Funda Arar – Yoksun

Yoksun yanımda
Gecelerdir yoksun yanımda
Özlüyorum beni şımartmanı kalk gel
Yara yüzlü sokaklarda
Umut gizli duraklarda yoksun
Keder yüklü yokuşlarda
Hüzün dolu akşamlarda yoksun
Aldılar senimi benden üstüme acılar örttüler
Gelmene yasak dediler
Ellerimi bağlasalar aşkımı nasıl alacaklar
Aldılar senimi benden üstüme acılar örttüler
Gelmene yasak dediler
Ellerimi bağlasalar aşkımı nasıl alacaklar
Yoksun yanımda
Gecelerdir yoksun yanımda
Özlüyorum beni şımartmanı kalk gel
Yara yüzlü sokaklarda
Umut gizli duraklarda yoksun
Keder yüklü yokuşlarda
Hüzün dolu akşamlarda yoksun
Aldılar senimi benden üstüme acılar örttüler
Gelmene yasak dediler
Ellerimi bağlasalar aşkımı nasıl alacaklar
Aldılar senimi benden üstüme acılar örttüler
Gelmene yasak dediler
Ellerimi bağlasalar aşkımı nasıl alacaklar
Aldılar senimi benden üstüme acılar örttüler
Gelmene yasak dediler
Ellerimi bağlasalar aşkımı nasıl alacaklar
Ellerimi bağlasalar aşkımı nasıl alacaklar

92 Yanıt to “Funda Arar – Yoksun”

  1. emeyi geçen herkese teşekkürler😀

  2. yine zirve ve yine ben😀

  3. meral Says:

    Slm hayirli günler

  4. meral Says:

    Ablam çok geçmiş olsun rabbim şifa versin.sizinde yardımcınız olsun.

  5. meral Says:

    Emelim izmire gittin geldin iyi taptın sıcaklarladan bunalmisşın bizde burda yağmurdan çürüdük

  6. amin haççe ablam, geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum, allah yardımcınız olsun.

  7. meral Says:

    Kardeşcanım seninde ellerine sağlık selmaya yaptığın video çok güzel ve ilginç olmuş. Daha neler görcez

  8. karşıyakalı Diyor ki:
    15/07/2012 19:31 e

    Her şeyi içine atarsın da kendini atacak bir yer bulamazsın.
    Bilirsin, bilirsin ama kimseye anlatamazsın.. Anlatsan da anlaşılamazsın..
    Bu bir heyhat çığlığıdır, duyuramazsın..
    Suskun ve dupdurusun, bükülmüş gönlünün beli, doğrulamazsın..
    Ne gidişler kahreder ne gelişler mest..
    İçinde infilâkî volkanlar titrer, anlatamazsın, ANLATAMAZSIN…
    —————————————————————–
    ablam yine ne güzel yazi getirmissin tam benlik. kendini atacak yer bulamazsin bu bir heyhat cigligi suskun ve durusun bükülmüs gönlünün beli anlatamazsin muhtesem yazi yüregine saglik ablamm

  9. tuba_asi Says:

    evet abicim ellerine sağlık emek vermen beni çok mutlu etti bundan tam dört yıl öncede ilk kutlayan sendin her zaman yerin ayrı🙂
    emel alam çok teşekkür ederim hep beraber inş.

  10. Iyi aksamlar ben geldim🙂 nasilsiniz ?
    Izinler nasil geciyor veya isler ?

    Not : Meral abla hani bulusacaktik🙂 ? Bu gidisle 10 yil sonra bulusuruz ben oldum an sen yoksun sen oldun an ben yokum !🙂 bu ara parcaya uydu hahaha

  11. Güneş doğarkende kızıldır batarkende aradaki tek fark birinin merhaba diyerinin elveda deyişi…

  12. Gecmis olsun Hatice abla😦

  13. günaydınnn

  14. wışşş dün buralar tamamen üç harflilere bırakılmış.

