Kenan Coşkun – Haberin Varmı

Saçlarından bir tel aldım
Haberin var mı yar yar
Haberin var mı?
Ben gönlümü sana verdim
Haberin var mı yar yar
Haberin var mı?

Gözden uzak dilden ırak
Ben seni sevmişim eyvah

Haberin var mı yar yar
Haberin var mı yar yar
Haberin var mı?
Gözler kalbin aynasıdır
Yalan söyler mi yar yar
Yalan söyler mi
Aldatan gözleri gördüm
Oda sende mi yar yar
Oda sende mi

Son hatıran kaldı bende
Onu da alsana yar yar
Onu da alsana

Yaptığınla mutlu musun?
Söylesen bana yar yar
Söylesen bana

107 Yanıt to “Kenan Coşkun – Haberin Varmı”

  1. ayyy unuttum bacimmm ben yineee yaaaa

  2. emel Says:

    ay ne gıcıksın meral sen yaaaaaaaaaaaa

  3. emell giii bu sefe bilincsiz ciktimm biliyonn bilincli ciksamm söylerim hemm zirveye birileri ciksin diye bekliyordumm gii aa ask olsunnn yaaaa

  4. emel Says:

    hadiii lennnnnnnn ordannnnn bekliyomuş yesinlerhemen yerleştin ama sayıya bakar insan🙂

  5. yağmur Says:

    çokkkk güzellll

Bir Cevap Yazın

