Gökhan Türkmen

Ağır olur senden yana dengimize
Karışığız hava gibi kendimize
Biliyorsak inadımız sevgimize
Yarın yine bakacağız rengimize
Ağır olur senden yana dengimize
Karışığız hava gibi kendimize
Biliyorsak inadımız sevgimize
Yarın yine bakacağız rengimize
Hayata dik bakma inişin zor olur
Her yaşın sende bir nedeni bulunur
İstersin ama gönül aşka korunur
Sır bu sende boşsa bende doludur
Sır bu sende boşsa bende doludur
Sana daha fazla bakmak istemiyor canım
Canımı yakmak istemediğinden içimde akıyor kanım
Fikrimde salkım saçak neşeli iken adın
İpe astığım itiraf fırtınam gibi yakın
Hayata dik bakma inişin zor olur
Her yaşın sende bir nedeni bulunur
İstersin ama gönül aşka korunur
Sır bu sende boşsa bende doludur
Sır bu sende boşsa bende doludur
Sana daha fazla bakmak istemiyor canım
Canımı yakmak istemediğinden içimde akıyor kanım
Fikrimde salkım saçak neşeli iken adın
İpe astığım itiraf fırtınam gibi yakın
Ağır olur senden yana dengimize
Karışığız hava gibi kendimize
Biliyorsak inadımız sevgimize
Yarın yine bakacağız rengimize

75 Yanıt to “Gökhan Türkmen”

  1. Sen ses ver bari /:

  2. Günaydın ailemm sabah görüntüsü vermek istedim🙂 hepinize hayırlı,bereketli,bir cuma diliyorum ve sizi çokkk öpüyorum

  3. emel Says:

    günaydınnnnnn herkese hayırlı cumalarrrrrrr

  4. emel Says:

    sanada günaydın bacım inşallah iyisindir bende öptüm

  5. Yine ben geldim ,Kadifem dizlerinden rahatsızmışsın çok geçmiş olsun ablam ahhh ahh yakınında olsam hiç bir iş yaptırmazdım sana sende ayaklarını uzatıp dinlenirdin bitanem ama elden birşey gelmiyor dua etmekten başka Allahım sağlık selamet sabır versin kadife çiçeğim ,

  6. İki lafın belini kıracak birileri gelirmi acaba😀

  7. ben geldim

  8. hopss günaydınnn

  9. günaydınnnnnnnnnnnn🙂

  10. günaydın uğur böcüklerim. 🙂

  11. suruclu Says:

    günaydın herkese nasılsınız ahali hatice ablam gencer ve müjganım emelim sizede kocaman günaydın . meral ablam ve gözde ablam ikinizinde başı sağolsun allah kalanalara ömür versin.

    şahsen bayramdan bu yana daha dinlenemedim malesef biber salca kurutmalıklarla uğraşıyorum dün biber yaptım ve ellerim acayıp yanıyor yeğenlerim burdaydı ablam bir ay burda kaldı benimde 1 hafta tatil yapmak hakım değilmi yav
    neyse okullar açılıyor biraz dinlenirim umarım

  12. emel Says:

    herkeseeee günaydınnn sanada günaydın nazlı balbademim şekerim gardaş e meral bacım hala uyuyomu sesi çıkmamaış

  13. tünaydin millet.tesekkürler nazlim.allah kolaylik versin canim.emelim yok bacim uyumuyom sabah yusufun okulda gösterisi vardi oraya gittim ordanda alis veris yeni geldim eve merak etme bacim

  14. cemre Says:

    Şu erkek milletin bazen mantığını anlamıyom arabanın içini temizle dersin verdiği cevap ben kullanmıyorum arabayı sen temizle milyon tane kızgın yüz.ona bakarsak evide bir ben kirletmiyom veya yaşamıyom ama nedense bir ben temizliyom🙂 söyledigindede kadın çenesi denir. Şaştım arkadaşş…

  15. ben geldim kimsecikler varmı ? (:

  16. günaydin hayirli pazarlar

  17. Ben geldim merhaba iyi akşamlar ooo siteye kimselerde gelmemiş merel abladan başka😀 Çok yanlız kalcak bu site yarından sonra çünkü artık nete gelemiycem bu son oturuşum bilgisayara annem artık pc felan yok dedi ders calısacaksn dedi ama arada kaçarım ben merak etmeyin hihi🙂 Darılmayın ama en çokta emel ablamı özliyecem onunla zirve kavgasını özliyeceğim😀 okullar açılınca gelemiyecem ya😀 haliyle zirvede emel ablaya kalıcak biliyorum biliyorum oda beni özlüyecek😀😀 İlknur olsada zirve tartışması yapcak diyecek heeh😀 meral abla seninle tek başımıza zirvede beklemeyi özleyeceğim gencer abi seninde bana uyuzluk yapmanı özleyeceğim neyse sen gene bir fırsat bulup beni uyuz edersin😀 Ah hatice ablam seninlede ne zamndır konuşamıyoruz ya inşallah tesadüfen seninle karşılaşırızda uzun uzun konuşuruz ya🙂 Herkez hakkını helal etsin eğer kırıp inciittiysem sizi🙂 emin olun bilerek yapmamışımdır siz benim 2 . ailemsiniz size kıyamam yani ben🙂 Biliyorsunuz benim abimde ablamda yok ama siz benim ablalarım ve abim oldunuz🙂 allahım 1 tane abi yada abla vermedi ama bir anda bir sürü ablam oldu hihi🙂 bu yaşta sitenin küçük prensesi oldum🙂 Hepinizin yeri farklı farklı bilin bunu yani🙂 hepiniz benim için çok fazla değerlisiniz ve hepinizi çok seviyorum çoook özliyeceğim her telefon numaram olanlarla telefonda konuşuruz emel ablam meral ablamla felan🙂 Ay çok pis duygusala bağladım🙂 varya şuanda heepinizi tek tek öpüp sarılasım var ama nerde😦 ah keşke hep beraber bir araya gelip oturup çay icip sohbet ede bilsek canlı canlı ne cok isterdim ama inşallah birgün oda olucak ablalarıma abime sarılcam🙂 Öyle işte şimdi uyumam lazım sabah 5 bucukta klkcam öğlenci biliyordum nette bir baktım sabahcıymısım okulda uzak 6 da otobüs bizim burdan geçiyormus erkek kalkcam yani artık😦 of dağlar of nasıl kalkcam ben erken ya🙂 Öyle şimdi cıkıyorum bilin hepinizi çok seviyorum ve çok özliyeceğim kendinize dikkat edin allaha emanet olun kendinize iyi bakın öptüm bayyyyyyyyy🙂🙂 iyi geceler beni unutmayın arada bahsedin he bb😀

  18. günaydinn hayirli sahbahlar

  19. genç Says:

    günaydın

  20. Günaydın canım ailem.
    Nasılsınız uğur böcüklerim.

  21. günaydın meralim.
    günaydın paşacanım .öpüyorum sizi.

  22. Bir hüzün saklıdır ve bin umut vardır, her yeni gün doğumunda.
    Sevgiyle başlar tüm güzellikler, sevgiyle hayat bulur, sevin ve sevilin.
    Sağlık dolu, umut dolu, huzur dolu, neşe dolu,sevgi dolu birgün olsun.
    Gününüz aydın yüreğiniz sevgi ve mutlulukla dolsun.
    Sağlıklı olun, mutlu olun, sevgiyle kalın.
    Günaydın Günaydın Herkese…

  23. günaydın güzel insanar

Bir Cevap Yazın

