Gripin – Sensiz Olmaz Galatasaray

Ali Sami Yenin Zafer Yolunda
Yüreğimdeki Metin Oktay Ruhuyla
Durmayacağım Söz Veriyorum Sana
Varlığım Feda Olsun, Armağan Olsun
Sonuna Kadar Sadığım Yeminime
Namusum Şerefimle Bu Renkle Üstüne
Adında Gururum Saklı Renklerinde Cesaret
Sensiz Olmaz Galatasaray
Herşey Değişse De Birgün Karşılıksız Sevgim
Kalbimin Durduğu Ana Kadar

97 Yanıt to “Gripin – Sensiz Olmaz Galatasaray”

  1. ”Istırap, en güçlü ruhları ortaya çıkarır… En büyük karakterler kurumuş yaralarla doludur…”

  2. emelimm daha müsait olamadinmi bacimm yor yorumun gözükmüyor dügününüz ve sünnetiniz tekrar hayirli olsun enes pasanin dügününüde mürvetinide göstersin rabbim kaynanaliginida göstersin ins ama sana tavsiyem cok iyi kaynana olmaaa ne iyi ol nede ez ortasini bul bunu kulagina küpe et🙂 gerci bu hepimiz icin gecerli🙂

  3. Kalbinizde olupta hiç kimseye anlatmayı başaramadığınız,
    dile getirimesi imkansız bir şey var ya,
    işte Allah onu biliyor,
    üzülmeyin..

  4. acil çıkış olmasa bırakıp gidermiydim hiç😀 neyse yabancıya gitmedi en azına😀 hayırlı olsun🙂

  5. Tıklım tıklım yalnızım, iğne atsan yere düşmüyo!…

  6. ‎”Acı çekmemiş bir ruh mutluluktan ne anlar!…”

  7. meral Says:

    Tûhh neyse borcum olsun.bende sahibi yok diye oturdum🙂 bugün sözler havada uçuyor danke güzel anlamlı paylaşimlar paşacanim

  8. meral Says:

    Günaydınn hayırlı sabahlarr

  9. günaydın canım ailem.hayırlı sabahlar.

  10. meralim günaydın can parçası.erkencisin bu gün.

  11. geçende sana furkan yalnızmı nerde kalacak diye sormuştum.sen yazmışsın bacım anca okudum.
    iyi kendi evinizde kalıyor.üstelik yalnızda deyil kuzum.hemde yakın akrabalar varmış aynı yerde.bacımcan ALLAH paşamı başarılı etsin.büyük adam olsun.hayallerinin hepsi gerçekleşsin.
    sende canım benim kolay deyil hasretlik var.ne yapacan sabredecen.sağ olsunlar yedi dağ ardında olsunlar..
    evet meralim benim durumumda öğle işte.canım benim ALLAH banada sabır versin.ALLAH bizi sınavdan geçiriyor.
    YA SABIR ENTE SABIR diyorum.

  12. günaydın paşacanım.bu gün cee yapmamışsın.
    güzel sözlerine yürekten teşekkür ederim.düzelir herşey geçer diyosun .inşallah.beynimizi ve bedenimizi hırpalamadan geçsin inşallah.hayırlı işler birtanem.kendine dikkat et.

  13. bal bademim sünnetini yaptın düğününü yaptın.
    ALLAH içine sindirsin.hayırlı uğurlu olsun.
    ALLAH damatlıklarınıda göstersin.amin.anneannen nasıl oldu.

  14. opssss günaydınnn

  15. çok işim var çok pöfff

  16. slmm gününüz hayirli olsunn

  17. aminnn tesekkürlerr ablamm evet canlari sag olsun uzakta olsunlar. ama benim icin iyi bir gelisme oldu gerci gecici bir durum furkan bu persembe günü geri gelcek.cünkü alman vatandasi oldugu icin mavi kart diye bir kart varmis onu cikartmasi lazimmis yoksa 3 aydan fazla kalamiyormus türkiyede yoksa bazi haklari hatta almanyaya geri gelmeme durumu oluyormus o yüzden furkan tekrar gelip mavi karti cikartip tekrar gidecek bu ayin sonuna dogru benim icin iyi oldu bir yandan masraf olcak ama belki tesellim düser böylece bakalim hayirlisi ablamm.evett ablam sinavlarimiz cok biri bitmeden biri basliyorr öss halt yemis yaninda🙂

  18. kardescanim ben islerimi bitirdim darisi senin basina bizim bu firmadada kazanlar varr🙂 kazanlari gördükce senin kazanlar aklima geliyor🙂 birde tabii bak unuttum simdi neyse bende dallama diyim dallamalarda var🙂 dallama demisken dün kene girmisti bana gerci cumadan girmis ben dün fark ettim. hastaneye gittim nerde ucuk yarim akillilar varsa beni buluyor zaten kendim öyle oldugum icin herhal🙂 doktora hala gülüyorum🙂 neysee pasacanim cok uzattim sanada kolay gelsinn bak benden iyi bir isci olur aklinin bir ucunda tut🙂

