Sibel Can – Seyyah

sızlar acım yüreğime
vurur sancım dileğine
kaçsan nereye kadar
kimse sevemez yerine
dön bak yarınlarına
mutsuz yarınlarına
artık dokunamam ki
yalan değmiş tenine

günahlar
yanına aldığın ahlar
hatalar ve sevdalar gibi geze durur çünkü seyyahlar

yasaklar kalbinde süslü tuzaklar
canımı yakıyor acının içinde
kapanmaz saklasanda simsiyahlar

sızlar forumdas net acım yüreğine
vuur sancım dileğine
kaçsam nereye kadar
kimse sevemez yerine

dön bak yarınlarına
mutsuz yarınlarına
artık dokunamam ki
yalan değmiş temine

günahlar
yanına aldığın ahlar
hatalar ve sevdalar gibi geze durur çünkü seyyahlar

yasaklar kalbinde süslü tuzaklar
canımı yakıyor acının içinde
kapanmaz saklasanda simsiyahlar

83 Yanıt to “Sibel Can – Seyyah”

  1. tuba_asi Says:

    acaba zirve mi

  2. tuba_asi Says:

    zirve mi yaptım iyi bi daha şarkı isteyebilirim🙂
    çok sağolun bugünde öğlenden beri yağmurda ıslandım daha yeni eve geliyorum 🙂
    meral ablam Allah kolaylık versin

  3. zümrüt gözlüm zirveyi sana bıraktım.
    hayırlı olsun canım. 😀 öptüm.

  4. iyi aksamlar canlarim
    sitemize girer girmez karsiyakaliyi gördüm😀 allahima cok sükürler olsun geldi dedimmmmm
    canim ablam hos geldin sefalar getirdin hastalarimiz ve sen nasil hebiniz iyisiniz insallah
    gezimizde ve burda heryerde seni cook özledikk
    tane tane öpüyorum haccem seni

  5. yorumunu okudum ablam …babanizida alip gelmisiniz artik sizinle yasayacakmis …naci abime ve sana allahim kolaylik ve sabir versin dedemizde uysal olur insallah cileden cikarmaz sizleri …annem ve babam da anneanneme bakiyorlar nekadar tatli olsada ille birsey bulup mizirlik yapiyor bu ilkbaharda ne yaptiysa artik annem yollamis dayima😀 birazda o dayansin demis ben türkiyede yasasaydim bende alirdim yanima bir kac ay onda bir kac ay bunda zaman gecerdi tek bir kisiye yüklenilmezdi arada dinlenilirdi ama yapacak sey yok basa gelen cekiliyor allahim sabir versin canim ablammm kolay deyil gercekten

  6. gözdem beni aratmiyor size ne güzel yaziyor anlatiyor maceralarimizi bende bu arada ucut atlatiyom😀
    gözdem ellerine saglik süper anlatiyonn bacikommm
    canina yetmez insallahda sonunu getirirsin😀
    kücük pasamizda sagolsun uyusunda büyüsün annesi de anlatsin yerim ben onuuu yerimm

  7. ucuz atlatiyom yazcaktimm😀

  8. melos hanim kolay gelsin😀 bütüngün is gücle ugras aksamda kinaya git gercekten kolay gelsin bacikomm
    bu arada yorumun gözüme takildi yazmisin ayla yasak koydu diye😀 ne yasa bu ben unutmusum hem benim ne haddime sana yasak koymak icine birsey oturtmak bacikom su andan ihtibaren YASAK kaldirilmistir (bide suan ne kaldirdimida bilseydim keske😀😀 insallah pisman olmam )yaziklar olsun bana nebicim baciyim ben ya….
    meralim canim ben demek o yasagi koyarken kendimde deyilmisim bacikom afet beni ok ya ben kimseye kiyamam yasak filan koyamam ay aklim nerdeydi acepp😀

