Pinhani – Yitirmeden

Durup düşünmeye zamanın olur mu?
Yitirmeden anlamaz insan
Sevdiklerin yolun sonunda
Sarıl her fırsatında o insana,
Arkasından ağlayan olma
Geri getirmez çok ağlasan da
Durur, durur belki başucunda
Annen baban kendi çapında
Abin bile kırk yedi yaşında
Ömür, ömür sanki bi kara kutuymuş
Günü gelince herkesin açılmış
Ama sorarsan hep geç kalınmış
Güzel günlerimizin bittiğini sanma
Belki bir daha böylesi olmaz
Ama her bi gün güzel aslında
Yakın durmanın zor olduğu ortada
Uzak olmak her zaman en kolay
Ama en zoru yalnız olunca
Uyur… Uyur belki hep yanında
İlk sevgilin kendi solunda
Her hatıra asılı duvarında
Ömür… Ömür sanki bi kara kutuymuş
Günü gelince herkesin açılmış
Ama sorarsan hep geç kalınmış
Uyur… Uyur belki hep yanında
İlk sevgilin kendi solunda
Her hatıra asılı duvarında
Ömür… Ömür sanki bi kara kutuymuş
Günü gelince herkesin açılmış
Ama sorarsan hep geç kalınmış

88 Yanıt to “Pinhani – Yitirmeden”

  1. anaaaa zirveyi bırakıp gitmiş

  2. başımıza taş yağacak😀😀😀

  3. merabayınnnnnnnnnn canlarım yiğiti uyuttum fırsat bulup ancak geldim paşabey zirven hayıra karşı😀 yazdıklarımı beğenmenize çok sevindim emelim unuturmuyum hiç her kare an aklımda hafızama kazıdım bacım😀 sevimim daha önceki yorumlarımdada onların yalancısıyım dedim murat içinde tuba içinde yani bir sataşma yok😀 Ali haydar abi tubanın kendisine murattan daha yakın olduğunu söyledi ,gümüşcü bayanla çiftlikteki kızda tam tersini söyledi bende olduğu gibi yazdım yaniii ben sadece bütün olanı biteni anlatıyorum söylendiği kadarı ile😀 neyse hatay rüyasında ki son günümüze geçelim artıkınnn😀

  4. cemre Says:

    Taş yağsa iyiii kıyamettttt kopcakkkk dünyanın sonumu geldii anaaaaa gerçi gelsinnn ben çokk bunaldımmmmmmm

  5. cemre Says:

    Paşamm kahvaltı için çok dankee güllü domates lezizz🙂 ablamm kıyamam zamaninda sabir limitimizi zorluyaz şimdide en ufak seylere sabir kalmuyorki birde bir insanin sorumlulugu zordur ins uysal bir dede olur senin elinde🙂

  6. cemre Says:

    Emelim seni tebrik ediyom eminim zirveyi birakip gitmek senin için zordur🙂 gözdemmm sen yazz ben fırsat buldum sessizce cikariimm🙂

  7. cemre Says:

    Bende isyan bayrağini çekmek üzereyim.dün gece uyumadim yusuf alerji olmuş çocuğun vucudu kabardi kaşi kaşi sabaha kadar hasteneye git ben gibi yarim akilliDr denk gel herşey uzerime geliyor sabah beridir koştur bizimkisi uykusyndan fedakarlik etmez ay çok doldum imdattttt

