Emir – Makina


Kıvrılırdın kedi gibi
Sokulup öperdin beni
Konu komşu dinlemezdin
Afiyetle yerdin beni

Sıkıldım ben çok sevince
Boğdun masum sevginle
Büyük aşklar bitmez bebek
Niye bitti çok sevdinse

Al birini yanına
Yürü kendi yoluna
Herkeste bir kalp var ya
Seninkisi makina

Unutursun adımı
Adım aklında bir ses
Gideceksen çabuk git

Uzamasın kısa kes, kısa kes

Hızlı gittim hızlı dedin
Yavaşladım sabretmedin
Ben elimi verdiğimde
Sen kolumu da çekerdin

Sıkıldım ben çok sevince
Boğdun masum sevginle
Efsaneler ölmez bebek
Bu laf büyük geldi bize

Al birini yanına
Yürü kendi yoluna
Herkeste bir kalp var ya
Seninkisi makina

Unutursun adımı
Adım aklında bir ses
Gideceksen çabuk git
Acımasın kısa kes kısa kes
Uzamasın kısa kes kısa kes
Acımasın kısa kes, kısa kes

262 Yanıt to “Emir – Makina”

  1. emel Says:

    ilknur çıkma bu sefer yanarsın elimdennnnnnn🙂

  2. emell ablaa geldğinn gibiii zrveee yaptınn nee dymm zrvelernn sultanıı🙂

  3. emel Says:

    ohhhh beeee bu gece rahat yatayım çıktım zirveye 🙂

  4. emel Says:

    saol müjgan saol demi ya zirvelerinnnn kadınıyım bennnnnnn :)geldim ve oturdum🙂

  5. alışkalıkk olduu vallaa sendee zirveeeee artıkkkk🙂

  6. Gunaydin

  7. Ya kusura bakmayin.aysegulun dogum gunuymus bugun ben mucununkiyle karistirdim🙂 bunaklik iste idare edin🙂 neyse o zaman
    aysegul abla dogum gunun kutlu olsun…

    Bu yorumu gorurmusun oda mechul gerci🙂

  8. Gunaydin dedik loo hala uyuyonuzmu?

  9. Kardescanim sanada sinavinda basarilar…benim kardesimde suan sinavda…hadi goreyim sizi koclarim benim🙂

  10. Simdik bugun sonbahar resmen baslamis oluyo dimi.

Bir Cevap Yazın

