Mustafa Ceceli – Es

Anladım bu son durak
Beni anılarla yalnız bırak
Tutmam gereken bir matemin var
Hislerin var unutmam gereken
Yanar yanar durur
Kalbim kan ağlar ağlar durur
Senin bende kalan günahın var
Sözlerin var unutup gittiğin
Es nereye istersen
Nerde çok sevdiysen uğra bir geçersen
Maziyi savura savura es
Deli rüzgârlarla kalbimi bir arada
Tutamam yaşayamam
Son nefesim ol içime es
Ne zaman istersen aynı yerdeyim ben
Eskaza sevmişsen kalbimi kavura kavura es
Deli rüzgârlarla yüreği bir arada
Tutamam yaşayamam
Son nefesim ol içime es

197 Yanıt to “Mustafa Ceceli – Es”

  1. emel Says:

    haydi ben kaçar artık okula gideyim :)geç kalmayım ceza alırım🙂

  2. emel Says:

    ay zirveyede çıkmışım🙂

  3. günaydınnn

  4. zirven hayırlı olsun abla, kahvaltı içinde teşekkürler.

  5. bu sayfada almış başını gidiyo, yeni sayfa açmak lazım,ablacanım olsaydı böylemi olurdu.açardı hemencecik, benimde fırsatım olmuyoki anacım.

  6. merhaba ben geldimmmm paşabey ile emelim gelmiş ve aynı hızla gitmişler🙂 servis işi ne gelince nedemek efendim görevimiz birinin halletmesi lazımdı ben yada bir başkası farketmez sonuçta halledildi🙂 bir tek araba kaldı onuda halledebilirsek çok rahatlıycam planlı programlı ilerlersek hem zamam kazanırız hemde herşey yolunda gider ,çünkü orda geçireceğimiz her saniyenin kıymeti büyük bizim için nasip olursa haftaya bugün akşam beraberiz hemde Hatay da ,🙂 herşeyin hergünün harika geçmesini istiyorum bunun için ne yapmam gerekirse yaparım🙂

  7. Kadifem ,meralim hiç görüntü vermemisler herşey yolundadır inşallah,dün ben araba kiralama sitelerinde fink atarken irikemiğim gelmiş bacıkom kusura bakma dün öyle daldımki farkedemedim öpüyorum sevimim seni🙂 annemlere geldim dün telden yazıyorum nekadar sinir olsamda yazıyorum işte😀

  8. ahali yolculuk telaşımı sardı nerdesiniz bende hafta sonu hazırlanacağım inşallah ilk kez şehir dışına gidiyormuşum gibi elim kolum tutmuyor bavul bana ben bavula bakıyorum tutuldum kaldım ilk şoku atlatınca hazırlanıcam inşallah😀😀

  9. cemre Says:

    Aaaaaa kırcamm bu telii kaçıncı oldu uzun yorumlarımı yedi pörffff sil baştannn😦

  10. cemre Says:

    Aa gitti be yaaaa🙂 sakin ol meral relax bak haftaya bugunu düşün ve tekrar dene🙂

  11. tekrar nerabaaaa

  12. oo ablacanım sen burdamısın.ne ka güzel😀 nasılsın gıı?

  13. gözdecan abla çarşıya ilk inişimde ayarlıyacam araba işini merak etme sen.yalnız normal bi arabanın yeterli olacağı konusunda hemfikirmisiniz? ben büyük araba kiralarız diğe düşünmüştüm.ama yok normal yeterli diyosanız öğle olsun benim için no problem.ayrıca kaç günlüğüne kiralanacak 3mü yoksa 4mü.yani ilk günde araç istiyonuzmu?çünkü gün sayısıda etkiliyo fiyatı biliyosun.