  8. Hatay rüyası son kısım😦

    Daha öncede yazdığım gibi pazar sabahı biraz geç uyanacaktık fakat sarı gaci aylam odayı bastı sabahın sekizinde😀 biraz gırgır yaptıktan sonra toparlandık ve kahvaltıya indik bir güzel kahvaltı yaptık ama hülyacım biraz rahatsız olduğunu söyledi bende kendini iyi hissetmiyorsan gelme istersen dedim ama hastlalığına rağmen göreceğimiz mekanlardan mahrum kalmak istemedi ,saat 10 a doğru dışarı çıktık arabayla demire günaydın dedik😀 sonra bir yerde durup su aldık aylamda küçük cadılarına kuru pasta aldı ,bir an ben pastahanenin tamamını alıyorlar zannetim😀 onların gelişi ile beraber çıktık yola , şehir dışına doğru ilerliyorduk 15 dakika içinde şehirden uzaklaşabiliyorsunuz😀 tarlalarla çevrili yollara çıktık ,istikametimiz Asi ile Demirin nikahının kıyıldığı manastır ve daha sonrada Demirin haykırarak bağırdı mağaranın ve aşıklarımızın bolca buluştukları sahilin bulunduğu Samandağ😀 yolda ilerlerken ne oldu dersiniz maceracı ruhlara yakışır şekilde birşey yaşadık😀 Polis çevirmesi vardı ee tabi bizide durdurdular meralim şöför koltuğunda paşabey rehber olarak yanında ,memur bey elinde Alköl ölçüm cihazı ile yanaştı arabaya meralime uzattı o an çok gülmek istedim ama tuttum kendimi gündüz alkol ölçümü de şaşırtıcıydı ayrıca😀 meralim tek seferde üfledi nefesi kuvvetli bacikom😀 bacımda çıksa çıksa Hatayda olmanın vermiş olduğu sarhoşluk vardı başka birşey çıkamazdı😀 sonra gülüşüp yola çıktık buda güzel bir anı oldu bizim için yol boyu keyifler yerinde asi müzkleri dinliyorduk etrafı seyrederken o anın tadını çıkarıyordum Asi yi hatırlatıyordu inanın her yer inşallah birgün hep birlikte bu duyguları tekrar yaşarız😀 yaklaşık 45 dakika yol gittik ve bizi devasa statik elektrik üreten demirden yapılma yel değirmenleri karşıladı hayatımda ilkkez böyle bir şey görüyordum karşımızdaki dağa kurulmuş 10 larca yel değirmeni uzaktada olsalar muhteşem görünüyorlardı ,o an aklıma hiç oralara çıkacağımız gelmiyordu tabi😀 sonra gideceğimiz manastırın tabelasını bulduk ve dik yamaçlardan arabayla gitmeye devam ettik ,yol asfalttan çıktı ve tozlu toprak yola dönüştü ,kocaman bir dağ düşünün ve biz bu dağı arabayla çıktık😀 nerdeyse 20 dakika sürdü çıkmamız hepimiz yahu bu set ekibi nasıl buralara geldiler dedik😀 çünkü çiftlikle manastırın arası 1,5 saatteb fazla😀 vallahi okadar insanı set araç gerecini buralara kadar taşımış olmalarına şaşırdık😀 neyse sonunda gideceğimiz yere ulaştık yel değirmenlerine kadar çıktık okadar etkileyici bir görüntüleri vardıki ben başta ürperdim onlara yaklaşınca ,rüzgarın etkisi ile kocaman demir pervane nasılda güzel dönüyordu ses çıkararak😀 arabalardan indik oldukça yüksekteydik ve rüzgar çok güzeldi ,arabadan iner inmez bizim gaciler arabası ile kuruyemiş vs satan satıcından birşeyler almışlar kaşla göz arasında😀 hiç farketmedim bile ne ara aldılar😀 çok kısa bir patikadan yürüdük ve aşıklarımızın düğün mekanında idik çok güzel bir yer tarih kokan Asi Demir kokan ,müthiş bir mekan ,biz giderken orayı gezmiş dönen insanlar vardı tabi onlar tarihi dokusu için gezmeye gelmişlerdi ama bizim orda olma sebebimiz başkaydı😀 karşıma oranın görevlisi imiş bir bey çıktı ,tabi boş dururmuyum hemen sordum Asi ile demirin düğünü tam olarak nerde oldu ,nerde evlenme teklifi etti diye sordum ,gösterdi sağolsun zaten biraz yürüyünce hemen tanıdım ,yani heryeri tarif etmek çok zor ama burası inanılmaz bir yerdi ,yüksek taşların üzerine çıktık hepimiz manzara inanılmazdıııııııııııı biryanda yel değirmenleri diğer yanda yemyeşil doğa dağlar ,anlatamıyorum okadar etkilendimki😀 demirin asiye küçük notlarla evlenme teklifi yaptığı taşlara çıkıp resimler çekindik ,mekanın çeşitli yerlerinde de resim ve videolar çektik nikah masasının kurulduğu yerde resim çektim doğayı her yer her yeri resimledim😀 hülyacım midesinden rahatsızdı orda biraz daha rahatsızlandı sonra biraz rahatlayınca düğünün yapıldığı ve asi ile demirin dans ettiği alanda çekirdek çitledik😀 heryeri gezip dolaşınca hülyacımda rahatsız olduğu için gitmeye karar verdik arabamıza bindik bu sefer dik yokuşlardan inmeye başladık arabayı hülyacım aldı aşağı doğru inerken yolun sağ tarafında bir yol ayrımı vardı o yolun sonunda kubbeli bir mekan vardı türbe olabileceğini tahmin ettik ve orayada gidelim dedik😀 5 dakika içinde orayada ulaştık kalabalıktı insanlar semaverlerini kurmuş çoluk çocuk yemek yiyorlardı ,türbe programda yoktu ama çok güzel oldu girdik içine dualar ettik rabbim nasip etmiş bizleri mübareğin yanına çekti diye düşünüyorum dularımızı ettik oraya ziyarete gelen bir bayana türbeyi sorduk hasta yatanlara dua edilip muhterem zatın yüzü suyu hürmetine rabbimin şifa verdiğini söyledi ,biraz zaman geçirip ordandan ayrıldık tekrar düştük yola yokuş aşağı indik arabayla ve asfalt yola tekrar ulaştık şimdiki istikametimiz Samandağdı

