Sibel Pamuk – Ellerini çekip benden

Ellerini çekip benden yarim bugün gider oldu
Hem sever hem sevilirdi bu ayrılık neden oldu
Yar aşkıyla yana yana ayrı düştüm ellere ben
Ama senden ayrı gezen yürek değil beden oldu

Yandı yürek kebap oldu gül bahçemde hazan oldu
Ben ki senden ayrılmazdım bu ayrılık neden oldu
Yar aşkıyla yana yana ayrı düştüm ellere ben
Ama senden ayrı gezen yürek değil beden oldu

120 Yanıt to “Sibel Pamuk – Ellerini çekip benden”

  1. neraba paşam.EYVALLAH can.
    ALLAH DE EY KALBİM.

  2. hayırlı akşamlar.kimse yokmu. 🙂

  3. ana vışşş zirveye çıkmışımmm
    gelin ya korkuyom ben.birlikte dolanalım buralarda daaaaa

  4. hişşşşttttttt
    pişşşştttttt
    fııııııııııııııııııııııyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyytttttttttttttttttttttttttttt 😀

  5. ley ley ley sakine
    niye gittin tütüne ley ley ley

  6. Canıma can yaptım seni can
    Bazen kırılgan günlemiz olur ya can
    Varlığımızla ışığımız oluruz demi can

  7. Belki çok zor şimdilerde
    Ama hislerim beni yanıltmıyorsa
    Sen omuzunda ağlanabilecek cansın

  8. Bir gün bunalırsan ve sıkıntını paylaşmak istersen beni ara….
    İki elim kanda olsa gelirim,sıkıntını yok ederim…
    Bir gün ağlayacak gibi olursanda ara beni ….
    Seni belki güldüremem ama söz veriyorum seninle birlikte ağlayabilirim….
    Bir gün uzaklara kaçmak istersen beni aramaktan çekinme….
    Sni belki durduramam ama senle birlikte koşabilirim…..
    Bir gün yüksek bir köprüden atlamaya kalkarsanda ara beni…..
    Senle birlkte atlayamam ama aşağıda bekler seni tutabilirim…

    Bir gün herhengi bir konuda kararsız kalırsan ara beni…..
    Seni senden çok düşünür sana fikirler verebilirim…..
    Bir gün kimseyi dinlememeye karar verirsende ara beni….
    Ağzımı açmayacağım ve söyleyemediklerimi bile dinleyeceğim….
    Bir gün beni üzdüğünü düşünürsende çekinme,yine ara….
    Göreceksin sana kıyamam,kızamam,üzemem seni…..
    Bir gün beni ararsan ve benden bir karşılık alamazsan ….
    Söz ver o zaman sen ulaşacaksın bana ….
    Çünkü o an bir meleğe gereksinim duyacağımı bilmelisin……

  9. iyi geceler canlarım.belki gelirsiniz diye şeyetmiştim.
    olsun canlarım.başka bir zaman artık.hayırlı geceler.bye bye

  10. cemre Says:

    Cann ablamn zirven hayra karşı nabiyon yalnızmı takılıyon sana eşlik ederdim ama aylam burda gerçi onunlada ederdim tldende olsa ama bir başka arkadaşım var oturuyoz kaçamak yazıyom🙂

  11. cemre Says:

    Gůnaydınn hayırlı sabahlar

  12. günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.
    günaydın meralim gönlümün gülüüüüü
    misafirlerin varmış akşam.olsun birtanem.belki gelirsiniz diye cuma akşamı .gitmeden son bir dafa daha bir araya geliriz diye bakmıştım.
    olsun birtanem.yine beraber oluruz. 😀

  13. emel Says:

    günaydınnnnnnn herkese

  14. emel Says:

    meralim hatice ablam erkencisiniz sizlerede günaydın
    ablam akşam benimde misafirim vrdı gelemedim bende inşallah ine ederiz ablam sohbetimizzi öptüm seni

  15. emel Says:

    aa çıragım gelmiş işlerinde yogunmuş kolay gelsin canım

  16. cemre Says:

    Eeeeeeeeee daha dahaa nasılsınızzzzzzzzz haliniz keyfinizz nasılll ???????????????????🙂

  17. cemre Says:

    Oh ohh ne güzell iyi olmanıza sevindimmmm🙂 bende iyiyim beyaaaaa aynı🙂 akşam dûğün var üşeniyomm kim hazırlancak diyee.en iyisimi kahve içem açılayım varmı kahve istiyennnn🙂

  18. İyi geceler canlarım malum kimseler yok bir kafamı uzatayım dedim.bugün biraz canım sıkkın yiğit rahatsız biraz ,sabahtan buyana 3 kez istifar etti fazla birşeyde yemedi yesede zorla ,bütün gün sırtını ovalamamı istedi yavrum .inşallah yarına toparlar şimdi uyuyor ara arada uyanıyor biraz ateşi vardı ilaç verdim .işte böyle benim için can sıkıcı bir gündü

Bir Cevap Yazın

