Ankarali Yasemin – Çildiralim

Çıtı pıtı giyinelim güzel olalım
Diskolara barlara saldıralım
Çıtı pıtı giyinelim güzel olalım
Diskolara barlara saldıralım
Kızacaksa kızsın annem
Sabaha kadar oynayalım
Kızacaksa kızsın annem
Sabaha kadar oynayalım
Önümüe gelene laf atalım
Ortalıgı birbirine katalım
Önümüe gelene laf atalım
Ortalıgı birbirine katalım
Kopalım ayda yılda bir
Hoplayalım zıplayalım çıldıralım
Kopalım ayda yılda bir
Hoplayalım zıplayalım çıldıralım

125 Yanıt to “Ankarali Yasemin – Çildiralim”

  1. berrakkkkkkkkkkkkkkkk

  2. berrak Says:

    ay meralim hemde ne güzel ben aşık oldum bizim kaldığımız otel sultanahmetteydi yani topkapı sultanahmet camii ayasofya yere batan sarnıcı vepsi 100 m 200m uzağımızdaydılar yürüyerek gittik hepsine

  3. oo sen eminönüne taraflarina gitmissin cok güzeldirr tarihh akiyorr oralardaa hatta demir istanbula gitti asi ile orda o hotelde kalmislardii oralari görünce hatirlmadinmii gii gercii senn demirin oldugu sahneleri yüzeysel bakmissindirr🙂

  4. berrak Says:

    kız meral hani civar iller derken urfa hani peygamberler şehri olrak bilinir ya istanbulda camiiler şehri resmen bayıldım maneyiyatı çok yüksek geldi bana bütün büyüklüğüne onca yaşayanına rağmen

  5. deniz kenarina gidipp balik yedinizmii🙂 kapalicarsini gezdinizmii gerci oralari gezmek ile bitmez kolay kolayy galata kulesii hepsi ordaa hatta bir ara bir istanbul masali vardi arc holdink hepsi ordaa giii

  6. berrak Says:

    evet eminönü tahtakale sirkeci yürüme mesafesiydi mahmutpaşa gerci ben mahmut bey dedim durdum çarşı boyunca hehehe

  7. tabii canimm dimi bakinca eskiden insanlar ne yapili vede nede güclüymüs nasil yapmislarrr eyüp sultanada gitseydin oralarda cok farklidirr.amane bilimm banada urfa balikli gölün maneviyati cok farkli geldii yanii ordan ayrilmak istemedimm🙂

  8. hehehehehe mahmut pasa kapalicarsinin oralarr ne arasan var yok yokk evlencekler izinciler sünneti olanlarr türistler illaki giderlerr

  9. berrak Says:

    bak okadar gezdik bize bi balık ekmek yedirmedi adam hergünde önlerinden geciyoruduk sahi niye yememişiz aa

  10. aaaaaaaaaa ne kaa ayipp gii insan yemezmi kimileri sandallar icine masa koyuyorr icide oturup yemek icin gercii ben sandal icindee yiyemedimm indim karada yemek zorunda kaldim cünkü beni deniz tutar biraz heleki sandal sallandikca benim midede sallaniyor o yüzdenn millet sandalda yemisti ben karada🙂

  11. tuba_asi Says:

    teldn geliyorum biraz zor oluyor ama katlanacgz🙂 emel abla blmem mi becerikli ablam🙂 meral ablam daha iyiyim sukur annemede bulastrdm smdide o hsta oldu yarn toparlanr ins. sende iyisndr umarm )

  12. berrak Says:

    valla gittik gezdik gördük anladıkki istanbul anlatılmaz yaşanır bi hafta çok az geldi devamını babamızdan rica ettik bidahaki yaza inşaallah

  13. tuba_asi Says:

    abicim gecms olsun sanada🙂

  14. berrak Says:

    meral kızlar yokmu hala hg tuba

  15. berrak Says:

    emir uyandı geliyorum birazdan

  16. vayy selmamm öptümm kuzumm nasilsin canooo gecmis olsun demek annen bu sefer hasta oldu neyseki sen gibi kizi varr bakarr anaciginaa🙂

  17. tmm berram sen bak gecmis olsun kizlar ayri dallarda takiliyorr arada piyongo cikcakki bir araya toplanilsin dua ett ben bu gece sans eseri disardaydim o saat eve gelmistim geldim yarinda burda tatil okullar yok diyee yusufla yatmadim geldim yoksa genelikle yusufla uzanirken ucuyom

  18. tuba_asi Says:

    hosbuldm da gdiyorum yarn ayklanr ins.idare edyrm bende. Ysfu benim icn op ablam .snde iyisndr umarm ben gttm cok optm🙂

  19. tmm kuzumm benim öperimm iyiyimm canomm merak etmee sende kendine dikkat ett bak yemene icmene dikkat et iki günde senii ayakta görmek istiyorum bende senii coookkk öptümm nehir gözlümm

  20. emel Says:

    iyiii akşamlarrrrrr

  21. emel Says:

    ooo bacılar iki lafın belini kırmışınız ne güzel olmuşşş oh ohhhh

  22. tuba_asi Says:

    gunaydn hayrli sabahlar

  23. tuba_asi Says:

    uyuyamadm nereye atsam kendmi blemedm bk

Bir Cevap Yazın