    Devam edecek …………

  9. meralim yazarken seni kaçırmışım bacım yusufuma çok geçmiş olsun bacım yediği birşeymi dokundu acaba ,merhem vermişlerdir heralde düzenli kullan geçer bacım ,zaten aksilikler üst üste gelir doktordan yana şansın yok bacikom tekrar geçmiş olsun ,

  10. Bu arada bacikom senin olayını atlamıştım😀 eee okadar olur artık yazayım da biraz yüzün tebessüm etsin bacikom özet geçeyim ,Harbiyeden dönüşte Antakyaya ulaştık ama şehir içinde yolumuzu arıyorduk birden bacım bir yola girdi yol ters yöndü akşam 9 saat ,ve biz Vali konağının önüne ters yönden giriş yapmış gidiyoruz😀 birden bir polis çıktı önümüze😀😀 eliyle ne yapıyorsun der gibi bir işaret yaptı😀 hepimiz çok güldük😀 sevimim önde oturuyordu pardon demek için elini kaldırdı😀 adam okeyledi geri döndük yani polis kaynayan bir yere ters yönde giriş yaptık cezadan yırttık diyebilirim polis insaflı çıktı😀 meralim köprüdeki diğer olayını detaya girmeden daha önce anlattım bacikom😀 ekürüme kıyamam ben detaya girmedim çok öpüyorum herkesi şimdilik çıkıyorum ,yiğit yarın uyursa eğer Samandağ ve İstanbula dönüş ile devam edeceğim ,tamamen bitince ,bütün yorumları tek bir sayfada toplamak istiyorum sayfa açtırma hakkımı kullanmadım henüz ,şarkımı bile hazırladım😀 yazılar bitsin bütün yorumları oraya taşıyacağım en azından daha sonrada okumak isteyen gezinin tamamını o sayfadan okuyabilir diye düşündüm ,sevgiler saygılar bizi izlemeye devam edin😀😀

  11. şeker Says:

    benmm sınavalrmm başladııııııı çokk yoğunumm yaa mesajj hakkımmm kandilinizi kutlamaya geldimmmm hayırlıı kandillerrrrrr diliyorummmmmmmmm🙂 vee çıkıyrummmm

  12. şeker Says:

    cümleyii eksikk yapmışımmm mesaj hakkımm yokk yazacaktım🙂

  13. günaydin hayirli sabahlar ve hayirli cumalarr

  14. mesaiye baslamadan bakem dedim.gözdemm ellerine saglikk bacikomm evet bende atladin derken alkol kontolunden bahsettim ama ben alkol kontrolu köprü ve ciftlige gittigimiz gün oldumm diye aklimda kalmis o yüzden dedim atlatildi diye🙂 evet hayatimda ilk defa alkol testinden gectim allahim yaa ben cokmu ses pes bakiyomm neysee herseyin bir ilki varmiss güzel bir ani oldu🙂