  19. emel Says:

    GÜNAYDIN HERKESEEEEE
    ÇOK TEŞEKÜR EDERİM SAOLUN ÇOK ŞÜKÜR ATLATTIK SAG SAGLİM KAZASIZ BELASIZ GÜZEL OLDU DÜGÜNÜMÜZ HEPİNİZİ ÖPTÜM GELEMİYORUM MİSAFİRLERİM VAR A.E.O GÖRÜŞÜRZ ŞİMDİ,İLİK BYYY

  20. MERHABA CANLARIM.

  21. MERALİMMMMMMMMM
    vışşşşş bacım o ne yaaaaa
    keneyi çıkarttılarmı. 😦 çok tehlikeli
    nerden girdi .çimenleremi oturdun..piknikmi yaptınız bacım.
    sakın sen çıkarayım deme tamammı.
    furkan gelip dönecekmi .hayırlısı olsun.alıştırıyor senipaşam
    hadi gözün aydın birtanem.

  22. emelim bal bademim kolay gelsin canım.kendini çok yorma.

  23. paşacanım sen nasılsın.işlerin kolay gelsin canım kardeşim.

  24. BERAT KANDİLİMİZ MUBAREK OLSUN.

    Ey Rabbimiz! Nesillerimize inayet eyle, onların imdadına koşmayı bize nasip eyle. Kalbi, gönlü kırıkların, ihtiyaç sahiplerinin imdadına koşmayı bizlere nasip eyle. Bizleri birbirimize sevdir ve insanca yaşamayı nasip eyle. Kalplerimizi, ayaklarımızı kaydırma.

    AMİN.

  25. HERŞEY SİZİNİSTEDİĞİNİZ ŞEKİLDE OLSUN.
    SEVİYORUM HEPİNİZİ HOŞÇABAKIN KENDİNİZE CANLARIM.

  26. Kandiliniz mübarek olsun.

  27. geçmiş olsun ablacanım, dikkat et deviyeriyom ama kendim diyom kendim işitiveriyom anlaşılan😀 furkan paşada gelcekmiş yarın ee gözün aydın , azcık tesellin olur🙂

  28. sağol haççe abla.nasıl olayım aynı be yaa🙂 sen napıyon🙂

  29. yarın perşembe haftanın en yoğun günü pöffff

  30. kimse yokmuuuu

  31. sesim gelürmüüüü

  32. ‎” Yalnızlığı Çok Seversek, Bir Gün O’da Çekip Gider mi? ”…

  33. “Az olanı vermekten utanma,
    Çünkü vermemek ondan daha azdır.”

    – Hz. Ali

  34. Belki de susmak, gerçeği anlatmanın tek yoluydu…

  35. Uçurumları sevenin kanatları olmalı!…

  36. ne kaa güzel bu saate burda birilerinin olmasi🙂 ordamisin hala kardescanim?

  37. neyse herkese iyi geceler ve hayirli kandiller.

  38. günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.
    güzel bir gün diliyorum hepinize.

  39. dün öğleden sonra yemek koydum ocağa.
    elime bir bardak su aldım.balkona çıktım .daldın dalgın gelene geçene bakarken telefonum çaldı.açtım birde baktımki

    MERALİMMMMMMMM 😀 çok mutlu oldum.canım benim.
    ALLAHTA senin yüzünü güldürsün birtanem.teşekkür ederim.
    seni seviyorum canım

  40. cemre Says:

    Slm.seni mutlu ettiysem sevindim ablamm bende seni çok seviyorum.ama yûzümünde gûleceği yok bir tarafïmïz sevinirken ağlama hep ortak çıkıyor.senin deyiminle tûkereyim böyle hayatın içine

  41. nerabaaa

  42. woww ablalarımı efkar basmış, sakin olun la.nefes alın nefes verin bana güvenin🙂 zamanla hepsini unutcanız🙂

  43. benim telefonda tamirden glmedi henüz pöfff, ona göre parça bulamışlar, sözde geçici bi telefon ayarlayacaklar ama şu ana kadar bişey görmedik daha.

  44. günaydın benim güzel canlarım.hayırlı sabahlar.

  45. evet paşacanım.efkar basmışta nasıl dağıtacağımızı bilmiyom.
    zamanı değiştirsek.başka mekanlara ve zamanlara geçebilseyfik.sevdiğimiz kişileri alabilseydik.ne iyi olurdu.

Bir Cevap Yazın

