Ahmet Kaya – Nerden Bileceksiniz

Üstüm başım toz içinde
Önüm arkam pus içinde
Sakallarım pas içinde
Siz benim nasıl yandığımı
Nereden bileceksiniz?

Bir fidandım derildim
Fırtınaydım duruldum
Yoruldum çok yoruldum
Siz benim neler çektiğimi
Nereden bileceksiniz?

Taş duvarlar yıkıp geldim
Demirleri söküp geldim
Hayatımı yakıp geldim hey
Siz benim neden kaçtığımı
Nerden bileceksiniz?

Gökte yıldız söner şimdi
Annem beni anar simdi
Sevdiğim var kanar şimdi
Siz benim niye içtiğimi
Nerden bileceksiniz?

Bir pınardım kan oldum
Yol kenarı han oldum
Yanıldım ah ziyan oldum
Siz benim neden sustuğumu
Nerden bileceksiniz?

Ben ardımda yaş bıraktım
Ağlayan bir eş bıraktım
Sol yanımı boş bıraktım hey
Siz benim kime küstüğümü,
Nerden bileceksiniz?

119 Yanıt to “Ahmet Kaya – Nerden Bileceksiniz”

  1. Sen Duamsın
    Dualarımsın Hep Dualarımdasın
    Seni dualarım gibi seviyorum.
    Günüm güneşim ol, ısınacağım.
    Ümit duvarım ol, yaslanacağım.
    Sevgi yağmurum ol, ıslanacağım.
    Gül kokun, bir ömür tenimde kalsın.
    Sen uykuysan, ben gördüğün düş olam.
    Sen yuvaysan, ben bir yavru kuş olam.
    Ağlar isen, yanağında yaş olam.
    Gözlerin, bir ömür gözümde kalsın,benim, düş kaçağım.
    Göğsüne başımı yaslayacağım.
    Kalbimin içinde saklayacağım.
    Özlemin, bir ömür gönlümde kalsın..
    Bir dünya sun bana, tutunacağım.
    Gönlümü sevginle avutacağım.
    Bütün ihanetleri,unutacağım.
    Ellerin, bir ömür elimde kalsın.
    Sevgi mırıldayan, nehirler gibi.
    Derin uykularda, şehirler gibi.
    Ölünceye kadar, dilimde kalsın

  2. ali Says:

    ♥♥♥’O’TEKTİR,’O’ BİRDİR, ‘O’ -”OL” DESE HERŞEY OLUR
    ♥♥♥ SİZİN MUTLULUĞUNUZ İÇİN ”’OL”’ DESİN..
    ♥♥♥GÖNLÜNÜZDEN GEÇEN HER HAYIRLI
    ♥♥♥DUAYI BU GÜN Ve HER DAİM KABUL ETSİN..
    ♥♥♥DUA/LARDA UNUTULMAMAK DİLEĞİYLE..
    ♥♥♥VAKT-İ ŞERİF ,AHİR ,AKİBET.,ÖMÜRLER HAYROLA…
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥CUMA GÜNÜNÜZ MÜBAREK OLSUN♥♥♥♥♥♥

  3. ali Says:

    . Ey iman edenler! Cuma günü namaza çağırıldığı (ezan okunduğu) zaman, hemen Allah’ı anmaya koşun ve alış verişi bırakın. Eğer bilmiş olsanız, elbette bu, sizin için daha hayırlıdır. CUMA SURESİ/ 9.AYET

  4. emel Says:

    herkese hayırlı cumalarrrrr cumanız mübarek olsun
    gözdem eline saglık bacım her yer pırıl pırıl olmuş çok geçmiş olsun bu arda dikkat et bacım kendine sende bizim gibi ev hanımı olcan heeeee çok güzel🙂
    gardaş sanada kolay gelsinnnnnn
    hatice ablam teyzemin iyi olmasına çok sevindim ablacımm alahım şifa versin inşallah bütün hastalara aminnnnnn
    meralim ugrammamış hayırdır inşalahhhhhhhh bacım nirdesinnnnnnnnn

  5. selam ben geldim.
    alicim güzel dualarına gönül dolusu amin.sağol canım benim
    bal bademim çok teşekkür ederim.amin.cümlesine inşallah.
    meralim bu gün yoğunsun herhalde.canım benim.
    hepinize kolay gelsin canlarım.

  6. ALTIN KURALLAR

    1-Ucuz araba kullan ama, alabileceğin en güzel evi al.

    2-Her zaman ve her ortamda anlatabileceğin üç fıkra öğren.

    3-Sevinçlerini sakın erteleme.

    4-Eşini çok iyi seç. Çünkü bu seçim mutluluğunun veya bedbahtlığını %90’ını oluşturur.

    5-Hergün 30 dakika yürüyüş yap.

    6-Her yemekten sonra şükret.

    7-Bir arkadaşına sırrını açıklamadan önce iki kere düşün.

    8-maaş çekini imzalayan kişileri asla eleştirme.

    9-Kaybedecek şeyi olmayan insanlardan kork.

    10-Gözünün önünde hep güzel şeyler bulundur.

    11-Çocukların, gelenek sözcüğünü duyduklarında seni hatırlayacak şekilde yaşa.

