İzmirli Taylan – Yalan Attım

Ben seni sevmedim ki
Sana gönül vermedim ki
Ona buna baktın hep aldattın
Utanmadın çok can yaktım
Çalımını sattın havanı da attın
Ama şimdi intikam aldın
Yalan attım seni aldattım
Sevdiğimi sandın bana bağlandın
Kibirimi yaptım seni yalvarttım
Çünkü sen buna layıksın.
Ben sana yanmadım ki
Gülüşüne kanmadım ki

75 Yanıt to “İzmirli Taylan – Yalan Attım”

  1. tuba_asi Says:

    bende çıkayim yine gelirimm 🙂

  2. tuba_asi Says:

    meral ablam günaydında dememişsin
    neyse çıktımmm🙂

  3. Neraba kimse yokmu?

  4. Uyudunuzmu hepiniz

  5. Hadi hepinize iyi heceler o zaman

  6. günaydın güzel insanlar

  7. uyanın artık loo….öğlen oldu….uyuşuk şaziyeler😀

  8. buyrun kahvaltı hazır.uyanın artık, yoksam üstünüze su dökecem😀

  9. bu son uyarım hiç şakam yok,

  10. günaydın canım ailem.hayırlı sabahlar. 🙂

  11. günaydın haççe sultan.ne edirysen gıı. sudanmıu korktun yoksam😀

  12. paşacanımmmm günaydın.
    ellerine sağlık paşam.çok teşekkür ederiz.
    bir bardak suyuda içerim ben 🙂 sağol canım.

  13. seni yaradana gurban 🙂
    bir bardak sudan korkan kadınmıyım bennnnn.

  14. iyiyim canım sen nasılsın.işlerin nasıl .gece yalnız kalmışsın.kıyamam sana.ben o sıada kaçıncı uykudaydım pehhh

  15. gençer paşa
    gençer paşa
    gençer paşacanımmmm
    çık dışarıya oynayalımmm 😀

  16. bizim sitemizin can damarı meralim gül kokulum nerelerde hiç görünmüyor.

  17. pöfffff gidiyom

  18. Öyle bir dert ki doluya koy almıyor, boşa koy dolmuyor… :S

  19. geldim looo, ama sanırsam geç kaldım😦

  20. emel Says:

    günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  21. emel Says:

    gardaş kavaltı için teşekürler saol
    bal bademim sanada günaydınnn bende merali merak ettim kaç gündür görmmemiştim nerde bu gacı dedim demin konuştum kaç gündür keyfi yokmuş 2 gündürde evde yokmuş zaten furfutta dügüne gitmiş akrabalarının dün akşam gelmiş bide dün amcasını kaybetmiş türkiyede onun haberini almış biraz canı sıkılmış konuştum biraz başı agrıyomuş velasıl morali bozukkkkkk ama ugrarım siteye dedi fazlada konuşmadım konuştukça canı sıkılmasın diye sesini duydum kapattım olmazsa kendine gelince gine ararım öyle işte burdanda başın sag olsun bacımmm

  22. tuba_asi Says:

    ahhh bende merak ettim göremeyince üzüldüm çok kıyamam ona ben başın sağ olsun canım ablam benim

  23. ablacanım başın sağolsun.çok üzüldüm kim bilir ne haldesindir şimdi pöfff.

Bir Cevap Yazın

