Emre Aydın – Soğuk Odalar

Durdu zaman bir şey diyemedim
Gitmek istedin ve gittin
Aynı gökyüzünde,ayrıydı güneşin
Söyle bari iyi misin
Burası soğuk soğuk odalar
Yoksun neye yarar
Örtünsem kat kat yorganlar aman
Soğuk soğuk olanlar
Vurdum dibe kadar
Halimden yalnız uyuyanlar anlar
Soğuk,soğuk odalar
Yoksun neye yarar
Örtünsem kat kat yorganlar aman
soğuk soğuk olanlar
Vurdum dibe kadar
Halimden yalnız uyuyanlar anlar

80 Yanıt to “Emre Aydın – Soğuk Odalar”

  1. emel Says:

    zirvemiiiiiii acaba🙂

  2. emel Says:

    ay böylede tadı çıkmıyoı ya birileri olcaki güzel olsun😦

  3. nerabaaaa

  4. herkes pöffflerde bu aralar gördüğüm kadarıyla.merak etmeyin bende sizin tayfadayım.hazır çelik ev yaptırıyoz. adam ölçü verdi bize, bizde ona göre temel hazırladık.sonra adamlar evi temelden büyük getirmesinmi😀 ondan sonra kalktık bi daha temele ek yaptık.dün gece saat bire kadar beton kırıp duvar örüyoduk,anasını sattığımın yerinde😀😀 (haççe abla sen beni güldürdün ya allahta seni güldürsün) şu an ayakta kalabiliyor olmam bi mucize galba. o kadar çok yorgun ve uykusuzumki tarifi imkansız. işlerde çok yoğun, pöffff.geçer dımı bu günler? birgün bizde düze çıkarmıyız?

  5. haççe abla ablana geçmiş olsun .allah acil şifalar versin.sende sıkma canını.geçecek bu günler.

    duygucan sanada geçmiş olsun kaza yapmışsın.allahım acil şifa versin.

  6. cemre Says:

    Slmm evett herkesler yogun bizde yeni eve geldik

  7. günaydın hayırlı sabahlarrr.
    paşacanımmmm seni güldürdüm ne güzel.
    anasını sattığımın yerinde her şey aynı beyaaaa 😀
    gençerim siz düze çıkarsınızda beni bilmem.pöffff

  8. paşam size amele lazımmı.
    evden kaçmaya karar verecem beni işe alırsan eyer.
    şaka bir yana ALLAH kolaylık versin .eviniz şimdiden hayırlı olsun.ev yaptırana çocuk evlendirene ALLAH yardım edermiş.biter kuzum.sıkılma.

  9. meralimmmmmm nerdesin beyaaaa öptüm senide mucksssss

  10. bal bademimmmm senide öpüyorum.sünnet hazırlıkların bittimi.ne zamandı senin sünnetin cano.

  11. hepiciğinizi öpüyorum.hoşçakalın .bye bye

  12. HAYIRLI CUMALAR
    ALLAHIN SELAMI SEVGİSİ RAHMETİ BEREKETİ NURU HİDAYETİ BİZİM VE CÜMLE MÜMİN KARDEŞLERİMİZİN ÜZERİNE OLSUN İNŞALLAH.ALLAH TÜM HAYIRLI DUALARIMIZI KABUL EYLESİN.
    AMİN.

  13. günaydinn hayirlii cumalarr

  14. ablam uyuyordum beyaa🙂 kacirdimm seniii bende senii muckk🙂 duanaa binlerce amin diyom yüregine saglikk.

  15. evet kardescanim ablaminda dedigi gibi gecer hatta ablamin SIKINTILARIDA gecer🙂 iyi olmus herseyde hayir varmis fenami fazladan büyük ev sahibi olmussunuz gerci biraz bileklere kuvvet olmus ama gecerrr oda gecerr allah yardimciniz olsun ins en yakin zamanda düzlüge cikarsinizz senin gibi yigide ne dayanirki🙂 kolayy gelsin pasamm

  16. GÜNAYDIN CANLARIM. 😀

  17. emel Says:

    günaydınnnnnnnnnnn

  18. emel Says:

    yok nerde bitcek bal bademim hala devam 29 haziranda ablacım allah nasip ederse bende seni çok öpüyorum bal bademim

  19. emel Says:

    gardaş sanada kolay gelsin baya yogunmuşun allah yardımcın olsun alah ev yapanla dügün yapana yardım edermişiz ikiminzde alah yardımcımız olsun inşallah

  20. emel Says:

    oo meralim sen o saatlere kadar yatarmıydın tabi işler bitti temizlik bitti evine yerleştin yoruldun hakkındır yatıp dinlenmek dinlen bacım dinlen

  21. emel Says:

    hadi bben kaçar günaydın demek için ugramıştım byyyyyyy

  22. şeker Says:

    benn geldimmm birii varr mıııııııııııı ???

  23. şeker Says:

    merall ablammmmmmmm hayırlıı uğurluu olsunn yenii evinnizzzzzz enn güzell günlerr sizii beklesinnn :)))

    gencerr abi evv yapımında sizde kolayy gelsinnn🙂

    emell ablaaa sanadaa kolayy gelsinnn sünnettt düğünüü hazırlıklarıı varmışşş buu ardaa çırağınnn kazaa atlatmışşş allahhhh korumuşş yaa duygu ablaa çokk geçmişş olsunn

  24. şeker Says:

    vee ustammmm sendeee böyleee bii skıntılısınn galibaaaaaaaa herşeyyy geçerrr inşalllahhhhhhhh sevgiyleeeeeeeeeeeee hepp kallllllllllll :))

  25. şeker Says:

    nazlıı ablammmmm okulll bitmişşşş hadii hayırlıı olsnnnnn seneyee başarılarrrrrrr🙂

  26. neraba. şöle bi kafamı uzatıyımda yaşadığım belli olsun diğe geldim😀 beni merak etmeyin koştura koştura yaşıyoz . hepinize çok teşekürler sizlerede işlerinizde allah afiyet ve kolaylık versin.
    byy

  27. Canlarımmmmmmm bugün akşam gidiyoruz tosunumla😀 ancak fırsat bulup gelebildim birazdan evden çıkacağız hepiniz Allaha emanet olun hakkınızı helal edin telden gelirim her fırsat bulduğumda sizi çokkkkkkkkkkkk seviyorum hepiniz öpüldünüz ve bayınızzzzzzzzzzzzzzzzz Sivas yolcusu kalmasınnnnnnnnn hehehe😀😀

  28. şeker Says:

    gencerr abii bii kezz daha kolayy gelee🙂

    gözdee ablamm ikinizde öpüyorummmmmm hayırlıı yolcuklarrrrrrrr iyii tatillerrrrrrrrrrrrr🙂

Bir Cevap Yazın

