Eylem Aktaş – Bir Asi Aşk

Sol yanımda kışlar, ayazlar, uçurumlar
İçimde bir küsmüş çocuk var
Gökyüzünde nazlı yağmurlar bana ağlar
Güneşimi çalmış bulutlar

Bozsam oyunları kalpsiz yalanları
Geçmiş günahları yaksam
Göçmen kuşlar gibi gitsem uzaklara
Mutlu masallara konsam

Yan deli gönül bir asi aşk vurgununda
Söz dinlemiyor vazgeçti kalp gururundan
Gözlerinde ömrüm tutsak ölüm gibi onsuz kalmak
Gözlerinde ömrüm tutsak ölmek gibi onsuz kalmak

Bir öfkeyle aşkı vururlar buralarda
Boz bulanık suya atarlar
Nefret rengi uzak bakışlar bu diyarda
Bir ömürlük düşman hayatlar
Yar dön topraklara dilsiz dağa taşa
Elbet bahar gelir bir gün
Mazi hesap verir sırlar hatırlanır
sevda bağışlanır bir gün

Yan deli gönül bir asi aşk vurgununda
Söz dinlemiyor vazgeçti kalp gururundan
Gözlerinde ömrüm tutsak ölüm gibi onsuz kalmak
Gözlerinde ömrüm tutsak ölmek gibi onsuz kalmak

112 Yanıt to “Eylem Aktaş – Bir Asi Aşk”

  1. funda Says:

    elmaaaaaaaaaaa cıkınnnnnnnnn

  2. berrak Says:

    meralimmmmm buralardamısın

  3. funda Says:

    anommmm berrakkkkk duruuuu😀 gelmıs kacırdım ha kımseler burdamı😀

  4. Nerabaaaaa

  5. berrak Says:

    aaaaaa yinemi kimseler yok kız funda sen eski:) fundamısın nerelerdesin burdaydında benmi yoktum meral sevim ayla emel nerdeler genç sanada neraba ama gitmişsin meralllllllllllllllllllll

  6. berrak Says:

    ayyyayy gözdemi unuttum sen nerdesin deli kız

  7. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  8. berrammmmm hosgeldin catlak bacim nerdesinn gii bir geldin gittin nasilsin iymisinnn oglanlarr nasill öptüm bu arada senii kocamannnn

  9. bak gadinn gelirsen koybolma sayfa aciyomm okeymii

  10. berrak Says:

    nerde hani sayfa ay ben çok cahil kaldımçok uzak kaldım heç bişey anlamıyorum meralim sen burda ama başka koridordamısın yoksam kayıpmı oldum hühüh vede agüüüagüü sonra yine uğrarım bende seni ve çocukları çok öptümbacım

Bir Cevap Yazın

