Kutsi – İlanı Aşk

Bir filmin sonu gibi
Yaşıyorum seni
Eski bir yalnızlıktan
Ödünç almış gibi!

Yasaklarım,günahlarım bırak bana kalsın
Eski bir çığlık gibi
Hala aklımdasın!..

Seni unutmama, izin verme!!!

İlan-ı aşk ediyorum
Benimle evlenirmisin?
Beraber yaşlanmaya bir kalemde
Söz verirmisin?

Bende seni seviyorum!
Sana söz veriyorum!
İyi günde,kötü günde
Kadınınım diyorum!..

168 Yanıt to “Kutsi – İlanı Aşk”

  1. pasamm sizinde bayraminiz mubarek olsunn nice bayramlara🙂

  2. emel Says:

    bennnnnnnnnnnnnnnn

  3. uyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy tilledimmmmmmmm biri cikcakkk diyeeeeeeeeeeeeee😀

  4. emel Says:

    tühhhhh meral sana yazıklar olsun buna ihtiyacım vardı bee sen şevvvale dua et zorla pceyi elimden alıyodu kaçırdım hadi öptüm seni şimdi çıkıyom şevval istiyo pceyi 🙂

  5. zuhahahahahahah emellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll ücünn birii sennnn😀 seniii seniiii demekkk pusuda bekliyordunnnn gii bari ciksaydin verirdimm sanaaa zirveyii senden önemli degilyaaaa😛

  6. ayy allahimm yaa buna ihtiyacim var diyorrr gii baksana benim sarki istiyecek yüzüm kalmadi artik sende baya bir yüzlükler duruyorr bacimm neyse yaz tahtaya al haftayaa🙂 tmm bacimm öptümm sevvaliii cok öp yerimee🙂

  7. neyse hadi banada güle güle

  8. Ben geldim kimse yokmu yaa off😦

  9. Ne nazik site be bu😀 ne diyor😀 istek sayfasında isteğiniz yerine getirilmiştir aay seviyorum bu sayfayı ya he birde şu kara güller olmasa daha cok sevicem insann icini karartıyor bee😀

  10. Bu arada kendi adıma yorum yaptım😀🙂 belki siz memnunsunuzdur

  11. Of anam off😦

  12. Sıkıldım gidip bari patates soyayım😦

  13. GÜNAYDIN CANLARIM.HAYIRLI SABAHLAR.

  14. MERHABA İLKKUŞ. KIZ GÜLDÜRDÜN BENİ 🙂
    BENDE SIKILINCA PATATES SOYMAYA GİDEYİM .BELKİ AÇILIRIM .HE HE HEEEE

  15. sinan çağıroyor.bakalım ne istiyor paşa.

  16. emel Says:

    günaydınnnn herkeseeeee
    bal bademim sanada günaydın nasılsın balımmm

Bir Cevap Yazın