    12-Dinine ait kitabı tam anlamıyla okumak için kendine bir yıl süre tanı.
    13-Biri seni kucakladığında ilk bırakan sen olma.

    14-Hergün 6 bardak su içmeyi unutma..

    15-seni seven insanları koru..

    16-Zor da olsa ailenle tatil yapmak için her şeyi dene. Bu tatildeki anılar, hayatındaki en değerli anılardan biri olacak.

    17-Kendine yapılmasını istemediğin hiçbirşeyi başkalarına yapma.

    18-Başarıya, iç huzura kavuştuğun, sağlıklı olduğun ve sevildiğin zamanı değerlendir.

    19-İyi ve başarılı bir evliliğin iki şeye bağlı olduğunu unutma:
    a) Doğru insanı bulmak
    b) Doğru insan olmak.

    20-Ebeveynlerini, eşini ve çocuklarını eleştirmek istediğin zaman dilini ısır.

    21-Evliliğini güzelleştirmek için hergün bir şeyler yap.

    22-iyilik dolu bir sözü ve iyiliğin etkisini asla küçümseme.

    SON SÖZ..
    Hayatınızdaki kötü olayları düşünerek vakit kaybetmeyin; Yoksa güzellikleri görmekte gecikebilirsiniz….”

  7. Tavla oynayanlar Farsça altıya kadar saymasını bilirler (yek, du, se, cihar, penç, şeş). Şimdi de yedi sayısını öğreniyoruz. Farsça yedi ‘heft’ dir (veya hefte). Yedi günlük ‘hafta’ ismi de buradan alınmıştır. Halen Türkçe’de kullandığımız gün isimlerinin kökenlerinin neler olduklarını biliyor musunuz?
    Cuma-Arapça-toplama, toplanma)
    Cumartesi-Arapça-(ertesi – Türkçe)
    Pazar-Farsça-(ba = yemek, zar = yer)
    Pazartesi-Farsça-(ertesi – Türkçe)
    Salı-İbrânice-(üçüncü)
    Çarşamba-Farsça-(cehar şenbe = dördüncü gün)
    Perşembe-Farsça-(penç şenbe = beşinci gün)
    Günümüzde kullandığımız ay isimlerinin geldikleri yerler de karışık. Hicri takvimdeki Arabi ay isimlerinin bugün hiçbirini kullanmamamıza rağmen yine de Şubat, Nisan, Haziran, Temmuz ve Eylül aylarının isimlerinin kökenleri Arapça ve Süryanice, Kasım ayının ise Arapça.
    İşin daha ilginç yanı bunlardan Şubat, Nisan, Temmuz ve Eylül hemen hemen aynı telaffuzla Yahudi takviminde de yer alıyorlar. Gelin ayların isimleri ve kökenlerine bir göz atalım.
    Ocak = Türkçe (Kışın evlerde ateş yakılan yer)
    Şubat = Süryanice
    Mart = Latince (Maritus – mitolojik isim Mars’tan)
    Nisan = Süryanice
    Mayıs = Latince (Tanrıça Maria’nın ayı)
    Haziran = Süryanice
    Temmuz = Arapça / Süryanice
    Ağustos = Latince (Roma İmparatoru Augustus’un adından)
    Eylül = Süryanice
    Ekim = Türkçe (Toprağı ekmekten)
    Kasım = Arapça (Bölen)
    Aralık = Türkçe (İki zaman dilimi arası)

  8. tuba_asi Says:

    gözde abla çok geçmiş olsun

  9. tuba_asi Says:

    Yeni bir gün.. yeni bir hayat… hayatın getirdiği yeni umutlar ve yeni sürprizler. İnsanların hayatla yaşayacağı yeni imtihanların yeni adımları. Hayat bugün kimlere ne gösterecekti?

  10. tuba_asi Says:

    “Hayat ne kadar güzel olurdu; İnsan hem ‘aşık’, hem de ‘sadık’ olmayı becerebilseydi…” Can Dündar –

  11. emel Says:

    günaydın herkeseeeeeeeeee
    nerdesiniz millet kimse ugrammaış bugün nedenkine acabaaaa

  12. merhaba canlarım.uğur böcüklerim.hayırlı sabahlar.

  13. güzel sayfamın güzel insanları nerdesiniz.
    sesime ses verin looo.
    izmir dinlemede. 😀

  14. nerdesiniz be ya

  15. günaydın güzel sitemin görünmeyen güzel insanları.
    güzel bir pazar günü diliyorum hepinize 😀

  16. Bazen gülersin…mutluymuş gibi. Bazen seversin ilkkezmiş gibi, her seferinde gidenin arkasından ağlarsın! Sanki değermiş gbi…Bazen susarsın.,son kezmiş gbi…Bazı şeylere inanrsın.,doğruymuş gbi..Sonra uyanırsın…Gercekmiş gbi…Etkisinde kalırsın…O rüyadan kovulmuş gbi…En sonunda anlarsın…Yanılmışsın her zaman oldugu gbi!!! Ve aglarsın….

  17. Seni bulmaktan önce aramak isterim.
    Seni sevmekten önce anlamak isterim.
    Seni bir yaşam bitirmek değil de,
    Sana hep hep yeniden başlamak isterim.

    *Özdemir Asaf

Bir Cevap Yazın

