Edip Akbayram – Seni Seven Öldü

Ay karanlık gecelerim gündüz olmuyor
Dalında solmuş güllerim filiz vermiyor
Elim kolum işe güce varıp gitmiyor
Gözlerimde ferim sönmüş haberin var mı
Haberin var mı haberin var mı
Seni seven öldü zalım haberin var mı
Gelir günler gelir gülüm yaz bahara erer
Ay karanlık gecelerim umuda döner
Seni seven deli yürek bir gün yine sever
Bu şarkıyı sana yollar haberin var mı
Haberin var mı haberin var mı
Seni seven öldü zalım haberin var mı

71 Yanıt to “Edip Akbayram – Seni Seven Öldü”

  1. emel Says:

    ee zireveyde çıkmadan gitmek ayıpmı olur neeeee🙂

  2. tuba_asi Says:

    bana müjganı bulunnnnn sesime gell🙂

  3. slm canlarım hayırlı ramazanlar herkeseeee nasılsınızzzz?????

  4. ustam gene zirvelere çıkıp da gitmişsin🙂

  5. beni sorarsanız yoğun yoğun yoğun çalışıyorum geçen hafta felaket yoğundum :S uyumaya zor vakit buluyordum bu hafta da daha az yoğun sayılırım. genç kardeşimin de dediği gibi gerçekten işler insanın üstüne bi yıkılıyor ki nefes alacak durumu kalmıyor hepiniz iyisiniz inş.

  6. meralim furkan gitmiş. Allah Kavuştursun ablacım. İnş. Çok başarılı olur. Şimdi mutlaka yokuluğu hissedilir evin içinde senin de için burkulur ama nasıl olsa bi gün ayrılacaktı evden Allah Sağlık versin tekki. Geriye kalan herşeye alışılıyor nasıl olsa. Umarım ilerde başarılarıyla gurur duyarsın furkan kardeşimin. Herşey istediği gibi olur okulundan da memnun kalır inş. sen üzülme daha furkanla kaan var.🙂 öpüyorum balıım senii. canım meralim yürek özüm benim🙂

  7. ustam sen nasılsın? gerçi senle her an her dk irtibat halindeyiz de bi de burdan hatrını soram dedim🙂

  8. haticem ballı lokma tatlım sıcaklarda ne kadar zorlanabildiğini tahmin ediyorum zira burası da aynı olduğu için geçen gün benim de ramazanın 2. günü tansiyonum 7-3 e düştü bilgisayar üstüme yıkılacak sandım baş ağrısı desen felaket dikkat sıcaklarda canımın içi öpüyorum kocaman senii

  9. gençcan sende yoğunmuşsun Allah kolaylık versni o uyguyu da çok iyi bilirim kolay gelsin,görüşürüz. selmam sende iyi misin sıkıntılı mısın biraz. her neyse takma kafana ablası çok gençsin ilerde neleri takacaksın zaten zayıfsın,çok sorun etme sorun neyse hallolur umarım seni de öptüm. mügüm kuzum geçen gün senle görüşmüştük seni de öptümm mmmmuuuccckkkssss…

  10. emel Says:

    oooooooo çıragım gelmiş seni burda görmek çok güzel canım çok özlemişim duygu 2 diyorki yazısınııı burdaa fırsat buldukça gel bitanemm evet senle hergün görüşüyoruz ama burda görünce daha bi mutlu oldum çok öptüm seni mucukkk işlerinde allah kolaylık versin çalışan herkesee

  11. slm hayirli günler

  12. canim ablam cok tesekkürler iyi dileklerin icinn. aman ablam dikkat et kendinee bende kendimi kaciracagim günü iple cekiyorum🙂 bende seni cok öptüm canimin ici ablamm

  13. selmamm müjüyü bulmus olmani umuyorum kuzum hayirlisii.

  14. duygucum sanada tesekkür ederim güzel dileklerin icin amin ins canim.sende yogunmussun allahim yardimciniz olsun birde oralar cok sicak oldugu icin isiniz daha zor oluyordur ama ne yapcaniz ekmek parasi kolay kazanilmiyor her isin var bir zorlugu. emeksiz rahmet olmaz.bende seni öptüm canim aeo.kib. emelimmm seninde gözün aydin bacimm gerci her ne kadar beraberde olsaniz burda ciraginin görmenin mutlulugunu yasiyon sanirim🙂 bende seni öptüm bacimm

  15. tuba_asi Says:

    ayyy abla bulamadımmmm😦

  16. günaydınnnn

  17. tuba_asi Says:

    günaydınnnnnnnnn

  18. bendendee tünaydinnn

  19. Konuşsam dilim yanar, sussam kalbim..
    Önce duruyorum… Sonra susuyorum…
    Içimden çıkan lafların etrafı yangın yerine çevirecegini düşününce kilit vuruyorum dilime…
    Yan! diyorum içime! Sadece sen yan…!
    Ve dayan! diyorum gönlüme…!
    Herkes mutlu olsun! Sen dayan !!!

Bir Cevap Yazın

