyilmi😀 ali zirve hayırlı olsunnnnnn

    meloşum seninkiler nasıl bacıkommm kücük paşam başladımı okulaaaaaa
    sevom ozan nasıll eşin nasıll iyilerdir inşallahh

  9. emel Says:

    he artık yaşlandım kaderim zirveyi kaptırıyom🙂

  10. heeeee gördüm gıı görmezmiyimm yetişemiyom hele türkiş tuşlarla hiç yetişemiyommm sağolasın bacikom bende seni tane tane öpüyommmmm

  11. sükürrrr aylammm gördünn gii🙂 benimkilerde iyiler aylamm evett basladiii okulaa gidip geliyorr

  12. ali Says:

    ayla ablacım teşekkür ederim fark etmeden de olsa zirve yaptım🙂 meral ablacım şiirleri beyendin mi acaba🙂

  13. meloşum tek sen beklemiyon bende şapur şupur öpülmeyi bekliyom ama gören yok işte ne etcen gayriiii😀 umut hep var

  14. alisamadinmi aylam dahaa tuslara alisirsin. bu arada millet her biri ayri bir yere dagildii hekres ayri birr havaa caliyorr🙂

  15. ali ya sen şimdi emeldenmi yazıyon? yoksa nerden yazıyon ablasıııı

  16. yokk alii beyenmemmii beyendimm diyecekk sözz yokk sözün bittigi yerrr ne diyemm🙂 senin ürününmü yoksa alintimiii🙂

  17. nasill aylamm anlamadimm bacimm ben beklemiyom derkenn🙂

  18. yok alışamadım uzun süre yazmayınca gene karışıyom sonra alman tuşlarla işim cıkıyo gecen mesela okul icin birşey hazırladım alman tuşlardan anaaaaaa gene zorlandımm ne yapcam ben yaaaa sinirlikk

  19. ali Says:

    herkese iyi geceler.

  20. emel Says:

    yok kaderim benden yazmıyo alinin kendi leptopu var

  21. hehehe melom demek istedim sevom dan şapur şupur öpülmeyi bekliyom ama yok ortalıkta nerde bu gıssss

  22. tuba_asi Says:

    özledim seni…
    ayrılık yüreğimi uyuşturuyor karıncalandırıyor nicedir.
    beynimi uyuşturuyor özlemin…
    çok sık birlikte olmasak bile
    benimle olduğunu bilmenin
    bunca zamandır içimi ısıttığını
    yeni yeni anlıyorum
    Yokluğun,
    Hatırladıkça yüreğime saplanan bir sizi olmaktan çıkıp
    mütemadiyen bir boşluğa
    Sabahları seni okşayarak başlamaları
    aksamları her isi bir kenara koyup
    seninle baş başa konuşmaları özlüyorum;
    oynaşmalarımızı,
    yürüyüşlerimizi,
    sevimli haşarılığını,
    çocuksu küskünlüğünü…
    Nasılda serttin başkalarına karşı
    beni savunurken;
    ve ne kadar yumuşak
    bir çift kısık gözle kendini
    ellerimin okşayışına bırakırken
    Gitmeni asla istemediğim halde
    buna mecbur olduğunu görmek
    ve sana bunları söylemeden
    ”git artık” demek
    ”beni ne kadar çabuk unutursan, o kadar çabuk
    kavuşacaksın mutluluğa”
    demek sana nede zor
    seni görmemek ve belki yıllar sonra
    karsılaştığımızda
    bana bir yabancı gibi bakmanı istemek senden…
    yeni bir sevdayı yasakladığım kalbime söz geçirmek….
    Can Yücel
    ben bu şiiride severim🙂

Bir Cevap Yazın

