Gökhan Güneş – Yar


Çok mu zor olmak eskisi gibi
dün en yakınımdın el oldun şimdi
hiç için sızlamaz mı başını koyduğunda yastığa
yüreğin özlemez mi beni
özledim yemin olsun o masum gözlerini
yalanda olsa kurduğumuz hayalleri

yar ellerine hasretim yar
gözlerine mecburum yar
sesini duymasam yaşayamam
hüzün takılı gözlerim
ilk göz ağrımdın sen benim
ben başka elleri tutamam

hiç için sızlamaz mı başını koyduğunda yastığa
yüreğin özlemez mi beni
özledim yemin olsun o masum gözlerini
yalanda olsa kurduğumuz hayalleri

yar ellerine hasretim yar
gözlerine mecburum yar
sesini duymasam yaşayamam
hüzün takılı gözlerim
ilk göz ağrımdın sen benim
ben başka hiçbir el tutamam

214 Yanıt to “Gökhan Güneş – Yar”

  1. ben şimdi sizi bulurum😀

  2. yooo cikmadikk burdayizzz🙂

  3. aylammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dogummm gününn kutluuu olsunnn bacikommm neseliii huzurr icindee nicee niceee yillaraaaaaaaaaaaaaaa sarii papatyamm seniii cokk seviyorummm vee öpüyommm canimin iciii bacikommmmm😀

  4. ______♥¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶♥
    ____♥¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶_¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶♥
    __♥¶¶111111111111¶¶¶¶¶_¶¶¶¶111111111111¶¶♥
    _♥¶¶¶11111111111111¶¶¶¶¶¶11111111111111¶¶¶♥
    ♥¶¶¶¶1111111¶¶¶¶¶¶¶__¶¶__¶¶¶¶¶¶¶1111111¶¶¶¶♥
    ♥¶¶¶¶11111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11111¶¶¶¶♥
    ♥¶¶¶¶1111¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶1111¶¶¶¶♥
    ♥¶¶¶¶1111¶¶¶¶________¶¶________¶¶¶¶1111¶¶¶¶♥
    _♥¶¶¶11111¶¶¶______AYLAMM _____¶¶¶11111¶¶¶♥
    __♥¶¶¶¶1111¶¶¶¶___ PAPATYAM___¶¶¶¶1111¶¶¶¶♥
    ____♥¶¶¶¶1111¶¶¶¶____♥____¶¶¶¶1111¶¶¶¶♥
    ______♥¶¶¶¶1111¶¶¶¶______¶¶¶¶1111¶¶¶¶♥
    ________♥¶¶¶¶1111¶¶¶¶__¶¶¶¶1111¶¶¶¶♥
    __________♥¶¶¶¶1111¶¶¶¶¶¶1111¶¶¶¶♥
    ____________♥¶¶¶¶1111¶¶1111¶¶¶¶♥
    ______________♥¶¶¶¶111111¶¶¶¶♥
    ________________♥¶¶¶¶11¶¶¶¶♥
    __________________♥¶¶¶¶¶¶♥
    ___________________♥¶¶¶♥
    ____________________♥♥♥
    ▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒ SEVGİLER….
    ▒♥_______/)______./¯”””/’)
    ▒♥¯¯¯¯¯¯¯¯\)¯¯¯¯¯’\_„„„„\)♥
    ═(▒)(▒)═════(▒)(▒)═════(▒)(▒)═════(▒)(▒)
    (▒)(█)(▒)═══(▒)(█)(▒)═══(▒)(█)(▒)═══(▒)(█)(▒)
    ═(▒)(▒)═════(▒)(▒)═════(▒)(▒)═════(▒) (▒)
    ★ ★ ┊  ☆ ┊ ★★ ☆ ┊  ★★ ☆ ┊  ★

  5. emel Says:

    aylammmmmm kaderim dogum günün kutlu olsun bacımmmm kızlarınla ailenle svdiklerinle nice yılllara saglıklı mutlu iyiki tanımışım seni iyiki bacımsın mucuk bacım iyiki dogdunnnnnnnnnnnnnnn

  6. doğum günün kutlu olsun pamık ablaaa,nice mutlu yıllara.iyi doğdun iyiki varsın ablacım………

  7. neyse ben yatayım artık iyi geceler.bye

  8. aylammm görüyon dimi hatay heyecani nelerr yaptiriyor bende soruyommm sana ne pastasi yapiyonn diyee allahimm yaa daha bugün öglen aklimda aylamm yarin dogum günü diyee ama kadina soruyom ne pastasi diye allahim aklimi sen koruu neyse bacim sen bakmaa bu bacinin kusurunaa beyin simdiden soka girdii cünküüü🙂 ben yattim herkese iyi gecelerrr

  9. canlarım sız halen burdasmısınız😀 niye ki

  10. canlarım hebinize ayrı ayrı güzel dilekleriniz icin teşekür ederim
    kısmet olursa antakyada bır dogumgünü pastası ikram ederim inşallah😀

  11. canım Kardeşim…Kaderim …Meralim ve diyer canlarım iyiki sizlerde varsınız ve ASİ vesilesinle biraraya geldik tanıştık😀 ilk başlarda hiç böyle birbirimize kenetlenceyimizi sannetmezdim ama bu durumdan cok mutluyum cook iyiki varsınızzzzz sizi cook seviyorum carşambayı sabırsızlıkla bekliyorummm😀

  12. günaydınnnn

Bir Cevap Yazın

