Aylin Aslim – Bir Çocuk Sevdim

Bir çocuk gördüm uzaklarda
Gözleri kederli hatta korkulu
Her şeye rağmen bir an gülümsedi çocuk
Sıcak sade ama biraz kuşkulu

Bir çocuk sevdim uzaklarda
Sanıyordum ki onun özlemi de buydu
O ise bir bakışta beni örtülerimden
Yalnızca yalnızca duygularıyla soydu

Ben böyle yürek görmedim böyle sevgi
Şimdi çocuk büyümekte günbegün
Bütün hüzünleri okşadı birer birer
Gizli bir ümide sarılarak biraz küskün

Ben böyle yürek görmedim böyle sevgi
Şimdi çocuk büyümekte günbegün
Bütün hüzünleri okşadı birer birer
Gizli bir ümide sarılarak biraz küskün

Bir çocuk gördüm uzaklarda
Biraz çocuk biraz adam biraz hiçti
Ellerinde yaşlı zaman demetleri
Daha önce denenmemiş yeni bir yol seçti

Bir çocuk sevdim uzaklarda
Bir elinde yarın öbür elinde dün
Erken ihtiyarlamaktan sanki biraz üzgün
Dünyanın haline bakıp güldü geçti

Ben böyle yürek görmedim böyle sevgi
Şimdi çocuk büyümekte günbegün
Bütün hüzünleri okşadı birer birer
Gizli bir ümide sarılarak biraz küskün

Ben böyle yürek görmedim böyle sevgi
Şimdi çocuk büyümekte günbegün
Bütün hüzünleri okşadı birer birer
Gizli bir ümide sarılarak biraz küskün

Ben böyle yürek görmedim böyle sevgi
Şimdi çocuk büyümekte günbegün
Bütün hüzünleri okşadı birer birer
Gizli bir ümide sarılıp küstü..

64 Yanıt to “Aylin Aslim – Bir Çocuk Sevdim”

  1. o zaman gittim bendee islerime döneyimmm🙂

  2. günaydın.
    oy anam oyyy bu su börekleri harika.
    insanın ağzına sövüyor ye beni diye 😀
    meralim gönlümün sultanı kahvaltı için ve börekler için teşekkürler.bannaklarına sağlık.
    zirven hayra karşı canoooo

  3. meral Says:

    Ïlkkuşşş doğum günün mubarek olsinn nice yaşlara nene olup dedeyle mutlu günler gecir inş😀

  4. meral Says:

    Hayat varmı Burda?

  5. dinlenmee arasııı verdimmmmmmmmmmmmm birii varmııııııııııı🙂

  6. ilknurcummm nicee mutluu senerleeeeeeeee canımmmmmmmmm🙂

  7. deneme 1 2 3 4 5🙂

  8. iyi geceler herkese, merak etmeyin hortlamadım🙂 şu bizim büyük buluşma için bi program hazırlama çabasındaydım hangi gün nerye gidilsin diğe.bir taslak hazırladım ama henüz kesin değil.kesinleştiriyim siteye atcam.sizin yorumlarınıza görede son şeklini vercez artıkın. neyse nerdeyse sabah olcak yatıyım artık.tekrar iyi geceler tatlı rüyalar bye

  9. emel Says:

    günaydınnnnnnnnnn günaydınnnnnnnnn kapıları ben açıyorum bugünnnnnnnn

  10. emel Says:

    meral dün bana uyuyo dedigin saate bacım ben seminerdeydim bırakmadılar ki uyuyayım gecenin rüyasını göreyim söylemesi ayıp o gece saat 3 te yattım çıragımla sohbet ettik şekerim :))::)

  11. emel Says:

    gerçi kendini canlı canlı gördügüm içinb kamarada rüyasınıda bu gece rüdüm :)sen merak etme bacım🙂

  12. emel Says:

    ay misafirtim gelcek oka çok işim var neyse ben kaçtım byyyyy

Bir Cevap Yazın

