Michel Telo – Ai Se Eu Te Pego

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
Ai, ai, se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego

Sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai se eu te pego

Delícia, delicia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego
http://lyricstranslate.com
http://lyricstranslate.com

134 Yanıt to “Michel Telo – Ai Se Eu Te Pego”

  1. tuba_asi Says:

    bakalım zirve yapacakmıyım 🙂

  2. tuba_asi Says:

    gülnar zirveyi bırakıp gidilir mi🙂

  3. tuba_asi Says:

    zirvem hayırlı olsun kendim kutlayim en azından kimse yok🙂

  4. tuba_asi Says:

    Belki de sen aşka aşıktın, ben üstüme alındım.

  5. Günaydın canlarım.Hayırlı sabahlar.

  6. Günaydın selmacım.zirven hayırlı olsun.
    çok yakıştın zirveye kuzucukum güzel gözlüm. 🙂

  7. Hayırlı cumalar canım ailem.
    Ağzınız tatlı ,sofralarınız ve keseleriniz bereketli olsun.amin.

  8. meral Says:

    Günaydın.hayırlı sabahlar ve hayırlı cumalar

  9. meral Says:

    Ablam öptüm sultanım nasilsin? Derdimi anlatamaya çalışım telden sabrım yetcekmi bakalım🙂

  10. meral Says:

    Evet bizde hem pc vardı hemde leptop ama ne yazikki ikisindende şu an mağrum kaldım😦 pc geçen görümcemin oğlu haletti flim indirim derken nasil bir yere girdiyse virus girdi ve kilitledi format atilması lazım.leptobunda dün şarj aleti bozuldu tekrar şarj etmeyince götürrdük bayisine aldilar 2 hafta sonra gelin alin dediler ve kötüsü ellerinde bize verecek yedek leptop yoktu o anlik sonra terar sorarsınïz dedi yani elde var 0 .dıpadımzdık kaldım ortada😦 allahtan bu tl var yoksa halimi düşünemiyom ama Sayfa açamıcam ustamm artık sana kaldı paşam.Yine çabalayacam pc yaptirmak için böyle işte

  11. meral Says:

    Gerçi düzenleme filan yapiyom ama link kopyalamayi telden henuz bilmiyon sağlık olsun.selmamm öptům cankuşum

  12. meral Says:

    Dünden keyfim kaçtı iyice beni üzen birşey daha var bugün hayırlısıyla habuerini alsam rahatlicam

  13. emel Says:

    günaydınnnnnnnn herkese

  14. emel Says:

    ablam hataya gelemiyomuşun çok üzüdüm bal bademim duyguda gelemiyo can saglıgı olsun ne yapalım başka zaman başka yerde görüşrürüz gine inşallahhh yeterki canlar sag olsun pamuk teyzemize bizdende çok svegiler saygılar

  15. emel Says:

    meralim geçmi olsun bacım peclerin hastalanmış alahtan acil şifa diliyorum :)bacım bekledigin habar inşalahhhhh güzel haber olur herşey gönlünce olsun bacım takma kafana allah büyük

  16. neraba
    haççe abla demek gelemiycen😦 çok üzüldüm, ama napalım sağlık olsun.evet şu an bencede paşa sultanın yanında olman daha önemli, biz nası olsa daha çok görüşecez allahın izniyle🙂 o yüzden sende sıkma canını.tekrar geçmiş olsun hem enişteye hemde paşa sultana.

  17. duyguda gelemiycek demek😦 napalım onunda canı sağolsun.yeni işide hayırlı uğurlu olsun.bir gün elbet buluşuruz onunlada.

  18. ablacanım hayrola niye canın sıkkın ne haberi bekliyon gıı??
    dimek hastalığını pclere devrettin sonunda😀 olsun olsun sana bişey olmasında😀 pclere geçmiş olsun.en kısa zamanda düzelirler inşallah.sayfa işinide hallederik sen canını sıkma yeterki.

