Sıla – İnşallah

İnan kalmadı solumda dermanım
Dün bütün gece oturdum da ağladım
Hekimde yok çaresi
Dile kolay kalbe zor söylemesi
Sende de hava kışa dönmüştür
Eminim ellerin dizlerini dövmüştür

Bir ışık yakmaz hayat
Mecbur ayrılıgımız
Aşka küstürmüştür
İnşallah unutursun unutursun sende
Kendimi avuturum uyuturum bende
Zamanla unuturum bende

428 Yanıt to “Sıla – İnşallah”

  1. tuba_asi Says:

    ayyyyyy baya yorum oldu 🙂

  2. abla yaa sıla s evlrmi😀

  3. emel Says:

    alooooo buraları boşmu buldunuz ziveelere çıkıyonuz bensiz heeeeeee

  4. sezen aksu süper😀

  5. Anaam km geldi kaçn😀

  6. Emel abla hep ablam :O

  7. emel Says:

    selmaaaaaaa son anda yırtın çıktın zirveye yoksa 1 dakka erken gelseydim çıkamazdın🙂

  8. Aynen baya yorm oldu😀

  9. tuba_asi Says:

    hım iyi gezmeler diliyorum🙂

  10. 😀 ahaha aynen selma abla ya😀

  11. Tşk ederm ablacm😀

  12. tuba_asi Says:

    abla acıyın biraz zaten ilknur bitirdi zirveleri ben daha yeni çıktım bu ikinci🙂

  13. emel Says:

    pecemde çok agırlaştı ya nedenseeee onada dua edin siz yoksa size havada karada vermezdim zirveyiiiiiiiiiiii🙂

  14. Ahah aynen ya yeni😀

  15. Benim 5😀 emel abla

  16. emel Says:

    tabi tabi saycxam şimdi zirveleriniziiiiii oh iki kelime yazın atın demi zirveye çıkcaz diye ohhhhh maşşallah yandınız ikinizde elimdennnnnnn🙂

  17. Ben cıkıyorum

  18. tuba_asi Says:

    emel ablam zirve senin olsun yeter ki iste🙂

  19. emel Says:

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 5 mi sabah beri yemedin içmedin zirveyemmi çıktın kız sennnnnnnnnn heeeeeeeeeeeee terligim nerde benimmmmmm

  20. tuba_asi Says:

    abla şimdi yanmayim iyi değilim sonra hesaba çekersin borcum olsun🙂

  21. tuba_asi Says:

    tamam ilknur iyi geceler sana🙂

  22. emel Says:

    heheh tmmm öyle olsun bakalım borcunuz olsun elırım sonra ifadenizi yazdım defterimee
    eee ne yapıyonuz bakalım iyimizinizzz

  23. tuba_asi Says:

    ben iyiyim kendimce sen nasılsın abla🙂

  24. emel Says:

    iyi geceelr ilknurr hanım :)kaç yoksa yandın

  25. emel Says:

    bende iyuim saol selma ay ben çok zor yazıyorum siteye nedense yazma yeri bile açılmıyo 10 saat

  26. emel Says:

    neyse ben çıkıyorum herkese iyi geceler yazamıyorum

Bir Cevap Yazın