  15. müjüm kolay gelsin sinavlarindada kuzumm banada kolayy gelsin dimi🙂 dün evin bir kismi tasindi yine kosturmacaa is güc beni yildirmiyorda kosturma stres ve en önemlisi yusufun su alerjik durumu dünde tekrar hastaneye gitt 3 saat bekle ordaa tekrar eve gel yorgunlukla ise devam et.neyse yusuff iyi olsunda ben tass tasimayada raziyimm bedenden cok beyin insanii ne kaa yoruyorr neysee gecer ins bu anlarr nelerr gecmiyorkii

  16. aylammmmm baba yigidim aslanim pehlivanim senin gibi avrat olsaydiya yanimdaa😀

  17. buyrunn kahvaltinizz dün pasamm hazirlamisti bugünde benden olsunn yalnizz ekmekleri malum is arasii yakmisim idare edinn afiyett olsunnn🙂

  18. neyse ben uctumm basliyam bir ucundan cok iss varr sanirim büyük ihtimall bu aksam diger evde yatariz buraya bundan sonra bir kac gün gündüz ugrar sonra anaggtarii🙂 teslim ederizz. gelirsemde gündüzleri cepten bakarim size firsatim olursa yoksa ordaki netim 6. ayin 4 de gelip acacaklar ins öyle olurr vee sizleri seviyomm ve simdilik bayinizzz

  19. tuba_asi Says:

    meral ablam taşınmak zor iş inş kolaylıkla atlatırsınız

  20. tuba_asi Says:

    Ağrılarım yine başladı stajda duramadım bende.ordan evıme kadar bıraktılar en azından evde dinleneyim belki iyi gelir

  21. tuba_asi Says:

    Bir kadını ağlatmak çok zor değildir aslında. Kadınlar her şeye ağlayabilir; bir filme, bir şarkıya, bir yazıya… En az erkekler kadar yani! Ama bir kadını yürekten ağlatmak zordur. Eğer bir kadın yürekten ağlıyorsa, ağlatan onun yüreğine ulaşmış demektir.Ama o yüreğin değerini bilememiş olacak ki ağlatan, gözünü bile kırpmadan teker teker batırır iğnelerini yüreğe!

    İşte o zaman koca bir yumruk gelir oturur boğazına kadının. Yutkunamaz, nefes alamaz; çünkü o koca yumruk canını çok acıtır. Gözleri buğulanır kadının sonra.

    Ağlamayacağım, der içinden. Ama engel olamaz işte.

    Çünkü yüreğine ulaşmıştır birileri ve iğneler saplamaktadır.. Bu acıya ne kadar karşı koyabilir ki bir kadın. İnce ince süzülür yaşlar gözünden; önce birkaç damla, sonra bir yağmur seli… Ve kadın ağlar; hem de çok!

    Sanmayın ki gidene ağlar kadın! Gidenin giderken koparttığı yerdir onu ağlatan, orada bıraktığı yaradır. O yaranın hiç kapanmayacağını, kapansa bile izinin kalacağını bilir kadın; o yüzden ağlar. Ama bilir misiniz, ağlamak kadınları olgunlaştırır. Her damla, daha çok kadın yapar kadınları. Her damla bir derstir çünkü.

    Bazen kadınlar ağladığında çoğu insan, ağlama niye ağlıyorsun ki, değmez onun için derler. Bilmediklerindendir böyle demeleri. Çünkü yürekleri acıyan kadınlar ağlamazlarsa, ölürler.

    İçlerindeki zehirdir onları öldüren! Ağlayarak o zehirden kurtulur kadınlar, o irini temizlerler yaralarındaki! Çünkü bilirler, o irin temizlenmezse iltihaba dönüşür yaraları.

    Dönüşmemesi lazımdır oysa. O yüzden de bolca ağlarlar.