  15. ramazanda başladı,niyetli olanlara veya olmayı düşünenlere,şimdiden allah kabul etsin.hayırlı ramazanlar…

  16. Olmak istediğim yerde değilim, yanımda olmasını istediğim insanlar yanımda değil.

    Sadece şarkılar var.

    Özlemek var.

    Susmak var!…

  17. ‎”Hayatta en zor şey de; İnsanın kendi kendini teselli etmek zorunda kalmasıdır!…”

  18. Herkes bilir burası fani…
    Dünya hali gidersin ani!…

  19. günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.
    günatdın paşacanım.hayırlı sabahlar.ramazan tebriyine çok teşekkür ederim.nasıl olacak bu ramazan bilmiyorum artı huysuz bir hasta artı sıcak artı uzun günler daha çoook artılar var.ALLAH yardımcımız olsun.evet bu dünya fani .ne güzel yazmışsın.ellerine sağlık paşam.

  20. melisim beyaz güvercimin çok teşekkür ederim.sağol birtanem.öpüyorum seni.

  21. bu gün babam hastaneden çıkıyor.
    babam hastada olsa bildiğini okuyor.esiyor savuruyor.beyenmiyor söyleniyor.babam için deyil naci abinize çok üzülüyorum.adamcağızım çöktü zayıfladı.
    ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN.YÜZÜMÜZE BAKSIN. 😦

  22. emel Says:

    slm ben geldimmm
    çok geçmiş olsun bal bademim allah sabır versinnnnnn
    o meliste gelmiş h.g. nasılsın😕
    merallllllllllllll senn nerdesin iki gündür hadi ben kayıpım misafirim var sana ne oluyo gıııııııı

  23. emel Says:

    ooooo gardaş ne oldu böyle sana efkar basmış biz senin yanında deyilmiyiz kimmiş yanında olmasını istededigin he sen kimi istiyon söyle ben onu saçlarından yolar bulur getirrimmmmmmm🙂

  24. emel Says:

    ramazan dilegin içinde teşekürler allah razı olsunnn

  25. günaydin hayirli sabahlarr

  26. bak iste tam girdik acil cikmaliyim kisa ara gelcem

  27. emelimm bende insanimm benimde canim var giiiiii🙂😛 ee bacim hep siz kayip olcak degilsinizya azcikta ben kayip olayim dimi ama🙂 saka bir yanada kac gündür baya bir yogundum günümü yaptim hazirlik filan derken arada ingiltereye gidiyorum onun icin kagit kürek isleri ile ugrastim en son dün gittim istee vize icin münhcene gitmem gerekiyordu buraya 280 km uzaklikta neyse sabah kalktik furkan ile yola koyulduk furkanada diyorum gidiyoruz ama fizeyi vermeyecekler dedim cünkü gece rüyasini gördüm🙂 ee simdi termin alinmis yok ben gitmem rüya gördüm olmuyacak dersem herkes bana deli derdi🙂 neyse iste giderken otobanda trafik vardi neyse yani yollar doluydu biraz ordan zaman kaybimiz oldu sonra neyse yine tam termin zamani orda olduk bu sefer konsoloslugun önündeki bekleyen genc bekci demezmi evet burasi ingiliz konsoloslugu ama vize burdan verilmiyor diye haydaaa ee ne yapcaz dedik bize diger adresi verdi dedi gidin orayaa yakin buraya cogu insanler bizim gibi ilk oraya gidiyormus ama vize ordan verilmiyormus neyseee…sonraa furkan ile hemen arabaya atla verdigi adresi ara bul diyene kadar aradan 45 dkk gecti neyseki bulduk girdik bu seferde adam demezmi terminize gec kaldiniz bir daha termin almaniz lazim anaaa zaten yol yormus yer ara adamda öyle diyince cinler geldi tepeme cat pac almanca adama ver yansin ediyorum adam inat etti ben ettim ben dedim simdi vercen adam yok termin al dedi furkan bir yandan adama aciklama yapiyor ama adam yok dedi uyuzzz ne olcakk ve kabul etmedi orda bizim gibi o adrese gidip gec kalmis bir kac kisi daha vardi hatta bir tane zenci vardi adami kibarca tehdit etti🙂 dua et sen burdasin baska yerde olsann görürdün diye🙂 iste bende söylendim sizde nete dogru bir adres verin ben 300 km yakin yerden geliyorum ama dinlemedi beni ecnebi oglu ecnebiii🙂 sonra bizde furkan ile dedik batti balik yan gider gelmisiz münhcene bari azcik gezelim zaten gittigimiz yer tam merkezdeydi bayaaa büyükk ve cok güzel sehirmiss biraz gezdik yemek yedik türklerin antep sofrasi varmis meshur dediler oraya gidin yemisim onlarin sofrasini bence cakma anteplilerdi🙂 neyse iste eve gelmemiz aksami buldu tabi benimde lincim cikti ve geldim koltuklarin üzerinde bayilmisim iste böylee biliyom cok uzattimm🙂

