Candan Erçetin – Vay Halime

Birine aşık oldum düştüm peşine
Hayat çok güzel göründü birden gözüme
Annem sakın yapma dedi güldüm yüzüne
Çok seviyorum anne dedim karışma bize

Vay vay vay vay benim halime
Dinlemedim anneciğimi düştüm zalime
Vay vay vay vay benim halime
Bulamadım çaresini yandım kaderime

Cicim ayları geçince geldim kendime
Söyleyemedim kimselere kaldım dertlere

Yarin huysuzluğundan bezdim bin kere
Kaynanamın dırdırından döndüm iğne ipliğe

Vay vay vay vay benim halime
Dinlemedim anneciğimi düştüm zalime
Vay vay vay vay benim halime
Bulamadım çaresini yandım kaderime

Bu halim ibret olsun tüm sevenlere
Herkes muradına ersin çıkalım kerevetine
Davullar vurulsun düğün dernek kurulsun dengi dengine

Vay vay vay vay benim halime
Dinlemedim anneciğimi düştüm zalime
Vay vay vay vay benim halime
Bulamadım çaresini yandım kaderime

179 Yanıt to “Candan Erçetin – Vay Halime”

  1. berragim antepide gezmek isterimm orada güzel bir sehir gecen sene urfaya giderken hatta senide aramistim yoldann istee antepten gectik güzel bir sehir nasip kismet bacim seneye memleketime elaziga gitmek istiyorum bakalim herifi kandirabilcekmiyiz gidersem ins gelirim adiyamanda yakin zatenn bakcezz bacimm

  2. berrak Says:

    bendeki haberler malumun işte üç ken şükür rabbime dört olduk çocuklar muhammedin okulu falan gecti giti

  3. berrak Says:

    gel ne olursun allahınizniile kandır adamı

  4. pardonn bacimm zirveyii sana verirdim ama sayiya dikkat etmedim🙂

  5. emelimm iyii gecelerr bacimm erkencisinn gii ama neysee hadi sen yasli bir bayansinn ancaa hehee öptümm senii bacim görüsükk byyyy🙂

  6. ins berragimm sene olsun hayir olsun ölmessek sag kalirsakk birseyler yapmaca caliscazz🙂

  7. berrak Says:

    meral şarkı istedim senden niye bacına bi güzellik yapmıyon çalsana kızbak yeni geldim diye kibar davranıyom

  8. berrak Says:

    iyi geceler emel

  9. berragim tmm gii beklee bacim ananin karninda nasil durdun 9 ayy tmm acacam beklemeyinin sarkisi olmazmiss🙂 kibarliginii yiyemm heheheheeee

  10. berrak Says:

    meral zirve ne hayatım yoksa burdadamı olimpiyatlar

  11. zirvee bacimm 50 yorumda bir yeni sayfa aciliyor 51. yorumu yapan zirve sahibi oluyor neyse zamanla anlarsin alisirsinn🙂

  12. berrak Says:

    meral sayfa neden deyişiyo önceki yorumlar nereye gitti ahaha ben nekadar cahal gariban kalmışım bu aleme hehe bak hala gülen sarı kellerden yapamıyomda harflere yetiniyom bak buda ağlayan berrak ühühüh

  13. hehehehe bacim istee bakk yorum yazan yerin üst kisminda eski yorumlar diye tuuruncu bir yazi var eski yorumlari ordann okuyacann istee neysee bacimm zamanlaa alisirsin sendee🙂

  14. berrak Says:

    ee sonra ne oluyo ödülmü var yoksa 50. vede 52. yorum yapan sazanmı olyo

  15. bacim dedimya ödüll 2 zirve yapan sarki isteme hakki varr yani sen 51 yada 101 yada 151. yorumlari kapmaya bakk😀

  16. berrak Says:

    kız ne alışacam senin hızına bilgi birikimine fırın ekmekmi yetiştire bilirde bende yiyim ahah dünün pc yanlış anlayan bugün nerelerde rabbim nelere kadir heheh

  17. berragim sen hatta bak su linkee oku anlarsinn istekk sayfasii ama önce zirve yapman lazimm ama önce yaziyi okuu🙂
    https://asidizisi.wordpress.com/istek-sayfasi/
    buraya sadece istekk icin yorumda bulunuyonn ama önce zirven olmasi lazim🙂

  18. berrak Says:

    ay yok ben ilk güne mahsus yorum saymadan şarkı istiyorum bacım evgeny grinko hheehehe

  19. yokk gii bende hizmi kaldii pilim git gide zayifliyor son kullanma tarihim yaklasiyorr bitti bitecekk🙂 bendee olann bilgimi hep kullandim bacimm hic birseyim kalmadi beyin baya bir geriledi valla 4 sene önceki meral ile simdiki meral arasinda daglarr varr😀

  20. hehe tmm gii sarkini anladimm benden sana hediye etcem azcik dayann🙂

  21. berrak Says:

    ay meral hiç bişey anlamadım gecenin bu saati bütün gün ayakta bideda orucun rehaveti bacım ne anlarım bu kafayla okduğumdan

  22. berrak Says:

    haksızlık etme kendine bacım evet fark dağı aşmiş gerilemeiş şükür

  23. o zaman berragim seni azatt ediyomm bacim hadi yatalimm sen yarin ayik kafa ilee okuu okeymii bacim emir zahir sabah köründe dikilir basinaa hadi yatalim bacimm

  24. hadii bacim seni cok öptümm iyii gecelerr tatli rüyalarrr cocuklarida cok öptümm aeo kibb muckkk bacimm byeee

  25. berrak Says:

    meralim benden bu gece bukadar olsun bacım emir uyanmadan benbiraz uyuyim bari senin çok öpüyorum yarın alladan bişey olmasa bu saatlerde gelmeyeçalışırım sende gel emi iyi geceler

  26. tmm bacimm inss birsey cikmazsaa bende burdayimm öpp cocuklariii iyi gecelerr bacikomm byee

  27. ahaha ben geldim ooh meral ablam oturmuş zirveye😀

Bir Cevap Yazın

