Manga – Hayat Bu İşte

Bazen ben de terk edip gidebilsem keşke diyorum
İçimde bir İstanbul var ondan vazgeçemiyorum.

Belki sen de bir gün geçersin diye köprülerinden
Yakıp yıkamıyorum, koparıp da atamıyorum içimden

Hayat bu işte;
Kanatlanıp gitmek dururken
Dört duvar içinde hap solursun
Yaşamak için bir neden ararken
Ölmek için bulursun

Söyle; taşı toprağı altın olmuş kaç yazar ?
Delik testi umutlarım, akar altından azar azar.
Söyle, neye yarar yaşamak altın bir kafeste
Bir yanım seni beklerken, diğeri bekler ölümü ağır ağır

Hayat bu işte;
Kanatlanıp gitmek dururken
Dört duvar içinde hap solursun
Yaşamak için bir neden ararken
Ölmek için bulursun

230 Yanıt to “Manga – Hayat Bu İşte”

  1. tuba_asi Says:

    zirve olacak mı

  2. bu arada gencer abi orası neresi😛

  3. BurSida asi diyari

  4. Vaay havada atıyorsun asi diyarından😀

  5. hmm benim yedigim cikolara aci olmayacak sekerlide olmayacakk ama findukluu olcakkk🙂

  6. Vay kardesim hayirli olsun

  7. tuba_asi Says:

    ahh asi diyarı 🙂

  8. selmamm tebriklerr kuzummm valla bugünn herkes aldi nasibini zirvedenn bir emell ile ben kaldimm hakkatt yaslaniyozz vayy bee bu günleree düsecegim hic aklima gelmezdii🙂

  9. tuba_asi Says:

    sağol abicim 🙂

  10. Sayin hanim nerye kayboldu? Sevvallemi ugrasiyo hala🙂
    hopss sen ilk olan sag bastan sayi gonder bakiyim

  11. tuba_asi Says:

    evet bu akşam yeter meral ablam 🙂

  12. emel Says:

    evet şevvalle kavga ediyoz biraz o otursun bari dayak yiyecek benden şimdiş herkese iyi akşamlar görüşrüz by şimdilik belki yetişirim size gine🙂

  13. yokk selmamm siz genclere biraktik sizler daha iyi gözüküyonuzz devam edinn kuzum🙂

  14. Yazik be cocuga.ders caliscak kiz senin gibi cene calmiycak🙂 sanirim biraz daha konusursam o dayaktan bende nasibimi alcam.tmm sustum.

  15. ilkkus simdide sen uctun nere uctun🙂

  16. Burdayım meral abla ya başım ağrımaya başladı çok kötü bir şekilde😦

  17. Sayi gonder dedik ortadan kayboldu.abakusu getirmeyemi gitti ne🙂

  18. hmm gecmiss olsunn kuzumm niyekine agriyorr boll boll su icc gecer inss

  19. Gecmis olsun kardesim. Git bi elini yuzunu yikada gel

  20. sağol ablacğım bilmiyorum ya rüzgar vardı dışarı cıktım ondan beri ağrıyordu simdi fazla oldu evet su icmem lazım zaten bol bol böbreklermde sorun var ya🙂

  21. Sağol abciğim tamam yıkayıp geliyorum vay beni düşündün çok mutlucuk oldum🙂

  22. Bende musadenizi istiyim artikin o zaman.hepinize iyi geceler.
    Ilkkus tekrar gecmis olsun.cabucak gecer insallah.dikkat et kendine.
    By

  23. tamam abi git uyu işe gidiceksin sanada iyi geceler sağol bicim inşallah geçer ederim sende kendine dikkat et🙂 allaha emanet ol öptüm abi bb🙂

  24. Nereye gittiniz yaf😦

  25. anaaaaaaam nirdisiniz😦

  26. BENDEE CIKIYIM BARİ😦

  27. Günaydın canlarımmmmmm

  28. Hepinize çok teşekür ederim ,dostlar sağ olsun Allahım sizlere sağlıklı uzun ömürler versin ,25 kadar sivastayız yiğit istanbul sivas arası biraz sarsıldı iştahsızlığı var biraz ,şuana kadar hiç yemek sorunumuz olmamıştı,ilk kez zor yemek yiyor ,serdar döndü ben kayınvalideme destek olmak için kaldım ,ama düzenimi evimi özlemedim desem yalan olur ,12 gündür dışarı çıkmadım gelen giden,iş güç vs.sıkıldım galiba biraz ,fırsat bulmuşken buraya geldim birazdan yemek faslına geçeceğim ,dinlenmeye fırsat bulamıyorum desem yeridir,neyse ben çıkayım şimdi fırsat buldukça gelirim yanınıza hepinizi çok öptüm

Bir Cevap Yazın