  28. günaydınnnnnn

  29. gülaydın ablacanım🙂 dimek vermediler vizeyi. aman salla gezmiş oldunuz yinede.

  30. emell gii sendee yani insan bir arar bacisinii anca söyleniyon bacim nerelerde diyee gelmemis diyee hismi merak etmedin benii kaderr ne diyimm🙂 neyse misafirlerine dua ett

  31. günaydinn kardescanimm nasilsin napiyon🙂 evet vermediler ama malesef haftaya bir daha carsamba gidecem aslinda kizdim orda dedim gitmiyon len sizin ülkenize alin tepenize vurun ama biliyordum aslinda 2. kez gidecegimi dedigim gibi rüyam bana söyledi o yüzden haftaya tekrar o yolu tepecem malsefff

  32. ablamm cok gecmis olsunnn sizinda yardimciniz olsun canimm benim ins gecerr bu zamanlarr.bu arada evet rabbim simdiden ramazaninizi hayirlii etsinn oruclarinizi kabulll etsinn

  33. melisimm kuzumm bir türlü denk getirip olmadi bulusmamiz ama neyse ramazan ciksin bende gidip geleyim rabbim ömür vermisse sonra bulusuruz ilk firsatta seni cok öptüm canimm

  34. meral Says:

    Asıl kayıplara ne demeli

  35. meral Says:

    Bana KEŞKE Dedirten Hayat,Bana NEYSE Demeyide Öğretti…

  36. abi bu ne sıcak yaa😦 azcık bi esinti bile yok. arap sabunu yapıyom 100 derecede kaynatıyom.onla beraber bende kaynadım sanki😀 gerçi fena olmazdı şöyle kaynayıp buhar olsam , sonra rüzgarın götürdüğü yerlere gitsem gezsem dolaşsam😀

  37. emel Says:

    slm ben gelddimmmm

  38. emel Says:

    aaa bacım o kadar yola boşamı gittinnnnn geldin neyse gezmiş oldun :)ay ben seni arammı ayıp ediyosun bacım evet misafilerim var fırsat bulamıyorum buraya arada atıyom kendimi ama haklısın vallahi aramam lazımdı çok özür dilerim bacıkom af et bacını sen bizi görmedinmi merak ediyosun ayıp ettim hakkını hellal ettt sen ibodan bende insanımı söylemişin :)bendende sana affet bacım gelsinn🙂

  39. Selam canlar
    nasilsiniz? iyisiniz insallah
    canlarimin hebicini ayri ayri tane tane öpüyorum😀
    beni soracak olursaniz … allahim gücenmesin iyim iste😀
    gecen son ay cok hareketli gecti kusuruma bakmayin gelemedim…canim laptopu acmak bile istemedi biliyorsunuz arada kayboluyorum neyse ben sizi tekrar tane tane öpeyim özlemisinizdir😀
    görüsürüzzzz

  40. cemre Says:

    Hayırlı sahurlarr rabbim kabul etsin…. ( ayla sonra sorarim ben sana )

Bir Cevap Yazın