  9. selmam zirven hayirli ugurlu olsun kuzummm😀

  10. gözdem ve meralim canlarim haklisiniz ne diye bilirim ki …persembe gecesi sansima yagmurluydu ve bizler cok yorulmustuk ve bacilarin her biri elinde telleri ile mesguldu😀 muhahaha valla suc sizde banada bir cirak bulsaydiniz sizde bende mesgul olsaydim telimle …
    bende firsattan istifada fatmagüle bakabildim oysa deniz benim icin kasete cekiyordu😀 ama size demedik yoksa beni yerdiniz baktirmazdiniz😀 ama canlarim bakin bide amasi var anlatayim kizmayin bana bu bölüm cok önemliydi yani öyle böyle bi bölüm deyildi fatmagülün kina gecesiydi coook merak ediyordum meral sen anlaman lazimdin bacikom buaralar kinalardan cikamiyon😀 neyseki arada sizde hosgörülü oldunuzda bende bakabildim fatmagülün kinasina cok güzel bir kinaydi😀
    meralim icine bir sey oturmasin sakin bacikom kizmiyom hosgörülüyüm hem bizim askimiz baska sen biliyonn😀

  11. gözdemin falida ne faldi ama sevom bi kahve icti fincanin icinden neler cikti nelerrrr😀

  12. gözdem buarada birsey unutmusun bacikom hani harbiyede ipek böceklerini gördümüz mazada kaderim az daha mazayi su altina aliyordu muhahahaha neyseki son anda ipekleride böcekleride kurtardik hehehe yanaklar hemen elma olmustuu cok tatliydi isirasim gelmisti ama satisci zaten tip tip bakiyordu bide onu korkutmayalim dedim kendimi zor tuttum😀

  13. bide bide bunuda söylemeden edemiycem Pasamiza motorda coook yakismisti😀

  14. gözdem evet zirve restorantinda kaderimin kötü haberine üzülmüstük ama ikimizin bogazina engel deyildi bacikom bizim tarafimizdaki yemekleri sildik süpürdük bir ara korktum bizim yüzümüzden diyer canlarim ac kalcak diyee ama neyse ki ertesi gününe bilem kedi köpeyede yetti😀😀 kaderimin sayesinde

  15. canim kardesim senin ayagin benim kolum ne yapcaz biz bilmiyom bir an gecsede kurtulsak
    sana kolay gelsin islerin ras girsin

  16. eeeeeeeeee kimse yokmu

  17. hep böyle olur zaten

  18. gelsin biri yaaa

  19. canima yeticek simdi😀😀

  20. aylam ordamisin

  21. günaydın hayırlı pazarlar dilerim😀

  22. meralim uyumuşum ama şimdi burdayım bacikom buyur😀

  23. sen gene işlere koyulmuşundur kolay gelsin bacikom

  24. slmm hayirli günler ve pazarlar.aylam gecikmelide olsa gelmissin.bacim bugün pazar fazla birsey yapmadik ben biraz evi toparladim az rahatsizdim az dinlenme verdim kendime bugün

  25. canımmmmm cok gecmıs olsun

  26. meralim dinlene dinlene yap bacikom birden olmaz kendine dikkat et buarada face resimleri attım😀 sendende pozlar var

  27. tmm bacikom dikkat ederim 🙂 bu aradaa gözdem iyi gidiyor aylam sende devam ediyonmu🙂 kardescanim ben ve hülyayi hala ayakta dikiyor🙂 bu aradaa benim bir olayimi atladiniz bakalim kimin aklina gelipp anlatcak gözdee atladii olayimii🙂

  28. meral Says:

    Günaydın

  29. günaydın.hayırlı sabahlar canım ailem.
    günaydın meralim.işlerin kolay gelsin caney.

  30. evetttttttttttt ben geldim😀 2 gün önce abim sivastan döndü dün akşamda kıbrısa yolcu ettik o nedenle gelemedim herkes iyidir umarım yazılarımı beğenmenize sevindim canlarım yiğit biraz rahatsız griple başladı sesi kısıldı biraz bugün doktora götürdüm çok önemli bir durumu yok dedi ,biraz önce uyuttum küçük paşayı ve burdayım😀

