Burak Kocaer – Asi Affet

183 Yanıt to “Burak Kocaer – Asi Affet”

  1. Hoşgedin emel ablam🙂

  2. emel Says:

    ay kim çıkcakkkkkkkkkkkkk🙂

  3. Ben cıktım vallah😀

  4. emel Says:

    ilknurrrrrrrr niye çıktın gı ben çıkcaktımmmmmmm :)h.b saol ne yapıyon cadıı

  5. Oh ben ben diye diye ben cıktım hihi D:

  6. 😀 ay bilseydim sana bırakırdm gı😀 napıyım abla ya okul malzemleri almaya gttk yeni geldik sne ?

  7. hosbuldum ilkkus nasilsinn kuzum bugün acil ciktimm sana demeyi unuttum nakis dikise baslamissin hadi hayirli ugurlu olsun ne yapcan ablana bakimm🙂

  8. Bre sifrelimi konusuyonuz bisey anlamadim

  9. emel Says:

    aynne bizde okul manzemeleri aldık bugün okul derdi başladı ne yapak saglık olsun bakalım

  10. selmam tesekkürler kuzumm güzell parcaymiss

  11. iyyim abla sen nasılsın he sorun değil ablacıgım🙂 evet abla başladoım sağol abla🙂 oo neler yapmıycamki size birbilseniz oh oh😀

  12. ahaha abi olaydan fransız kaldın bkıormda😀

  13. emel Says:

    kim var kim yok ben kim var diye hiç bakmadım baktım yorum 148 hemen yazdım ama olmadı🙂

  14. aynen ablacıgım ya napalım🙂

  15. ahahah aynen olmadı kısmet banayms ablam😀

  16. ohh ohh ne güzelll ne güzel bende bir zamanlar nakis kursuna gitmistim ama ömrü kisa oldu

  17. Tmm ya sifreyi cozdum.ceton dustu.de ilkkusun evet sozluyuz yorumunu anlamini.neyin cevabiydi o gii

  18. 🙂 ay abla ya biz direk abiye elbise etek felan dikcez😀

  19. ilkkus zirven hayirli olsun sen bakma emel ablana keyfine bak

  20. emel Says:

    he saglık oslun bakalım kısmet sanaymış bidajkine o kısmet bana ama okaaaaaaaaaaaaaaaa :)zirve benim olcakkk

  21. 😀 sonunda abi ya🙂 geç oldu ama geç olmasın ya he abi yani seninle sözlüyüz😀 beraber geliyoruz ya siteye ondan ddm😀

  22. sağol ablacıgım evet bakmıuyorum vallah taklısn emel abla kafasına göre hihi😀

  23. tamam abla snn olsn🙂

  24. emel Says:

    aloooooooooooooo beni deli etmeyinn meral ve ilknur direk dalartıım size adamı hasta etmeyin lennnnnnnnnnn🙂

  25. tamam biz kaçalım meral ablayla yoksa emel abla bize direk dalcak😀 ben geliyorum 10 dk sonra mrk etmyn😛

  26. tuba_asi Says:

    asi dizisine özel yazılmış sözlerdir şarkı özel olarak yapılmış yani🙂
    ilknur hayırlı olsun bakalım yüksek puanlarla bitirirsin okulunu inş🙂

  27. inşallah selma abla🙂

  28. Ok anladim.ee nassiniz gacilar.. siz noruyonuz. atkimi ilkkus orcek…diyim ben size🙂

  29. emel Says:

    vallahi dalarım akıllı olun okaaaaaaaa zirveyle aram girennnn yanar ben oka diyom sizeee🙂

  30. Paylasimin icin tesekkurler kardescanim.ben henuz dinleyemedim.

  31. Pisttt

Bir Cevap Yazın

