Özcan Deniz – Bi Düşün

Bir insanın üstüne, bu kadar gelinmez ki
Nedir bu sendeki bir şey olmaz duygusu
Uzaktan öyle mi görünüyorum gerçekten
Yanmaz bunun canı insan değil bu
Benim de yaralanınca, yanan bir canım var
Ayrılık yaşayınca, akan gözyaşım var
Benim de özlemek gibi, duygularım mevcut
Kalbi kırılınca, küsen bir yanım var
Bi düşün, bi düşün, bütün bunları
Belki de, bulursun, doğru olanı
Bi düşün, bi düşün, bütün bunları
Belki de, bulursun, doğru olanı
Bu önyargılarınla, boğuşup duruyorsun
Neler kaçırdığını düşünmüyorsun
Zalimliğin bir tek, bana mı gerçekten
Beni kaybetmekle ne kazanıyorsun
Benim de yaralanınca, yanan bir canım var
Ayrılık yaşayınca, akan gözyaşım var
Benim de özlemek gibi, duygularım mevcut
Kalbi kırılınca küsen bir yanım var
Bi düşün, bi düşün, bütün bunları
Belki de bulursun, doğru olanı
Bi düşün, bi düşün, bütün bunları
Belki de bulursun doğru olanı

117 Yanıt to “Özcan Deniz – Bi Düşün”

  1. emel Says:

    aloooooooooooooooooooooooooooo

  2. emel Says:

    hehehehe ben çıktımmmmmmmmmmm🙂

  3. :/ Anam otrdu ya zirveye ben yokken off yaa

  4. ooo bak resmm değişti😀

  5. Nese bende ckym bri😀

  6. günaydın wordpress

  7. ne güzel yorumlar alıp başını gidiyor artık.aferim size😀

  8. sayın abla telefonun orucu bozmuş😀 geçmiş olsun.

  9. haççe abla sen nasılsın iyiisindir umarım, senlede görüşemiyoz bayağıdır.kendine dikkat et emi.

  10. suruclu Says:

    günaydın herkese nasılsınız milet herkes iyi inşallah bende GALATASARAYLI OLARAK takımımı ve tüm cimbomluları kutluyorum 10 kişiyle bile feneri yendik helal olsun cimboma . kimseler yok beliki bayram hazırlığı var bu son günlerde geçmiyor mübarek dahada zor oldu ne .

    vayy özcan deniz yeni albümmü çıkarmış şarkıın sözleri güzelmiş gerçekten teşekürler paylaşım için

    neyse yavaştan bende kaçanzı kendinize iyi davranın çünkü çooooook değerlisiniz sizden birtane daha yok.

  11. suruclu Says:

    Ne zaman ki iyiki’lerimiz keşke’lerimizden önde gider; O zaman hayatı yaşarız. Oysa çoğumuzu hayat yaşıyor. İyiki’lerle dolu bir yaşam dileğiyle kadir geceniz mübarek olsun

  12. suruclu Says:

  13. suruclu Says:

    hoşçakalın hayırlı iftarlar şimdiden

  14. emel Says:

    sllm ben geldim herkesin kadir gecesi mübarek olsunnn
    evet gardaş telimi orucu bozdu🙂 ama ben dayanmadım hemen yaptırdım telimede çıragımada kavuştummmm çok şükür :)yoksa ne yapardım çatlardım🙂
    oo nazlı gelmiş seninde kandilin mübarek olsun

  15. sabah sabah iyi geldi

Bir Cevap Yazın

