Emre Aydın – Duymak İstiyorum

Renksiz hayaller dolu dökülen gözyaşlarım
Ezikliği kalbimde yaşanmış tüm aşkların

Tüm acı anıları bana bırakıp gitme
Beni bana ver artık peşinden sürükleme

Duymak istiyorum duymak istiyorum
Kalbimde ruhunu duymak istiyorum

Görmek istiyorum görmek istiyorum
Gözümde gözünü görmek istiyorum

İncitme kalbimi bırakıp gitme
Sana kendimi verdim beni yok etme

Ne olur suskun durma bir şeyler söyle
Karanlığın içinde kaybolma öyle

Duyabilsem kalbini okuyabilsem seni
Sessiz feryatlarını acı ağıtlarını

Tüm haykırışlarını hissetmek istiyorum
Sana yaklaşıp seninle ölmek istiyorum

85 Yanıt to “Emre Aydın – Duymak İstiyorum”

  1. Herkesin bir “son”a ihtiyaci vardır,” yeniden başlamak için

  2. neyse gittim gelen giden yok

  3. beeen geldim

  4. Kimse yokmu yaa:/

  5. Günaydııııın Kainat+ Günaydın Yaşam Günaydın Güzel İnsan, Günaydın Dostlar…
    Şans yakanızı bırakmasın,
    Mutluluk hep başucunuzda olsun,
    Umut Yüreğinize yuva kursun
    Ve SEVGİ Hayatınızın her anında, her adım atışınızda,
    Her Sözünüzde, Her tebessümünüzde çiçek açsın
    Kötülükler size çok uzak, iyilikler ise yanı başınızda bulunsun
    Mutlu olun, sağlıklı olun, sevgiyle kalın…
    Günaydın, günaydın Herkese

  6. kimseler yok ama olsun 3 harfliler varr olmazsa onlar yerr onlarda canli dimi ama buyrunn afiyett olsunnn halil ibrahim sofrasinaa🙂
    http://galeri.uludagsozluk.com/r/kahvalt%C4%B1-sofras%C4%B1-296328/

  7. ayy masadakii börülceye benziyorr agzimin sulari deprestii olsade yesekkkk

  8. gerci pazi kökünede benziyorr🙂

  9. ░♥░♥░♥ღϠ₡ღ♥GÜNAYDIN GÜZELLİKLERLE DOLU♥ღϠ₡ღ♥
    ░♥░♥░♥♥♥(¯`*•.¸♥MUTLU HAFTA SONLARI♥¸.•*´¯)♥♥♥
    ░♥░♥░____________ ♥ღϠ₡ღ♥______________
    ░♥░♥░____________MUTLU HUZURLU _____________
    ░♥░♥░♥ღϠ₡ღ♥BİR GÜN GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE ♥ღϠ₡ღ♥
    ░♥░♥░ ♫♫♥♥♥SEVGİLER ♥♥, dostlarına güven, sevgine sarıl..
    ░♥░♥░Yüzünüzden gülücük, hayatınızdan mutluluk eksik olmasın
    ░♥░♥░Kötülükler size çok uzak, iyilikler ise yanı başınızda bulunsun
    ░♥░♥░Tüm umutlar ve başarılar sizinle olsun.
    ░♥░♥░Sağlıklı olun Mutlu Olun Sevgi İle Kalın…
    ░♥░♥░♥░♥░♥░♥░Mavi YaGmuR ♥░♥░♥░♥░♥░♥░♥

  10. nerabaa

  11. Hayat öyle lanet birşey ki;
    – Sustuğunda konuşmadın diye pişman eder,
    Konuştuğunda ise susmadığın için kahreder!…

  12. Ben geldim (:

  13. Yaksamlar

  14. Kimse yokmu…bende geldim

  15. Biri bana gelsin…

  16. Madem gelen giden yok bende biseyler atistirayim bu arada

  17. geldim🙂 beni neden kimse görmüyor ya:/

  18. geldim🙂 beni neden kimse görmüyor ya:/

  19. anam iki defa gtmiş yazdığım iyice kafayı yedi benim üyeliğim🙂

  20. Abi gittinmi😦

  21. of kaçırdım ya😦

  22. gencer abiiiiiiiiiii😦

  23. bir dakikayla ne insanlar kaçırdım ben😦

  24. günaydınnn olmazz tünaydınnnnnnnnnnnnnnnn🙂

  25. herkesee iyii pazarlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  26. Günaydınlar

    Müjgan ablam burdamısın ? (:

  27. merhaba canım ailemmm.
    nasılsınız canlarım.ben sol dizimiincittim.ayağım tutuldu iki gün adım atamadım..ilaç içerek dizime jel sürerek biraz düzeldi.ayağım şimdi daha iyi.yanlış hareket etmişim.kaslar kitlenmiş.ne yapalım olacak oluyor işte.

  28. kızçelerim nasılsınız. 🙂

  29. paşacanım meralim gönül sultanım bal bademim
    ve diğer canlarım günleriniz sağlıklı ve huzur dolu olsun

  30. slm herkeseee ablam bal bademim kıyamam sana çok geçmiş olsun balım dikkat et kendineeee kocaman öptüm senii şekerim sanada tünaydın :)ilknurrrrrr sen sitede yanlızmı kalıyon kız aferim vallahi çikolatayı hak ettin almancılar sözümü tutun heeeeee :)gardaş akşam yanlız kalmışın meralim ortalarda yoksun bacımm sen nerelerdesin bende zonguldaktayım bi kafamı uzatayım dedim pce boştu herkese iyi günler görüşürüz millet

  31. Neraba…gecmis olsun hacce abla…simdi daha iyisindir umarim…kendine dikkat ediver gari.

  32. Giiizz sayin abla hayirdir ne yapiyon zonguldakta?

  33. Yahu nerde bu millet nerde bu devlet.alooooooo

Bir Cevap Yazın