  31. Nerde kalmıştıkk😀 İstikamet Kozcuoğlu Çiftliği

    Köprüden üzülerek de olsa ayrıldık ,çiftlik yoluna koyulduk yol boyunca tarlalar vardı ve acaba asi demirin arabasının önüne buralardamı çıktı diye düşündük😀 Antakyanın taşı toprağı bize asi ile ilgili sahneleri hatırlatıyordu😀 bu arada çiftliğe giderken arabayı Hülyacım kullandı gençer önde biz bacılar arkada oturuyorduk çevreyi seyrediyorduk manzara çok güzeldi ,yaklaşık yarım saat yol gittik inanın ben mekanları gezerken kendimi çok değerli hissettim nedenmi çünkü dizide bize çok yakınmış gibi gösterdikleri mekanların en yakın mesafesi yarım saat😀 yani her sahnenin çekimi için okadar yolu gidip gelmişler sözde asi köprüsü Kozcuoğlu çiftliğine geçiş yolu😀 ama alakası bile yok yarım saatlik yol var arada😀 bütün mekanlar aynı şekilde çiftliğe 1,5 saat uzaklıktaki mekanlarda var çekim yapılan yerler arasında ,yani oyunculuklarının dışında bu emekleri içinde bir teşekürü hakediyorlar ,bir ara emelimin teli çaldı enişte arıyordu o telde konuşurken bir yolun sol tarafında küçük bir çadırkentin yanından geçtik ,emelim farketmedi en çok o çekiniyordu iyiki görmedi dedik meralimle😀 yani suriye ye okadar yakındıkki aramızda küçük bir tepe vardı😀 15 dakikada yürüyerek suriyeye gidebilirdik😀 sonra köyün tabelasını gördük heyecan başladı sınır köyü düz bir araziye kurulmuş şirin bir köy ,köye giriş yaptık heyecan arttı insanlar evlerinin kapılarında oturuyordu arabamıza tuhaf tuhaf bakıyorlardı😀 öyle bir köyde bukadar güzel bir çiftlik yapılmış olması çok şaşırttı beni çünkü diğer evler bildiğimiz normal evlerdi ,veeeeee son dönemeçteyiz çiftliğin duvarlarını gördük ilk ,çiftlik köyün sonunda daha doğrusu aşağısında ,çiftliği ilk gördüğümüz an hepimiz çığlıkkk attık istemsiz olarak😀 müthiş bir duygu idi ,hemen arabadan indik ve şaka değildi biz çiftlikteydik😀 ilk olarak çardağın olduğu bahçeyi ve demirin asiye kolyesini tatktığı balkonu gördük biraz seyrettik keşif yaptık balkonu görmek bir harika idi 😀 sonra arka merdevenlerden yukarı çıkıp ailecek yemek yedikleri alana geçtik hatta orda asinin defne ile karşılıklı oturup konuştuğu duvara oturup resim çekindim😀 bize hiç göstermedikleri havuzu gördük çok bakımsızdı kibar feyzo filminde şener şen nin konağı olarak kullanılmış hatta şener şen o havuzda yüzüyordu iyi hatırlıyorum😀 biraz orda kaldık orda yaşayan ailenin çocukları vardı biz gezerken bizi takip edip izliyorlardı çok tatlılardı ,Arapça konuşuyorlardı türkçede biliyorlardı 😀 hatta daha sonra bizim resimlerimizi de çektiler😀 aşağı inip çiftliğin kapısına doğru yürüdük ilk olarak kapının yanındaki taş bank ta resmini çektim emelimin daha sonrada o benim resmimi çekti o bankta çok sahneleri vardı ,adeta rüyada gibiydim herkes kendi alemindeydi😀 asi nin odasına çıkamadık çünkü üst katın kapısını kilitlemişlerdi ,sadece asinin odası ve salona çıkan merdiveni görebildim Kenan gıcığının asinin remini çektiği yer😀 14. bölümde demir o resmi asinin odasının kapısından görüp ne güzel kıskanmıştı😀😀 sonra herkes bir yere dağıldı çiftliği karşıdan görebilmek için merdivenlerden çıkıp çiftliğe nazır balkondan çiftliği izliyorduk ,duygularımı anlatamam tarifsiz😀 bir anda hayalini kurduğun mekanın içindesin avlusundasın her köşesine bakıyorsun o sahneleri hatırlıyorsun anlatılması çok zorrr inanın ,sonra her köşesini video ya aldık resim çekindik ben tek başıma balkondan aşağı indim bir yandan da video ya alıyordum ,çiftlik bakımsızdı ama benim için önemli olan yaşattığı duygulardı ,çiftliğin kapısına çıktım videoya alıyordum