Bertuğ Cemil – Kaygı

Bir baktım;uzaklardayım,
Duygusal tuzaklardayım.
Her sokak bir yol ayrımı,
Anlatamam ki ben kaygımı…

Kimse yoktu oralarda,
Savruldum ben boralarda.
Kaybettim o saygımı
Anlatamam ki ben kaygımı

Sancılarım buldu bini,
Unuttum nefreti,kini.
Bulamam ki seni,beni;
Sevgiyi arayayım,sevgiyi arayayım.

Yağmurlarda ıslandık,
Birbirimizi kıskandık.
Kaybettiğim için seni,
Anlıyorum yeni yeni;
Anlıyorum yeni yeni of…

Uykudan uyandım sandım,
Meğer yine aldanmışım,
Hep aynı yalana kanmışım;
Kaygımı ben anlatamadım.

Herkes bana deli dedi
Bilmeden o esen yeli
İnan unutmadim seni
Kaygımi ben anlatamadim

Sevgimle gözünden düştüm,
Belki de ben de bir düştüm,
Bilmeden kendimi aştım;
Anlıyorum yeni yeni,
Anlıyorum yeni yeni

Yağmurlarda ıslandık
Birbirimizi kıskandık.
Kaybettiğim için seni,
Anlıyorum yeni yeni;
Anlıyorum yeni yeni of…

96 Yanıt to “Bertuğ Cemil – Kaygı”

  1. emel Says:

    aaaaaaaaa hatice ablam bal bademimim zirveye bir yorum kala bırakmışın gı niden :)banamı

  2. hepinize hayırlı geceler

  3. Herkes bir gün yalnız kalır!

    Gece çöküp gün kararınca
    Her yanını nefret sarınca
    Kader seni çağırınca
    Git!…

  4. ablacanım furkan paşanın allah yolunu açık etsin, hayırlı yolculuklar. allah zihin açıklığı versin, başarılar.
    sende üzme tatlı canını, evet haklısın ayrılık zor, heleke evlat ile anasının ayrılmasını çok iyi bilirim.yani demek istediğim senin için ne kadar zorsa onun için dahada zor. ve sen ne kadar çok zorlarsan oda o kadar çok zorlanır.bilmem anlatabildim mi?
    velhasıl kısacası bu hasret başladığı gibi bir gün mutlaka bitecek, ki zaten o hep yanında olacak.sende onun yanında.
    dolayısıyla fazla takma kafaya, onun muradına erip, çok iyi bir kariyer edinmesi için dua et yeter.çünkü o şu an senden sadece bunu istiyor.

  5. “Her şeyin bittiğini düşündüğünüz bir an gelir. İşte o an başlangıçtır!…”

  6. Adam 3 yaşındaki kızını, pahalı bir hediyelik kaplama kağıdını ziyan ettiği için azarlamıştı. Küçük kız, koskoca bir paket altın yaldızlı kağıdı bir kutuyu eğri büğrü sarmak için kullanmıştı…

    Bayram sabahı küçük kız paketi getirip “Bu senin babacığım” dediğinde üzüldü, acaba gereğinden fazla mi tepki göstermişti kızına… Bir gece önce yaptığından utandı…

    Ne var ki paketi açınca yeniden öfke…lendi. Kutunun içi boştu… Kızına gene bağırdı:
    – Birisine bir hediye verdiğinde, kutunun içinde bir şey olması lazım. Bunu da mı bilmiyorsun?!
    Küçük kız gözlerinde yaşlarla babasına baktı:

    – O kutu boş değil ki baba, dedi. “İçini öpücüklerimle doldurmuştum”

    Adam öyle fena oldu ki… Koştu… Kızına sarıldı… Beraberce ağladılar.

    Adam o altın kutuyu ömrünün sonuna kadar yatağının baş ucunda sakladı. Ne zaman keyfi kaçsa, ne zaman morali bozulsa, ne zaman kendini kötü hissetse, kutuya koşar, içinden minik kızının sevgi ile doldurduğu hayali öpücüklerinden birini çıkarırdı…

  7. Kimi gittikçe kalır,
    Kimi kaldıkça gider…

  8. Havam bozulmaya başladı yine.
    Gözlerim de dolmaya…
    Sanırım içimde bir yerlere sen yağdı gece gece…

    İYİ GECELER….

  9. günaydınn wordpresss

  10. yeni bir haftadan sevgiler saygılar….

