Rafet El Roman – Senden Sonra

Yaram ne kanar ne kabuk bağlar giden unutur kalan hep yanar
Kaçsam kaçamam her yerde kokun var
Sensiz uyandığım kaçıncı günüm
Aynada gördüğüm yorgun yüzüm
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan
Ne kadar oldu gideli bilmiyorum geçen zamanı.
Zamandan saymadım zaten sensiz geçen her anımı
Hevesim kırık yüreğim buruk ne olacaktık bak ne olduk
Canım istemiyor zoruma gidiyor böyle yaşamak bana ölüm geliyor
Senden sonra arasamda öncesini
Alıştım acı çekerek almaya nefesimi
Yaram ne kanar ne kabuk bağlar giden unutur,kalan hep yanar
Kaçsam kaçamam her yerde kokun var
Sensiz uyandığım kaçıncı günüm
Aynada gördüğüm yorgun yüzüm
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan
Yaram ne kanar ne kabuk bağlar giden unutur kalan hep yanar
Kaçsam kaçamam her yerde kokun var
Sensiz uyandığım kaçıncı günüm
Aynada gördüğüm yorgun yüzüm
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan
Ne kadar oldu gideli bilmiyorum geçen zamanı
Zamandan saymadım zaten sensiz geçen her anımı
Hevesim kırık, yüreğim buruk,ne olacaktık bak ne olduk
Canım istemiyor zoruma gidiyor böyle yaşamak bana ölüm geliyor
Senden sonra arasamda öncesini
Alıştım acı çekerek almaya nefesimi
Yaram ne kanar ne kabuk bağlar giden unutur kalan hep yanar
Kaçsam kaçamam her yerde kokun var
Sensiz uyandığım kaçıncı günüm
Aynada gördüğüm yorgun yüzüm
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan
Yaram ne kanar ne kabuk bağlar giden unutur kalan hep yanar
Kaçsam kaçamam her yerde kokun var.
Sensiz uyandığım kaçıncı günüm,
Aynada gördüğüm yorgun yüzüm,
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan

139 Yanıt to “Rafet El Roman – Senden Sonra”

  1. aylammmmmmmmmmmmm daha sen nelerr yapiyonn bacimmmmmm

  2. tühhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  3. hehehehehe
    bende Gençere öyle yazdım dedim nefes alıp veriirsin bol bol

  4. aylammm ben biraz basinaa baktimm ama insanin ici kaldirmiyorr yaa o cocuklari görüncee birdee o sakalii muratin basinii belayaa koycakkk

  5. yok gııııı süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrn
    cok yakışıyo sana bacikommm
    bak kaderimde girmedi arayaaaaa😀

  6. yooo merak etmesin cimcikk attimmi etine söyle hokkalii heyecani kalmazzz

  7. evet öyledeee ama murat cok güzel oynuyor rolüünü cocuklarda süperrrr herkez güzel oynuyorr

  8. yook cimcik filan attırmam kardeşime bennn

  9. kaderinn zor girerr su an dünyada degil sanirimm🙂 hic sesi cikmiyorrr fisir fisir konsuyorr ciragiylaa🙂

  10. gıııı hemen haşladın cocuğu

  11. yooo sen merak etmee ben atacamm öyle bir atacamki yerinden hoplayacak😀

  12. cırağıda gelsin buraya hep beraber fısıldıyalımmm

  13. amann yokk bee ne haslamasii hem kendi hasladiklarina saysinnn😀

  14. neden gııı noluyoooo ben galiba gene birşeyler kacırdımmm

  15. bilememm aylamm orayii demekk özel konusacaklari var dicemm ama hep böylelerrr özelleri bitmiyorrr😀😀

  16. gıııı yarın hebsini okuyacakkkk😀

  17. hehehehe yokk bacimm birsey kacirmadinn ustamm cakarr cimciklerin sebebinii🙂

  18. kimm okuyacakk gii okusunn kimdenn korkucamm bennn giii anlini karislarimm pörfffffffff😀

  19. ya ne diyon meralim zaten sevomu böyle şeyden kaybettik şimdide kaderimidemii kaybediyozzzzz

  20. hahahahahahahaaaa aylammmmmmmmm yicemm senii merak etmee gii kimseyii kaybetmiyonn hahahahahahahahaaaa😀

  21. ay bende birgün kaybolcam oysa cırağım bile yokkkk

  22. hehehehe gece gece güldürdüm galibaaaaa
    fazla olursam bi işaret ver bacikommm rezil olmayayımmm

  23. hahahahahahaha zuhahahahahhhahaha hattaaaaaaaaa nihahahaha aylaaaaaaaaaaaaa ayy bana gece gece kahkaha atirdinn gii sen cok yasaa emiiiiiiii yokk sen kaybolma niye kayboluyonn giii dur berbaer kaybolalim hahahahahah

  24. evett aylamm güldürdün beni rabbimde senii güldürsünn o yüzünn hic ama hic aglamasinn mutluluktan bileee😀

  25. hehehehehe dur gııı milleti uyandırcannnn😀

  26. sağol bacikom seninde inşallah rabbim herkezin yüzünü güldürsünn

  27. aminn bacimm aminn aylammm dur ben bir kosuu sayfa acip geleyimm bacim beklee hemen gelcemmm

  28. bura iyidi gıııı

  29. adminin talimati varr bacimm beklee geliyommm

  30. kardeşimin sayfası dursaydı biraz daha

  31. haaaaa tamam ozaman emir büyük yerdennn😀

  32. yok aylammm bu sayfa sevimindii yani istek sarki sevim istemisti🙂

  33. tamam bekliyom hiç kıpırdamıyom😀

  34. cook güzel sözlerle dolu bi şarkıı demek sevomun şarkısııı sevdim ben sevomun şarkısınıı😀

  35. özge Says:

    ya süper bi şarkı bayılıroyuem bu arkıya❤

  36. Uğurcan Kulak Says:

    Çok güzel bir parça her dinlediğimde sude sana daha çok aşık oluyorum.Canım kızım seni de çok seviyorum.

  37. Mehmet özdiker Says:

    Of offffff meleğim nerelerdesin bu kaçıncı sensiz uyanışım offf offff Ankara sensiz çok kara.

Bir Cevap Yazın

