Semiramis Pekkan – Bana Yalan Söylediler

Bir aleme indim yalnız
Yerde toprak, gökte yıldız
Bir yan susuz bir yan deniz

İki el, bir baş verdiler
Bir çift göz ağlar da güler
Dört bir yanda benim gibiler

Doğru söz içinmiş diller
İşte kalbin sev dediler

Bana yalan söylediler
Bana yalan söylediler
Kaderden bahsetmediler

Varsın böyle geçsin ömrüm
Neşeyle dolsun bari her günüm

Hani benim sevdiklerim
Hani gönül verdiklerim
Hasret gider ben giderim

118 Yanıt to “Semiramis Pekkan – Bana Yalan Söylediler”

  1. aloooo

  2. vışşş zirveye gelip bırakmışlar, başımıza taş yağcak

  3. Off ya😀😀

  4. ilkkus bak abin pusuda bekliyormus zirveyi kaptirdin kuzum neyse sansina küs🙂

  5. Aynn aynn😀

  6. bu arada hosgeldin pasam dicemm ama hala burdaysan🙂

  7. Hoşgeldin abicik😀

  8. bi kerem pusuda değildim yeni girmiştim, ben militan değilim😀
    hoşbuldum bu arada

  9. ben cıkıyorum bb😀

  10. MERHABA CANIM AİLEM.

  11. gazi antepteki terör olayını kınıyorum.
    masum insanlar bayram günübir hiçuğruna göçüp gittiler.
    ALLAH ÖLENLERE RAHMET ,YARALILARA ACİL ŞİFALAR VERSİN.
    RABBİM bu olayı yapanlara ve yardımcı olanlara en büyük cezaya çarptırsın inşallah.
    terörün önünü alamayan baştaki büyük başlara yazıklar olsun.
    yazıklar olsun.yazıklar olsun.diyecek çooook şey var ama bunların hepsini ALLAHA havale ediyorum.

  12. canlarım benimgideyim bir kahve yapayım kafam yerine gelsin.
    öpüyorum hepinizi.kendinize iyi bakın .bye bye.

  13. emel Says:

    slm slm nasılsınız bakalım bayramınız nasıl geçiyo bu sene bana bayram çok durgun geldi nedense kendimi çok yorgun hissediyorum dügün geçirdim ramazan temizlikler yoruldum heralde halsizim sizin güzel geçiyodur inşalahhhhh

  14. Kimseeeeee varmı nolur birileri olsun sıkıntıdan ölceem😦

  15. karşıyakalı Says:

    gününüz aydın olsun.hayırlı sabahlar.

  16. karşıyakalı Says:

    Umudum var,
    Göreceksiniz…
    Bir gün yaptıklarınız gerçekten işe yaramış,
    Dilediğiniz her şey gerçekleşmiş.
    Dönüp bakacaksınız geriye ve güleceksiniz başınızdan geçenlere…
    ve kendinize “bunların hepsini nasıl atlattım?” diye soracaksınız.
    Sadece,umudunuzu asla kaybetmeyin!
    Sadece,hayal kurmaktan vazgeçmeyin!
    ve asla eksik etmeyin yaşamınızdan SEVGİYİ…

Bir Cevap Yazın