    Zaman geçer sonra. Kadınlar kendilerine sarılmayı öğrenirler. Umarım öğrenirler, yoksa ruhlar sapkın yollara çarpar kendini. Sapan ruhların doğru yolu bulması da yeni acılar demektir. Bunu bilir kadınlar, o yüzden eninde sonunda öğrenirler kendilerine sarılmayı…

    Çok ağlayan kadınlar, bir çok şeyden vazgeçen kadınlardır aslında. Her damla olgunlaştırır kadınları evet ama olgunlaştıkça o safça inandıkları aşk gerçeği onların gözünde küçülür. Küçüldükçe değerini yitirir ve işte o zaman kendilerine sarılıp, yeni bir kadın yaratırlar kendilerinden.
    Güçlü, yenilmez, mağrur ve aşka inanmayan…

    İnsanlar soruyorlar çoğu zaman neden bu kadar çok bekar kadın var diye; hepsi kariyer derdinde olan. Çünkü inançlarını yitirdi o kadınlar.
    Zamanında yüreklerine o kadar çok iğne saplandı ki, o kadar çok ağladılar ki! Artık kendilerinden başka bir doğru olmadığına inanıyorlar, o yüzden kendilerine sarılıyorlar.

    Çünkü biliyorlar ki sarıldıkları adamlar onları hak etmedi; hem de hiçbir zaman! Hep bir çıkarları oldu sarıldıkları adamların. E.. o zaman niye sarılsınlar ki!

    Niye sarılalım ki!

    Etrafınızda yürekten ağlayan bir kadın varsa bilin ki olgunlaşıyordur.

    Bilin ki, gerçekleri kabul etmeye başlamıştır.

    Bilin ki, artık aşkın olmadığına inanmıştır.

    Bilin ki, sarılacak tek bir doğrusu kalmıştır.
    O da kim, ne diye sormayın artık. Çok ağlayan kadınlar, eninde sonunda kendilerine sarılırlar çünkü!

    Aziz Nesin – Kadın Ağlatmak

  22. günaydınnnn

  23. geçmiş olsun kardeşim, nolduki sana öyle, yorgunluktanmı yoksam. dikkat et gözünü seviyim🙂

  24. ablacanım😀 sanada kolay gele. güle güle oturun yeni evinizde. bir kez daha hayırlı olsun. her yönüyle içine sinecek bir hayat diliyorum sana🙂 yusufacanımada geçmiş olsun. gerçi söylememe gerek ama ihmal etme.seninki ana yüreyiyse benimkide dayı yüreği😀😀

  25. nerabaaa
    ablacanım yeni evine taşındı, dolayısıyla ev telefonu ile internetide iptal ettirdi.10 güne kadar bağlıycaklarmış yeni evine.ilgililere öneml duyurulurrr😀

  26. günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.

  27. günaydın gençerim.hayırlı sabahlar.meralimden getirdiğin haberler için teşekkür ederim.

  28. selmacım geçniş olsun canım.ALLAH acil şifalar versin kuzum benim.

  29. meralim yeni evinde huzur sağlık ve mutluluk içinde otur.canım benim.her şey senin istediğin gibi gerçekleşsin.yusufumada acil şifalar dilerim.inşallah en kısa zamanda geçer kuzumn allerjileri

  30. bana gelince aynı tas aynı hamam.
    hayatımda size anlatacak güzel bişey yok.sıkıntlarımla sizi sıkmak istemiyorum.bu sene boğaların yılı olacak.dediler.herşeyin en iyisi maddi manevi boğaların yılı dediler.yalançılarrrr.pöffffff
    neyse sizi öpüyorum.
    herşey sizin için güzel geçsin canlarım.
    ne arzunuz dileyiniz varsa gerçek olsun.
    sizleri seviyorum.hoşçakalın .bye bye.

  31. opssss günaydınnn

  32. emel Says:

    herkese günaydın gelemiyodum kaç gündür pce bozuktu yeni geldi ne var ne yok bakalımmm

  33. günaydınn

  34. dün sayfa açmayı denedim olmadı😦 zirveleri yenilemeyi denedim oda olmadı😦 ama neden olmadı anlıyamadım.

  35. bugün fırsatım olursa tekrar deniyecem.

  36. günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.
    günaydın gençerim. hayırlıişler.
    sen yaparsın paşam .biraz sağnı solunu kurcalarsan olur.
    en güzel günler sizinle olsun inşallah.

Bir Cevap Yazın

