Candan Erçetin – Neden

Neden anlamaz insan yanındayken kıymetini
Neden söylemez insan sevdiğine sevdiğini

Yarın çok geç olunca pişman olmak boşuna
Gururun neye yarar ki yalnız kalmaktan başka

Yarın çok geç olunca isyan etmek boşuna
Gururun neye yararki vakit kaybından başka

Neden yar neden
Bilinmez acı çekmeden
Neden can neden
Görülmez günü gelmeden

Neden cimridir insan anlatırken minnetini
Neden sabırsız insan gösterirken öfkesini

Yarın çok geç olunca pişman olmak boşuna
Hiddetin neye yarar ki yalnız kalmaktan başka

Yarın çok geç olunca isyan etmek boşuna
Hiddetin neye yararki vakit kaybından başka

Neden yar neden
Bilinmez acı çekmeden
Neden can neden
Görülmez günü gelmeden

Neden sevinir insan zafer kazandığında
Kazanmak neye yarar ki kaybeden olduğunda

Yarın çok geç olunca pişman olmak boşuna
Savaşlar neye yarar ki yalnız kalmaktan başka

Neden yar neden
Bilinmez acı çekmeden
Neden can neden
Görülmez günü gelmeden

neden yar neden
neden can neden

236 Yanıt to “Candan Erçetin – Neden”

  1. tuba_asi Says:

    hayırlı olsun ilknurr

  2. tuba_asi Says:

    tamam ablam yatır🙂

  3. Tamam yatır meral abla sağol selma abla

  4. meral abla yusufu yatırırken kendide uyudu galiba

  5. tuba_asi Says:

    bilmem ki 🙂

  6. Bnece öyle oldu😀

  7. kil payi yirttim tam daliyordum yusuff illaki belini basini oksatricak yoksa uyumaz🙂

  8. Ahahaha🙂 yırtmana sevindim abla ay bende ayıcıksız uyuyamam🙂 korkarım

  9. tuba_asi Says:

    tekrar hoşgeldin ablam🙂

  10. hoşgeldin ablam🙂

  11. hosbuldum selmamm. yokk ben evde ayicik filan barindirmam bende tüyleri alerji yapiyorr gerci yusuftada yapiyorr zaten anasinin ogluu araba tutar midesi kalkarr yani ben yusuf gibi yaslardaykenn arabaya binemezdim midem kalkardi birde alerjis var ben gibi tüylere

  12. hosbuldum ilkkusum

  13. heee ne biliyim benim bebekliğimden beri var o ayıcık bnden büyük🙂

  14. oo iyi o zamann sen aliskinsinn demekk herkesin bir aliskanligi varr

  15. Evet beni yanlız bırakmayan tek dost o🙂 ona sarılıp uyuyorum kışında ısıtıyor beni tüylü ya🙂

  16. tuba_asi Says:

    evet ablam bende hiç binemezdim arabaya midem kalkardı iki dakikalık yolda bile zamanla alıştım🙂

  17. Benimde otobüslerde midem bulanıyordu uzun kısa fark etmiyordu ama alışmam lazım bu sene okulum değişti ya uzak🙂 Otobüsle gidip gelcem

  18. tuba_asi Says:

    bu sene yeni mi bölüm seçtin ilknur okulu ondan mı değiştirdin

  19. Evet abla benim istediğim bölümler yoktu bu okulda ticaretti şimdi mesleğe geçtim🙂

  20. iyi yapiyon ilkkuusum güzell olur ama yumusak yumusakk🙂 selmamm beni 6 yasinda bir elaziga götürmüsler o olmuss dahada gitmedim köye varana kadar annem der kaskati kesildin elimde köy münibüsü durdurmuslar soguk cesme varmis annem der önüne attik herkess öldü demis🙂 annem o oldu daha beni götürmedi sonra zamanla alistik ama kalabalik sehire gideyim mazor ve kullanis farklilari yüzünden midem kalkarr yinee

  21. tell

  22. Evet abla🙂 tamam sen telefonla kns ablacm😀

  23. tuba_asi Says:

    ahh ablam tahmin edebiliyorumm

    ticarette fazla güzel bölüm yoktur kendimce meslek daha iyi olmuş hayırlısı bakalım🙂

  24. Evet öyle abla güzel bölüm yoktu inşallah hayırlısı olur neyse ben çıkıyorum karnıma ağrı girdi üşütmüşüm öksürüyorum felan ya uyuyim yarında erken kalkcam kıyafeti okuldan alınıyormuş oraya gidicez sabah kusura bakmayın size bol sohbetler öptüm hepinizi iyi geceler kendinize iyi bakın allaha emanet olun🙂 gencer abi sende kusura bakma bu gece anlaşamadık pek kızdırdıysam kırdıysam seni selma abla sende kusura bakma🙂 bir an uzağa gidiyormuş gibi hissettim kendimi🙂 ama artık siteye zor gircem derslerim çok yoğun olucaak:/ pceye oturtmucak annem okullar acılınca ama arada kaçıp gelmeye calıscam yoksa emel abla cezaların en byüğünü verir bana kmse yokken siteyi gözleyip koruyorumya ondan şey ettim bu arada annanem hala yoğun bakımda dua ederseniz benide annemide cok mutlu edersiniz… doktorlar iyi ddiyor ama kaç gündür cıkamadı yoğun bakımdan emel ablamda inşallah hayırlısıyla döner çoook özledim onu okullar acılmadan inşallah onunla uzun uzun sohbet etme fırsatım olur🙂 Çatlak ablam benim ya meral abla sanada bol soohbetler telefonda🙂 ay nede uzun yazmışım neyse kaçtım ben bb🙂 öpüldünüz

  25. tuba_asi Says:

    tabi ederim ilknur inş en kısa zamanda çıkar
    bende öptüm çok seni iyi geceler derslerine başarılar

  26. ilkkuss be ne yazii yazarmi olcann🙂 ananenn icin cok gecmis olsun ins en kisa zamanda iyi olur.valla bilmemm benim cezalarim emelinkinede benzemezz siz yine buraya göz kulak olunn bizz yasli ve hasta insanizz dimi ama 😛 öptüm seni canim derslerden firsat bulursan kac gel iyi gecelerr aeo byy

  27. eeee selmamm bizde yatakmii uykun varmu kuzumm benn bu gecenden erkenden pineklemeye basladim😛

  28. tuba_asi Says:

    olur ablam yatalım🙂

  29. uykunn yoksa cene calirizz sen icinn kalirimm kuzum sorun degil

  30. tuba_asi Says:

    yok ablam olur mu yatalım bende dinlenmiş olurum hem sen dinlendinkten sonra 🙂

  31. sabah erken kalktim gerci dogru dürüst uyumadim bu sabah okullar acilcak diye uykuya kalirim diye ikide bir uyandim en son 6 olmamisti kalktim kalkis o kalkis bugünde yogun gectii sanirim yoruldum🙂

  32. neyse selmamm seni cok öptümm kuzumm ben yatayim ortalikta sakinlesince iyice uyku basti cocuklar uyudu🙂 iyi gecelerr kuzum sende yatt dinlenn aeo kibb byee

  33. tuba_asi Says:

    ahh ablam o zaman uyumak şart oldu

    bende sabah erken kalkacağım zaten sende dinlen bi güzel güne dinç başla ablam🙂

  34. Canlarım günaydın ,size haber veremedim 10 gün önce tekrar sivasa geldik kayınpederim vefat etti😦 25 eylülde tekrar istanbula döneceğim yiğitle, bunun dışında iyiyiz şükür size haber vermek istedim hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın şimdilik hoşçakalın

Bir Cevap Yazın