  14. cemre Says:

    Ne diyordum ha öncelikle slm mileet nasilsiniz dicem nasil oldugunuzu tahmin ediyom🙂 gözdem servis işini haletmişsin danke bacikom.arabayıda hallederiz sen arastirmissin paşamda fırsat buldukça bakcaktı. Bilgimiz oldu az çokk linklerdeki arabalar güzel ins arka tarafıda geniştir gerçì sanırı ben sürerim paşam muaavin olarak yanımda oturur artık geride zayıf olan kucağa hehehe😀 neyse hallederik bir şekilde hayırlısı.Bende tuhaf hissediyom kendimi sanırım şoka giriyom🙂

  15. vışş ablacanım noldu gıı, telefonun gazabınamı uğradın yoksam

  16. adam hasta etme ne şoku, daha bir hafta var.gel git ondan sonra şoka girersin😀😀

  17. acil çıkış bye

  18. cemre Says:

    He paşam Burdayim daha dogrusu tutunmaya calisiyom duvarlarindan yoksa düşüp duruyom🙂 iyim be yaa sen nabiyon?

  19. cemre Says:

    Ya yemişim bu dokunmatik telleri nerde benim eski telim sinir bir Tel yaa.Tmm paşam kolay gele kader utansın ben bu durumlara düsecek avratmiydım😦 birde bir araba çeşitleri var isimini bilmiyom link kopyalamayida bilmiyom birde ona baksak en azından ar tarafıda genis olur.neyse bakcez artik

  20. cemre Says:

    Emellllllllllllll sınırdakilerr kovalasın senii hemiiii🙂 onlarda 4 gözle seni bekliyorlar emelll gelsede görsek diyee ömrümü yedinn ömrümü bak hataya gidip gelelim nasipsr bende senin ömrünü yicem🙂

  21. ben geldimmm meralim paşam merhaba bacım telden yazmak ne uyuz birşey anladınmı şimdi🙂 kiiii ben epey ilerleme kaydettim videolar paylaştım kahvaltılar hazırladım😀

  22. Gençerrrr paşam düşündümde şimdi ilk günden araba kiralamamıza gerek yok çünkü ilk gideceğimiz yerlerin mesafesi yakın tontişler olarak yürürüz😀 cuma günü sabah erken alırız arabayı pazar akşamı geç saatte bırakırız

  23. cemre Says:

    Hem ben tarlalarin orda toprağïn içine bata bata yürücem🙂 hatta koşacam

  24. cemre Says:

    Ivet bacim çok gıcık bir sey çenesi düşük gacïlar için süper hahsha🙂 evet bacim demiştimya şehir içi olduğu zaman gerek yok bacaklara kuvvet🙂

  25. Şimdi paşam arabaya gelince standart araba yeterli diye düşünüyorum totalde 6 kişiyi kalıyoruz bir kişi şöför koltuğunda ,sen rehber olaraktan ön koltukta🙂 ,ben ve diğer gaciler de arka koltukta 6 kişi tam sığılır büyük araç için fazla para vermeye gerek yok birazda sıkışsınlar ne olacak🙂 aksini düşünen varsa hertürlü uyarım ama mantıklı olan bence bu ,ben araştırdım söylediğim iki model en uygunları nette 2011 model oldukları yazıyor ,ha birse aracın diesel olması önemli

  26. meralim hala telle cebelleşiyor kıyamam bacıma benimde dokunmatik yazmaktan nefret ediyorum ama yinede alıştım şimdi fena sayılmam🙂

  27. Paşam araç için özet olarak renault sembol veya fiat linea olması, araçların diesel olması ve cuma günü sabah alınıp pazar akşamı bırakılması gerekiyor şimdiden teşekür ederim emeğin için ablacım

  28. cemre Says:

    Gozdem diesel ordada uygun dimi burdada az yakiyor tabi az yakmasi iyi

  29. bende çıkıyorum akşam gelirim öpüldünüz bayınızzzzzz😀

  30. cemre Says:

    Bacım doknmatikligini gectim kafayi yemiş beynimi sulanmiş ne ikide bir hafiza kaydı dolu diyim kapaniyor oysa hafizasi boş anlamadim neyse

  31. cemre Says:

    Tmm bacım bende ciktim emel 1 tl 2 ömrümü yediler🙂 bende şimdiden emeği geçenlere Teşekürler ettim hadı bayınızzzz

  32. Amaninnnnn hala kimsecikler yok sitem ıssız kalmış ,nasip olursa haftaya bu saatte Hataya inmiş olacağız😀 düşüncesi bile heyecan verici

  33. cemre Says:

    Aynen aynen bacım bencede😀 haftaya bugûn nasipse hatayin havasini soluyor olucayiz🙂 bu arada iyi aksamlar

  34. cemre Says:

    Ablam iki gündûr yok hayırdir

  35. Günlerin hızlı geçmesini birkez yiğiti kucağıma almak için şimdide Hatay gezimiz için istiyorum hayal kurmakistemiyorum ama elimde değil ençok canlarımla bir arada olmak hemde gece gündüz😀 sonra Muhteşem Asi mekanları nı görmek ve tabiki harika hatay mutfağının bütün lezzetlerini tadacağım için çok heyecanlı ve mutluyum inşallah her anın tadını çıkarıp gönlümce eğlenmeyi istiyorum ,hepinizi tam olarak bilmiyorum ama benim bu tatile inanılmaz ihtiyacım var onun için sizden istediğim benim halime şaşırmayın ve beni durdurmayınnnnnnnnnn😀😀 yıllardır ilkkezzzz kendim için birşey yapıyorum bu okadar değerliki anlatamam bu yazdıklarım hislerimin sadece ufacık bir kısmı,Allahım hevesimi ,isteğimizi yerine getirsin sağ salim inşallahhhhhhhhhhhhhh

  36. meralim hg bacım telle cebelleşirken seni göremedim bacım😀

  37. cemre Says:

    Bacım telden baya yazmissin okumadim henuz çünkûm teldeyim konusuyom.ne yapcan bizde telzadeleriz🙂 olsun bunada şükür

  38. sevim Says:

    Iyi aksamlar cümletten.

  39. bacikommmm yiğit bugün zor uyudu şimdide mırıldanıp duruyo benim onu tekrar uyutmam lazım cevap yazamayabilirim diye haber vereyim dedim gelemezsem çok öpüyorum canım bacım ,bu arada şuan öğretmen evindeyizzzz şaşkınlığı atmaya çalışıyoruz hehehehehe ,tamam gözde sussssss yeter😀 Kadifem sabah gelmezse hemen arıycam bende merak ettim 2 gündür uğramadı neyse ben gittim bayınızzzzzzzz

  40. sevim Says:

    Meral insallah bir an evvel pc ne kavusursun :)nasilsiniz bakim?

  41. sevim Says:

    heheheheeh :)Gözde bacim sen baya katirmissin kendini ya :)Bu kadar sevincini ve heyecanini belli etme :)Mazallah aksilik falan olur :)Evet bugn bende hatayin baya methini duydum..Gerek insanlari.gerek sehir olarak ve gerekse mutfak lezzetini anlata anlata bitiremediler.diyor arkadasim gez gez doyamassiniz diye.

  42. cemre Says:

    Sanada iyi aksamlar hemserim hoşgeldin nasılsın ?

  43. sevim Says:

    Ama yinede sen cok heyecan yapma derim gözdecim :)relax relax🙂
    Hemserim sen nasilsin?gözde ya sen?Emel görüntü vermemis.hayirdir insallah hayirdir insallah🙂

  44. cemre Says:

    Ins bacım bir önce kavusurum yetti artik canıma🙂

  45. cemre Says:

    Emel sabahin köründe gelmiş yarım bıraktığı zitvesine oturmuş gitmiş🙂 yoksa emelin sabahin köründe buraya gelirmiydi🙂

Bir Cevap Yazın

