Ebru Yaşar – Kararsizim

Kaderde varsa bizim payımız susmak
Demekki hersey eksik degerde
Tuaf bu halin güvendigin aklın nerde
Sıgındıgın yanlıs bi gölge

Gelemedin kendine sen belkide bilerek
Bir adım at yanlısından vazgeçerek
Yeni degil ayrılık çok eski bir gelenek
Sözüm ona gidiyorsun istemeyerek

Son sözler dayanır yakında kapıya
Çok zor gelecek sanada banada mutlaka
Bi süre bu yükü tasırım önce sen git
Ben çok kararsızım

Son sözler dayanır yakında kapıya
Çok zor gelecek sanada banada mutlaka
Bi süre bu yükü tasırım önce sen git
Ben çok kararsızım

Kaderde varsa bizim payımız susmak
Demekki hersey eksik degerde
Tuaf bu halin güvendigin aklın nerde
Sıgındıgın yanlıs bi gölge

Gelemedin kendine sen belkide bilerek
Bir adım at yanlısından vazgeçerek
Yeni degil ayrılık çok eski bir gelenek
Sözüm ona gidiyorsun istemeyerek

Son sözler dayanır yakında kapıya
Çok zor gelecek sanada banada mutlaka
Bi süre bu yükü tasırım önce sen git
Ben çok kararsızım

Son sözler dayanır yakında kapıya
Çok zor gelecek sanada banada mutlaka
Bi süre bu yükü tasırım önce sen git
Ben çok kararsızım

133 Yanıt to “Ebru Yaşar – Kararsizim”

  1. emel Says:

    eeeeeeeeeeee daha kimse gelmedimi meral hadi zirve seni bekliyo uyan artık🙂

  2. emel Says:

    ay gine ben çıktım zirveye sanki kim varsa çıkacak iyice in cin top oynamaya başladı sitede he🙂

  3. günaydinn hayirli sabahlar ve herkese güzel bir hafta diliyorum

  4. emelll bir zirve zamanii gelince cenenn düsüyorr mubarekk🙂 ondan önce cenelerine kilitmi vuruyorlarr neymiss incin top oynyormuss bu lafii benim demem lazimm masallahh masallahhh cokk güzell ne diyimm🙂 evett bacim misafirlerim dün aksam gitti bir kisim sayilirr geride görümcem bir oglu var onu birakti hafta sonuna kadar basimdaki erkek sayisii 6 oldu yokmu artiran🙂

  5. kardescanim bana hediye ettigi türkü vardiya özelikle basligi ANAM AGLADI aynenn su an ben o durumdayim anam agladii ama dügündede olan kurtlarimi döktümm ohhh sefam olsunn ne yapip batti balik yan gider hesabii🙂

  6. dügünümpz güzel gecti bu sene bu 3. kiz vermemiz ama bir kiz alamadik neyse saglik olsun🙂 bu sefer bu kizda aglamadik sanirim alistik yalama yaptikk😀😀

  7. emel Says:

    az oynasaydın gııııııııııııııı :)allah allah ben gelmiyommu hiç siteye hadi ordannnnnnnnn
    neyse önce h.g bacım gel öpeyim seni özlettin gı sitenin diregi sen olmayınca olmuyo bacım🙂

  8. emel Says:

    heheheh maşşalalh ne çok kız varmış gı sizdede🙂

  9. emel Says:

    he burada zirvelerimi kayde bacım söylemesi ayıp iki defa çıktımda zirveye🙂

  10. emel Says:

    meralllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
    gittinmi gıııııııııııııııııııııııııııııııı yakalayamadımmı seniiiiiiiiiiiiiiii

  11. ali kardesimm dogum günün kutlu olsunn kardesimm demek nisan yagmurlarinin bir damlasida sensin hee🙂 rabbim bir ömür boyu tüm istek ve arzularini kabil etsin allah ne muradin varsa versinn gerci sendeee cokk sey istiyonn ama neyseee😀 saka bir yanadaa iyiki dogdunn kardesim nice mutlu huzurlu saglikli yilaraa dogum günün kutlu olsun🙂

  12. hadii ordann özletmismisimm hanii nerdee sessizlik hakim olmuss ordan hictee özlenmis durmuyorumm sanki ben oldummu baska bir durum oluyorr🙂 bende seni öpemm bacimm mcukk nasilsin bacim nabiyonn

  13. emell bu seferde senmi gittin neyse nerde kalmistik

  14. gözdemm giii hayirdirr kim basinin etini yiyorr o biri kimm ben ne yapcam o birinee anamadim ama bir ara konusalimm bacikomm. bu arada beni köprüden atabilirsin sorun degil belki demir gelir beni kurtarir hehehehe ( sanki köprünün altinda bogulcak kadar su varda😀 )

  15. kardescanim sen nabiyonn? valla ben evlenmedim ama dügün evinden farkim yaktuu evlensem gam yemicemm😛🙂 kiz annesinden cok agirligi ben cektimm🙂

  16. canim ablacimm senn nabiyonn cokmu durgunsunn sesin cok az cikmiss pasa annemiz nasil iyimiii ? öpüyomm senii sultanimm allahin izni ile en kisa zamanda bak yine eski sagligini alirr pasa annem

