Kolpa – Yatağın Soğuk Tarafı

Ne zaman unutulduk
Ne zaman geçmiş zaman
Ne zaman hatırladın
Adımı ben sormadan

Unutulur elbet her şehir ve her insan
Aldığımız hiçbir nefes bile içimizde kalmıyor inan
Bu kadar fazla uzaklaşmış olamaz yıllar
Bir dokun sende anlarsın içimdeki kül hala sıcak

Ama çok geç artık bundan sonra
Bırakın ne olursam olayım
Aklım fikrim darmadağın
Yakıyor elimi ne zaman uzatsam
Yatağın soğuk tarafı

Hiç kimseye bir sözüm yok
Sana yok bana yok hiç kimseye yok
Yakıyor elimi ne zaman uzatsam
Yatağın soğuk tarafı

Bir camın buğusuna
Arasına kalp koymadan
Yazılmış baş harfler gibiyiz
Öyle yalnız öyle sıradan

Unutulur elbet her şehir ve her insan
Aldığımız hiçbir nefes bile içimizde kalmıyor inan
Bu kadar fazla uzaklaşmış olamaz yıllar
Bir dokun sende anlarsın içimdeki kül hala sıcak

Ama çok geç artık bundan sonra
Bırakın ne olursam olayım
Aklım fikrim darmadağın
Yakıyor elimi ne zaman uzatsam
Yatağın soğuk tarafı

123 Yanıt to “Kolpa – Yatağın Soğuk Tarafı”

  1. emel Says:

    hadi sevim göreyim seni bakalım göster kendini 2 le zirveyi bu akaşam🙂

  2. sevim Says:

    anlamam benim sayfam acilcak ilk o kadar😀

  3. emel Says:

    aaaa sevim niye acele ettin gı son yorum benimki olcaktı sen çıkacaktın neyse buda bana kısmetmiş hahahahha🙂

  4. sevim Says:

    Emellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll in ordan asagiya bakayim :ö Benim hakkimdi orasi heheheheh :)zirvemi sana yar edemem ben heheeh🙂

  5. aaa emelllll gii nee kaaa ayipppp insann yandasinaa vermezmiii zirveyiii bak ben yazmadimm otursun diyee ama sen yinee dalis yaptin hemenn zaten 1.zirveyii kazara verdin 2. zirveyii hic veremezdinn dimiii🙂

  6. sevim Says:

    Ah ben basimi nerelere vurammmmm :)Gidem yastigima vuram :)ah ahhhhh 😀

  7. emel Says:

    hahahahahahah aaaaaaaaaaaaa ne kaaaaa ayıp az önce sen çıktın yandaşım ben böylemi yaptım heeeeeeeee🙂
    meral adamı hasta etme gıııııııı bende bekledim yandaşım çıksın diye amam zirve beni çekti suç benimmi şimdi🙂

  8. valla hemsrerimm basinii yandasinin omuzuna vurmada nere vurursann vurr bakk yandasinn dedin bagrina bastin ne gelirse yandasliktan gelirmisss🙂

  9. sevim Says:

    hemserim hemserim..Yandasim bence 5 sayfa acarak zirveye oturmustur :))))Baksana hic birakirmi zirveleri :DHayirli olsun artikin ne yaapalim🙂
    Amaaaaa bu sayfadan sonra benim sayfam acilcak o kadarrrrr🙂

  10. emel Says:

    hahhahahaha evet evet gidp hepimiz kafamızız yastıga vuralım bende ayakta uyuyorum bu uykulu halimlede zirveye çıktım ya helalal olsun bana zirvemde hayırlı olsun🙂

  11. dabii emell dabiii eminimmm öyledirrrrr bendee cikmasinii biliyordumm nezaket geregii geri durdumm ama sendee nerdeeeeee hemennn oturcannn🙂

  12. sevim Says:

    Zirve seni cekiyor eminim artik :)Hayirli ugurlu olsun yandasim zirven :)Bundan sonraki sayfa benimmmm :Ö
    hemserim bana kural islemez :)Ben ASI ruhum😀

  13. emel Says:

    hahah ne 5 sayfası sevim gı kapı gibi 18 zirvem var buda 9 şarkı istegi demek🙂

  14. hemserimm bekliyecenn bacimm sen isteginiii yazz bakk aa bir baksimissinn sayfan acilmiss gün degilmiii hemenn gecerrr🙂

  15. sevim Says:

    Neyse hemserim ve yandasim :DIkinizi öpüyorum veeee iyi geceler diyorum.tatli uykular🙂
    Aeo.byyyyyy

  16. emel Says:

    yaa aslında çok kibar anlayışlı hoşgörülü bi bayanımdır söylemesi ayıp bu ardada çokta mütavaziyimdir :)ama olay zirve olunca dayanamıyorum ne yapam bacınızız böyle kabul etceniz gari🙂

  17. emell istersenn cok ögünmeee zirve vee sayfa sayisina bakarsakk bendenn arkadasinn ama benn göndeme getirmiyorumm o baskaaa😀

  18. sevim Says:

    aaa banane ya.emelin masallah 9 sarki istegi var ya.ancak ben izinden dününce sira bana gelir :Ö
    ben sayfami istiyorum ya hehehe :)hadi öptüm ve öbrügün sayfam icin yine gelecem ona göre🙂

  19. emel Says:

    evet bacılar bende çıkıyorum yoksa klavyede uyuyacam ikinzizide kocaman öptüm a.e.o. görüşrüz byyy

  20. tmm hemserimm sen yarin yandasinn istanbula gidiyor o yokken ortalikta kolayca oturabilirsin ondan gayrii herkes sana zirveyi verir ama yandasinn günagini bile vermeezz🙂 bende seni öptüm hemserim iyi geceler aeo kib byee

  21. artii emellll hanimmmm meyersem istekler sayfindada zirve olunuyormuss vee benn orda ilk zirvemi yaptimm🙂 istegimi yazipp zirveye oturunca sastimm🙂

Bir Cevap Yazın