  11. şeker Says:

    gencerr abii paylaşımlarr içinn teşekkürlerrrrrrrr🙂

    herkeseeee günaydınnnn diyorummmmmmmmmm🙂

  12. Günaydın canlarım .hayırlı sabahlar.

  13. günaydın gençerim.
    günaydın şekerim.nasılsınız.
    paşacanım getirdiğin güzel paylaşımların için teşekkürler.
    bende sana katılıyorum.meralim için söylediklerine .can bacım meralimmm hele bir gel gül yüzünü hissedeyim burdan.

  14. oy ALLAHIM.hem hava sıcak hem de çay içiyorlar.
    uuuyyyhhhh şiştim haaaa

  15. şeker Says:

    günaydınnnnnnnnnn haticee ablammmmmmm çokk öptümmm seniiiiiiiii bend eiyiiymm ne olsnnn🙂

    merall ablanın oğlu okumakk içinn mii gidiyooo

  16. bende seni öpüyom gül yüzlü meleyim.
    evet furkan okumak için türkiyeye geliyor.

  17. neler yapıyon müjganım.stajın ne zaman başlıyor.
    samsuna gidecen hemi

  18. şeker Says:

    öyle mii dmek türkiyeyee tebrikkk ederimmm merall ablaaa iyii birr fırsatt kendii aykları üzerinde durabilmesii içinnn bencee üzülmeeeee özvatanına geliyoorr :))

    30 temmuz da başlıyo ablaa stajımm burdaa olucakkk mülakat samsundaydıı

  19. şeker Says:

    çayy mıı dedinnn ablamm bend esevmiyorumm çayy içmeyii ya 1 bardakk zorr içiyorumm🙂

  20. şeker Says:

    abla bu arad geçen 19 hazirann tarihi neydi sormuşunn asinin bitş tarihiii .)

  21. şeker Says:

    ablamm çıktınn heraldee çokk öpüyorumm seniiiiiii byyyyy

  22. cemre Says:

    Slm.hayırlı günler.ben iyiyim bu gece hiç ama hiç uyumadim.sabah furkani yolcu edip direk işe gittim.yeni geldim sayilir ayakta zor duruyom dünde geceye kadar misafir vardi.çook yorgun bitmis hissediyom kendimi.biraz dinleneyim sonra görüşürüz canlarim

  23. günaydın canlarım .hayırlı sabahlar.
    meralimmmm dinlen canım.kendiniçok yorma guzum .hasta olursun ALLAH korusun.

  24. günaydınnn

  25. sanada günaydın haççe sultan hayırlı sabahl

    hiştt meloo noldu gıı kendine gelemedinmi daha?

  26. benim telefonda tamirden gelmedi daha pöff

  27. suruclu Says:

    selam herkese iyi günler nasılsınız bakem komşu kızı furkanı yolcu etmişsin üzülme meralim sonucta eğitimi için gidiyor hemde ülkesine, onun için hayırlısı olur inşallah yinede ayrılık zor işte kendine iyi bak .

    hatice sultan sen nasılsın neler yapıyorsun sıcakmış oralar ablacım bizde bunalıyoruz sıcaktan ramazanda ne yapacaz bilmiyorum allah yardımcımız olsun .

    müjganım seninde stajın varmış kolay gelsin canom yaylaya gitmiyormusun sende geçen tv de gördüm harika yerler huzur veriyor insana.

    gencer kardeş sen nasılsın neler yapıyorsun.

    bende açık öğretim sınavına hazırlanıyorum bakalım , hayırlısı kolay gelsin hepinize tatile giden yok bu sene aranızda neyse kendinize iyi bakın hoşçakalın

  28. slmm.hayirli günlerr.hepinize cok tesekkürler canlarim güzel desteginiz sözleriniz icin iyiki varsiniz. evet ayrilik zorr dedigim gibi ne kadar kendimi kandirsamda bir yerde yürek beyinden üstün geliyor bu gibi durumlarda.yoksa abim gurbete cikti annem tam 7 bucuk yil abimi hic görmedi sehit ailelerini düsündüm pasamm askere giderken hemde sirnak gibi bir yere annesinin neler hissettigini.ablamin emre kardesimizin icin gecirdigi günleri sabrettigini yada cevremde arkadaslarim gencecik cocuklari kimi hapiste oldugu icin onlarin nasil sabrettigini hem bu tür düsüncelerle kendimi terbiye etmeye calissamda iste anne yüregii yinede daglaniyor. ama insan oglu herseye alisir illaki yeterki cani sag olsun ablaminda dedigi gibi 7 dagin ardinda olsun. rabbim yavrumun yolunu acik etsin ins ne hayali varsa ulasir diyorum tek yapcagim onun icin duaa sizlerinde duasini istiyorum raabim utandirmasin.

