Evgeny Grinko – Vals

128 Yanıt to “Evgeny Grinko – Vals”

  1. bak sana abi tavsiyesi pusuya yatma, şimdide militanmı kesildin başımıza😀

  2. abi sen pusuya ytmada😀

  3. Off yaaa sen oturdn😀

  4. nihahahahaaa 😀

  5. Çok kötüsün söylemişmydm😦

  6. hihi öğleyim dımı,kime çekmişim acep🙂

  7. Zirveye oturdu birde gitti yaf:/

  8. Ay abicim ya şaka şaka ya melek gibisinde kanatların yok idare edicek artık hee kime çektin acep kime😀

  9. Oruçla aran nasıl abi ?😀

  10. senin yüzünden deney taştı, lafa tuttun beni, neyse sonra hesaplaşcam ben senle.şimdilik çıkmalıyım.by
    neymiş efendim ben kötüymüşüm pehh kötü kimmiş gördük

  11. Ahaha benim yüzümdenmi aa ne kadar ayıp sen becereme hemen benim üstüme at ben lafa tutmadm sen zirve sevdasına düştün hıhı tamam abicim hesaplaşıırz tamam çık abi by.
    Hee kötüsün tabi zirveye kaç defa oturmuşsun gözün doymamıs hala oturuyorsun abi hıhıh kötüsün sen kötüsün😀 nee ben kötümüyüm gördük diyorsun😀

  12. Tamam ya sen git😀 deneyine bak zaten bir türlü evlenemedin gitti😀 düğününde oynuyalım😀

  13. of of zirveye daha çok var😦

  14. Sitede espriler yapmak istiyorum ama benden soğursunuz diye yapamıyorum😀

  15. Vallah bir tane yapmazsam içimde kalır😀

  16. Emre aydın diyorki soğuk odalar ‘ Lar diyor çoğul kullanıyor ve bütün odalardan bahsediyoru bütün odalar soğuksa bizim oda neden cehennem ateşi😀

    asdfghjklşi😀

    Çok kötüydü biliyorum🙂

  17. Oh be rahatladım bir tanede olsa yptım😀

  18. Bir tane daha yapasm var ama iştee işin ucunda sizi kaybetmek var😀

  19. tuba_asi Says:

    ilknurr rahatlayacaksan yap benim adıma sorun yok kendi adıma🙂

  20. emel Says:

    slmmmm kimse yok mu ne ka güzel sitede artık okuyacak yorumlar bulmak devam böyle görem sizi :)kızlar siteyi neşelendirmişiniz valla yaşlı meral ablanız bile canlanmış :)ama ben çok yaşlıyım bende ümit yok🙂

  21. emel Says:

    neyse kimse yok sonra ugraraım gine birazdan gelirim şimdilik byyyy

  22. Tamam abla😀 yaparm o zaman

    Bizde olmasak bu site nolur emel abla ne yaşlısı gı benden gençsin😛

  23. Of gene mi kmsecikler yok😦

  24. oyyyy oyyy kuzumm yaa kim demisss yokkk gel bakim yamacimaa senin ne derdinn varmissss🙂

  25. emelimm evett bac im dogru söze ne denirr yaslandimm artikk ben artik yasli hasta bir kadinimm🙂

  26. Ayy çok pis ağlayasım geldi😦 Adını feriha koydumun sezon finalinde feriha öldü simdide:/ tanıdım fragmanı cıkmış emir saçlarını fln kesiyor ayy cok acıklı bir fragman yaa😦😦 of of

Bir Cevap Yazın

