Songül Karli – Yine Gönlüm Hos Degil

duydum dost yaralanmış
yine gönlüm hoş değil
her yanı parelenmiş
yine gönlüm hoş değil

dost hasreti zorumiş
her dem ahu zarimiş
dert insanı yerimiş
yine gönlüm hoş değil

akarsu gün görsemde
çok sefalar sürsemde
bazı bazı gülsemde
yine gönlüm hoş değil

113 Yanıt to “Songül Karli – Yine Gönlüm Hos Degil”

  1. bu sefer kimmmmm

  2. emel Says:

    bennnnnnnnnnnn çıkmayın nnnnnnnnnnnn

  3. emel Says:

    meral ayıp be git yatttttt ne işin var zirvede beeeeeeeeeeeeeeee hadi ben kaçtım iyi geceelr byyyyyy

  4. heheheheheeeeeeee emelllll artikkk beniii uykumdan etmesinn dimii bacimm😛

  5. gii her cemre eklenirmii birsey gelmedii bana
    bak daha dogrusu böyle yaziliyor Cemre ASi neyse fundam ben ciktimm sen bulursan yollarsin hadi sizleri öptüm bacilarimm iyii gecelerr yarin erkenciyimm aeo kib byeee

  6. emel Says:

    günaydınnnnnnnnnnnnnn türkiye kapıları ben açıyorummmmm buyrun çaylar şirkettennnnnnnnn🙂

  7. emel Says:

    ana bu ne kadar uzun bişey oldu be böyle🙂

  8. :)))))))))))))

  9. cay alıyım abla gı ben düzensiz kayfaltı yaptıgımdan mıdır nedir cok basarısızım🙂

  10. tünaydın arkadaşlar
    sağol
    sizde sağolun
    sa!

    neyse öğlen oldu hani öğle yemeyi.sıra kimde acıktık daa

Bir Cevap Yazın