  17. emel Says:

    burdayım bacım eşim lafa tutu ben iyim sen nasılsın bacım niye özlmeyim

  18. emel Says:

    sen yaz ben zirve zamanı çıkarımmmm

  19. neyse yeter bu kadar cene evin icine bomba atilmiss nerden baslayacam bilmiyorum bir yerden baslamam lazim birde ise gidecem bugün neyse simdilik by by

  20. olduu canim varmi baska bir emrinn sen yazsan ben otursam olmazmii hepsi seninmi🙂 iyi diyelim iyi olalim bacim iyide degilim ama iste arsizlik diz boyu🙂 neyse bacim sen enisteye bak kizdirmaa sonra görüsürük öptüm senii by by

  21. Merhaba canlarım.hayırlı güler diliyorum.

  22. emelim bal bademim şimdii duydum sesini.
    ellerine sağlık.güzel şeyler çalıp gelmişsin bal bademim.teşekkürler. 😀

  23. meralim gül kokulum hoş geldin.ALLAH kolaylık versin.6 erkek oldunuz he düşündüm de saydım içimden .sabah sabah beni güldürdün.ALLAH ta senin yüzünü güldürsün.
    kız verdiniz he yalama oldu.artık ağlamadınız 😀

  24. izmirde soğudu ve yağmur yağıyor dün geceden beri.
    annem iyi deyil canlarım.keyfim yok.şikayelerine başka şeylerde eklendi.bu arada dişçiye gidip geliyorum.birde diş çıktı ya.
    ALLAH ım şifa bekeyenlere şifalar versin içindede bizim hastalarımıza. 😦

  25. sizdede öğle oluyormu.sitede yorum yazılan kutu yorum yazıp gönderdikten sonra kapanıyor.sonra yeniden açılıyor.netteki yapılan değişikliklerden kaynaklanıyor olmalı.

  26. şimdide mutfağa gireyim yemek faslı.
    kardeşcanım paşam bende söyliyeyim .PÖÖÖÖÖFFFF

  27. günaydın .hayırlı sabahlar.

  28. Güneş kadar aydınlık,
    Gözleriniz kadar güzel,
    Sözleriniz gibi kusursuz bir güne
    Merhaba demek için tam zamanı..
    İsteklerinize uygun, Umutlarla ve Mutluluklarla dolu bir gün geçirmeniz dileğiyle
    Sağlıklı Olun, Huzurlu Olun, Sevgi İle Kalın
    Günaydın Günaydın Herkese…

  29. Yakınlık, uzaklıktan daha sıkıntılıdır. Çünkü her yakınlıkta kaybetme korkusu, Uzaklıkta ise kavuşma ümidi vardır . . .

  30. Hani, diyorum da, insanin gercekten mükemmel bir dostu olsa…
    “Ona”, söyle, içine sindire-sindire, kocaman bir sarılsa…
    Yüreklilikle söylediginiz… ” Canim benim!.. dediğiniz…
    Telefonda bile saatlerce konuştuğunuz, sıcacık biri…
    Cesur, sempatik, azimli, kararlı…
    Arayan, soran, ”Seni özlüyorum” diyen biri.
    Böyle bir canlı ile her şeyi konuşabilir, paylaşabilirsiniz.
    Yanıltmaz!

    Anlayışla karşılar her şeyi…
    Hataları, günahları-sevapları, her bir şeyi konuşabilirsiniz onunla…
    Bir arayış içinde olmanıza gerek yoktur.
    O kendiliğinden çıka gelir zaten.
    Bir gün bakarsınız, kapınızda…
    Bir da bakmışsınız sımsıcak sohbetler, derin konular, sırlar, paylaşımlar… Kimseye söyleyemediğinizi, en yakınınıza anlatamadığınızı, geçmişteki İzleri, geleceğe dairlerinizi, sadece ona anlatır olursunuz.

    Kadın, erkek farketmez.
    Bir dost bulun! Ama gerçek olsun.
    Aradığınızda işinizi değil, sizi soran…
    Kötü gününüzde ev sahibi, iyi gününüzde kıracınız olsun.
    Anlatsın, konuşsun, açık-seçik, korkmadan yaşasın. Güvensin!
    Cinsiyeti olmasın! Bir kartal kadar haşin, bir maymun kadar şaklaban, bir ceylan kadar narin olsun.
    Doğrulari söylesin. Gözleriyle ve kalpten konuşsun.

    Yaşasın!
    Doya doya yaşasın, doya doya yaşatsın.
    Beyninden değil, yüreğinden versin.
    ”Olsun varsın! paylaşırım.” desin.
    Bir dostunuz olsun.
    Sizi ve benliğinizdekileri paylaşsın…
    Dost olsun!
    Ama…
    Gerçek bir dost…!

  31. Bırak hayatın hangi girdabında dalgalanıyorsa kalbin dalgalansın,
    Bir kelebeğin ömrü kadar da olsa ömrün
    Bir sarmaşık tutkusuyla sarıl yaşama…
    Hangi uçurumun kıyısında olursan ol,
    Her zaman heybende biraz umut,
    Yedeğinde sevgi kırıntıları bulunsun…”
    Hepinize sevgiyle, askla, barışla, umutlarla dolu;
    Bahar tadında yeni bir gün diliyorum
    Sevgiyle,sevdiklerinizle, Mutlu, Sağlıklı kalın….

Bir Cevap Yazın