  19. unuttuğum bişey yok dımı😀 yani inşallah yoktur.varsada affola.çünkü biliyonuz bu aralar kafam birmiyon.şimdide çıkmam gerekiyo.görüşürük.kib.by

  20. slm canlarım hepinizi öpüyorum evet işe girdim . çok ani oldu o yüzden heber veremedim mesai çıkışım. çok yorgunum yemeğe gitmeden önce size merhaba diyeyim dedim. hepinize tşk ediyorum güzel dilekleriniz için. bende çok gelebilmeyi isterdim hataya ama çok ani gelişti kendimi bi anda işte buldum. ama genç kardeşimin de dediği gibi elbet bir gün buluşacağız bu böyle kalmayacak. hepinizi öpüyorum canlarım çok yoğunum çok yoruluyorum çok iş var. nefes aldırmıyolar. fırsat buldukça gelmeye çalışırım. sizi seviyorum hoşçakalın.

  21. şeker Says:

    Selammmmm

    Duyduu ablammm hayırlıı olsunn işinn tebrikk ediyorumm seniiin adınaa çokkk sevindimmmm🙂 işlerindee allahh kolaylıkk versinnn.

  22. şeker Says:

    ustammmmm eniştemizzzz vee paşa annemizz içinn çokk geçmişşş olsunnnn ikisinde hiççbirrr şeyii kalmazzz inşalllahhhh

  23. şeker Says:

    merall ablammmm pc enn yakınnn zanda düzelirrr inşallahhh🙂

  24. şeker Says:

    a benn dnetimee takılmışımmmmmmm onaylarsınızz artıkk :))

    buu arada istekk şarkımı açmışnzzz çokk teşekkürlerr bu şarkıyıı çokk seviyorumm yaaaa🙂

  25. şeker Says:

    emell ablamm çokkk yoğunsun sende okudğmm kadarıylaa kolayy gelsinn sanaa🙂

    gencerr abiii sanada işlerndee klayy gelsinn

    selmaaa tebriklerr zirveyiii kapmışınnnn🙂

    gülüüü nerdsenn napıyonnn sen uğrmaışınn dünnn🙂

    aylaa ablam senide tane tanee öpüyorum🙂

  26. şeker Says:

    gözdee ablaamm iştenn çıkmışşş galibaa ablam nee diyeymm çokk yoruluyodunn birazz ara vermenn inşallahh yii olur seninn içinn

  27. emel Says:

    oyoyoy kimler gelmiş ustasının gülüüüüüü gelmiş kıyamam ben ona çokmu çalıştırıyolar seni canım benim evet gelemedgine bende çok üzüldümmm ama saglık olsun senin canın sağ olsun gine buluşuruz görüşrüzzzzz balımmm bizde seni çok seviyoruz ve öpüyoruz allahım işlerini rast getirsin bitanem a.e.o.

  28. emel Says:

    Hz. Mevlânâ bir gün eve gelir, oğlunu üzgün görür. Sebebini sorar.
    Oğlu: “Hiç…” der.
    Hz. Mevlânâ dışarı çıkar.
    Kapıda asılı bir kurt postu vardır, onu alır üstüne giyer. Ellerini havaya doğru açıp ulamaya başlar.
    Oğlu babasının bu haline bakıp güler.
    … Hz. Mevlânâ:
    “Evladım, gördün mü?” der.
    “Dünya dertleri de işte böyledir. Kurt, aslında korkutucu bir hayvandır. Ama sen o postun arkasında babanın olduğunu bildiğin için korkmadın ve güldün.
    İşte bütün dertlerin arkasında da Rabbinin olduğunu bil ve ona güven.”

  29. şeker Says:

    eevett emelll ablamm hoşgeldinnn dnetimde olduğumm içinn benii göremiyorsunn🙂

  30. nerbayın yakşamlar,
    mücücan, adını şeker yazcağına seker yazmışın o yüzden denetime takılmış galba yorumların.ben düzeltip onayladım.

  31. şarkı harbiden eğlenceliymiş, çok güzel, paylaşımın için teşekkürler mücü
    ablacanım sanada teşekkürler sayfayı açtığın için.

  32. elif Says:

    hey miilet şarkının türkçesini hiç okudunuz tamam şarkı güzel ama türkçesini okumanızı tavsiye ederim

Bir Cevap Yazın