  29. hatice sultanimm öpüyom senii sen nasilsin izmir sicakmis türkiye yine cok sicakmis sende dikkat et kendine ablam senin isinde zorr rabbim kolaylik versin.

  30. kardescanim senin tl niye böyle uzun sürdükine ins olur bir an önce. sanada kolay gelsinn pasam sende dikkat et kendinee

  31. nazlimm sinavlarin varmiss kuzum rabbim yardimcin olsun zihin acikligi versinn. müjümm sitajin varmis kuzum seninde rabbim yardimcin olsunn öpüyom kizcelerr sizii

  32. neyse bende isten geldim az dinleneyim sabah gidiyom öglen sonrasi 12 veya 12 bucuk gibi geliyom ise alistim sayirlir bu isin bir yandan cikmasi iyi olsu az evden uzaklasip fazla düsünmüyorum yoksa evde olsam sanirim alismam kolay olmazmiydi bilmiyorum neyse görüsürüz canlarim simdilik byee

  33. neraba. telefonum tamirden geldi, ama değişen bişey yok😦 yani yapmamışlar.sonra ben bi format atıyım dedim telefona belki düzelir diğe.ancak yine düzelmedi bunun yanı sıra telefondaki numaralar dahil herşey silindi.

  34. Bir yürek üşümüş,
    Kapamış kapılarını
    Onarmak zordur.

  35. Bana düşünmek vardı, payıma onu aldım,
    İşledim de işledim bir hüner-işi gibi..
    Zor dönemler olmadı-değil, olsundu, oldu,
    Ne koştum ne de durdum kaçak gidişi gibi!

  36. Ne cenneti merak ediyorum ne de cehennemi;
    Çünkü ben annemi gülerken de gördüm, ağlarken de..

  37. İmkânsızlıkları yaşamak mıdır sevmek,
    Yoksa severken imkânsız mıdır yaşayabilmek?
    Zor mudur gözlerine bakarken sevgiyi görmek,
    Yoksa sevgi midir gözlerindeki tek gerçek?
    Kolay mıdır biranda vazgeçip gitmek,
    Yoksa gitmekten vazgeçip, sevmek mi gerek?

  38. İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri?
    Yoksa insan, büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri?

  39. canlarım benim hayırlı sabahlar.

  40. paşacanım günaydın.
    yazıkkk olmuş telefonuna.ne yapalım ömrü bitmiş demekki..olsun canın sağ olsun.telefon sana kurban olsun.yenisini alırsın birtanem.öpüyorum gözlerinden.hayırlı işler canım benim.

  41. meralim can bacım günaydın.
    ALLAH kavuştursun.furkan paşayı göndermişsin.hayırlı olsun .hakkında hayırlısı ne ise o olsun birtanem.furkan istanbulda kimde kalıyor.sizin evde tekmi kalıyor.merak ettim cano ondan sordum.
    çok güzel paylaşımların için teşekkürler.ellerine ve yüreğine sağlık.

  42. günaydin hayirli sabahlarr

  43. tesekkürler canimm ablam sultanim benim.ablam furkan istanbulda simdilik bizim dairede kalcak zaten evde boludaki kaynimin oglu kaliyor oda istanbulda avukat olarak ise basladi yeni adim atiyor🙂 onla kalir 2 tane halasi var halasinin biri bize cok yakin halasi gerci kimseye birakmaz orda yer icer.üst katimizda eltim ve cocuklari var yani kuzenleri cok zaten okullar acilinca yurtta kalmaya baslayacak hafta sonu yada 2 haftada bir eve gelir.dün bir yurt bakmislar cok beyenmis güzel temiz bir yer diyordu.aslinda erken dedim furkana gitme okullar acilinca gidersin.oda hem yurdu ayarlayip hemde ramazani türkiyede gecircem diye tutturdu bizde yolladik artik ablam simdilik yurtlari bakiyorlar icine sinen olunca kayit filan yaptircak.iste böyle ablam evet hayirlisi sultanim

  44. sakin bir gün gecirmisiz cit yok

Bir Cevap Yazın

