Hande Yener & Grup 84 – Rüya


Seni barda görmüştüm yanına oturdum
Vücuduna bakarken birden yok oldun
Dün gece severken bu sabah çok korktum
Aman anlat tatlım bana bu gece ne oldu

Çok yorulmuştum uyuya kaldım
Rüya gibi geldin ama birden yok oldun
Gözümü açtım gördüğüme inanmadım
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah

Dün gece severken bu sabah çok korktum
Aman anlat tatlım bana bu gece ne oldu
Peşine düştüm manyak gibi
Rüya gibi geldin ama birden yok oldu
Gözümü açtım gördüğüme inanmadım
Sanki bir kötü rüya korkarım aman Allah

124 Yanıt to “Hande Yener & Grup 84 – Rüya”

  1. zirvemiiii

  2. zirven hayra karşı gül kokulum 🙂

  3. güzel paylaşımların için teşekkürler ablacanım.

  4. zirvende hayırlı olsun.özlemiştik seni zirvelerde görmeyi🙂

  5. şu hayat ne bayat bişey ya, insan yaşamaktan tiskinirmi ya,ben tiskindim çünkü.yoksa ben insan değilmiyim😀

  6. hayat su iç kendine gel🙂

  7. ben sevmedim bu oyunu köşe kapmacada neymiş

    toplanın misket oynayak

    hani şu kucuk yuvarlar cam parcaları varya onlardan🙂

  8. eeee biri gelsin artık yoksa cıkmam :)elma dersem cıkın armut dersem de cıkın

  9. siz gitmeyin buralar gitsinnn..

    haticemmmmm tiridine bandıgım,
    bende öpüyomm yumusak yumusak yanaklarındannn oyşşş datlumm paşa iyi iş kesiyor aga:)

  10. kime çektiyse artık ömrümü yiyor:)

  11. Hüzün adres değiştirir zamanla…

    ________Benden gecer, sana göçer sevdiğimm..

    kapanış…🙂

  12. Ben geldim ohh şarkım koyulmuş süper bi şarkı bayılıyorum buna sizde beğendiyseniz ne mutlu bana ya🙂 of dağlar of başım çok ağrıyor ağladım bugun o yüzden anlatamam uyuyamıyorum ağrıdan ya ee sabah 5 bucukta kalkarsam olacağı budur tabi😦 okul hayatım nasıl diye sorarsanız sabah zorlanıyorum sadece süper normalde dun🙂 dikiş dikmeyi ve makineyi kullanmayı öğrendim🙂 sonra listenin en baştan iki kişi nöbetçi oluyordu ve malesef en başta her zaman ben olduğum gibi o okuldada ben listenin başındaydım hiç iyi bir durum değil çıkışta herkez çıktı biz atölyeyi süprdük🙂 iplikler kumaş parçaları felan filan vardı🙂🙂 bugunde bilgisayar kalp dersi vardı🙂 resim çizdik 1 tane çizdim onu hoca aldı panoya ascakms aslında benim resmim iyi değil ama geliştircem allahın izniyle sonra bir tane daha çizdim yarm kaldı pekte güzel olmadı zaten🙂 günde 7 ders görüyorum 5’i full atölyede geçiyor🙂 sonra ama biz sadece 2 ders durduk atölyede diğer atölyeyi temizlemeye gittik hoca sordu temizlemek isteyen varmı diye 6 kız😀 parmak kaldırdık gittik bir güzel temizledik bende zaten temizlik hastalığı var😀 cifledim her yeri :D:😀 güzel olmadımı bir daha yaptım cif bitti🙂 aman alsınlar o kadar para alıyorla ay var ya bir malzeme istediler görmeniz lazım 30 tl önlük 50 tl kumaş malzemesi ve bir sürü araç ve gereç ay allahım babama sağlık versinde çalsın diyorum ya yoksa halimiz duman🙂 he işte temzledim hocaların şimdiden gözüne giriyim diye hihi🙂 aradan uğrarım dedim bugun dersim yok hepsini dün bitrdim haftasonu rahat oliyim diye🙂 öyle yani😀 kimsede yok be off anam of gençer abi dğm gununde cok mutlu olmuşsun hrkez burdaymış bende çok sevindim bir ben tam yoktum😦😦 keşke hergün öyle olabilsek yaf :S

  13. Kimse yokmu ya😦

  14. emel Says:

    slmm ben geldimmmmmmmm

  15. emel Says:

    ilknurr aferim sana aferim okulu temizle gı kopile 🙂 deslerinde de başarılar iyi ögren dikişi bizede dikersin entari🙂

  16. emel Says:

    funda öyle artık sitemiz köşe kapmaca oynuyoz gelen giden çok yok artıkın halimiz bu yani 😦

  17. emel Says:

    gardaş bencede hayat bayat🙂

  18. emel Says:

    evet bal bademim sen bana hep katıl arkamda ol🙂

  19. emel Says:

    ooooo meral hanım bacım zirveyede çıkmışın hayırlı olsunn bensiz he sorarım ben sana🙂

  20. günaydınnnnn cemaatt.:) nerdesizzzz

  21. olmuyo böyle yöneticiler belli bi saat ayarlayın sohbet saati hepiciginiz o saatte burda olun..

    emel abla yakalıcaam seni sonra mucuk mucuk :)))

  22. tuba_asi Says:

    günaydınnnn 🙂

Bir Cevap Yazın