o anda şarjım bitti😀 okadar çok kullanıyordukki bir gün dayanmıyordu şarj😀 emelim iletişim dersi alıyor ama ben meraklı melahat modundaydım herkese sorular sordum😀 Orda yaşayan aile sakinlerinin 16 yaşındaki kızıyla sohbete başladım bizimkiler hala balkondaydı ,çekim sırasında burdamıydınız dedim evet dedi ,hemen yanına yaklaştım sormaya başladım çekimlerde çıkıp izliyormuydun dedim bir kaç kez çıkmış daha sonra çıkmamış😀 köyün kızları gelyormuş izlemeye😀 nerden geldiniz diye sordu bende anlattım çok şaşırdı abla bukadarmı çok seviyorsunuz buralara kadar gelmişsiniz dedi😀 bende ne sen sor ne ben söyliyeyim dedim😀 biz işim olmadıkça reyhanlıya bile gidemiyoruz dedi gülüştük yüzündeki şaşkınlık uzun süre gitmedi dizi esnasında çok gelen olmuş en son 2 sene önce ankaradan gelenler olmuş 2 senedir ilk gelen bizmişiz😀 çekimleri olmadığı zaman ne yapıyorladı köydemi dolaşıyorladı dedim yok abla bir odaları vardı çekimi olmayan orda oturuyordu hiç çıkmıyorlardı dedi ,tubanın hiç resim çektirmediğini muratında tam tersine kimseyi kırmadığını söyledi😀 ben onun yalancısıyım yine😀 asinin salıncağının olduğu ağaçları gösterdi bana ,çok sıcakkanlıydı ,sonra bizimkiler yanımıza geldi onlarada ağaçları gösterdim,kapıyı arkamızı alarak topluca resim çekindik benim şarjım bittiği için meralimin telini alıp resi çekmeye devam ettim ,bahçede ,çiftliğin mekanlarında resimler çekindik daha sonra evin sahipleri geldi bizde gezeceğimizi gezmiş göreceğimizi görmüştük yinede istemeyerek te olsa ayrıldık ,biraz çiftlik yolunda yürüdük ağaçların arasında tozlu topraklı yolda😀 her yanımız tarlalarla çevrili meralim bir ara tarlalarda yürümek istedi ama tarlalar çok ekili idi ve çok sıktı bırakmadık😀 biraz daha yürüdük ve emelim bagajda zirve restorandan kalan etleri çiftlik kedilerine çıkardı afiyetle yemeleri için😀 ve arabamıza bindik yola koyulduk biraz gittikten sonra ne oldu dersiniz😀 yolun ortasında koyun sürüsü arabamızın önüne çıktı tabi hemen demirin önüne çıkan asinin koyunlarını düşündük ayyyy koyunlar diye bağırdık gerçekten komikti😀 olayı bizim gözümüzle görmeyen biri olsa yanımızda Bakırköye kayıt yaptırırdı😀 önümüzü kesen koyunların da resimlerini çektik tabi😀 sonra tam gaz istikamet Antakya merkez😀 akşam saatleri olmuştu büyülenmiş bir şekilde arabada oturuyorduk bir yandan da asi müziklerini dinliyorduk😀 güzel ve keyifli bir yolculuktan sonra Antakya merkeze geldik ,karnımız acıkmıştı artık ve yemek yemek için bir mekana girdik üst katı loş ışıklı ve şark sistemine göre döşenmişti oturduk yemeğimizi yedik yediğimiz içtiğimiz bizim olsun😀 yemek sonrası saat geç olmuştu otele dönme saati gelmişti o anın büyüsü ile yorgunluğu hissetmemiştim ama otele gelince yorulduğumu hissettim😀 kızlar gençeri bırakmak için yola koyuldular ,bende odada tv bakıyordum yarı baygın😀 hülyacım da odasında dinleniyordu ,sonra kızlar gençeri bırakıp döndüler dönerken aylam kullanmış arabayı maceralı bir yolculuk olmuş😀 onlar dönünce odalar arası gezmeye başladık yine picamaaa partisi olayı😀 sabah gençer biraz geç gelecekti ilkkez biraz geç uyanacaktık😀 tabi aylam olmasa😀 3 gün ben uyutmadım pazar sabahı da aylam geldi yazılar olsun diyerek hehehehehehe bizimle kalmak istiyor birtaraftanda hülyacımı yanlız bırakmak istemiyordu😀 sürekli yazıklar olsun yazıklar olsun ablam okadar resminizi çekti size hediyeler aldı bir gidip yanında uyumadınız diye söylenip durdu😀 sarı cadııııııı😀😀
    oy ben öleydimmmmmmmmmmmmmmmmmmm bacıma😀😀

    ……………………………………………………………….

    Devam edecekk ……

Bir Cevap Yazın

