İbrahim Sadri – Gülce

uçurumun kenarındayım hızır
Bir dilber kalesinin burcunda
Vazgeçilmez belaya nazır
Topuklarım boşluğun avucunda
Derin yar Adımı çağırır
Kaldım parmaklarımın ucunda

Uçurumun kenarındayım hızır
Bir gamzelik rüzgar yetecek
Ha itti beni ha itecek

Uçurumun kenarındayım hızır
Divan hazır
Ferman hazır
Kurban hazır
Güzelliğin zulme çaldığı sınır
Başım döner, beynim bulanır
El etmez
Gel etmez
Gözleri bir ret, bir davet
Gülce uzak uzak dolanır
Mecaz değil
Maraz değil
Gülce semavi bir afet

Uçurumun kenarındayım hızır
Gülce bir beyaz sihir
Canıma bedel bir haz
Nur
Nar ve nurdan bir zehir
Gülce araf’ta infaz
Bir tek bakışıyla suyum ısınır
Güzelliğin zulme çaldığı sınır

Uçurumun kenarındayım hızır
Ben fakir
En hakir
Bin taksir
Cahil cesaretimi alem tanır
Ateşten
Kalleşten
Mızrakla gürzden
Dabbetül arz’dan
Deccal’dan, yedi düvelden
Korku nedir bilmeyen ben
Tir tir titriyorum gülce’den
Ödüm patlıyor gülce’ye bakmaktan
Nutkum tutuluyor, ürperiyorum
Saniyeler gözlerimde birer can
Her saniyede bir can veriyorum

Uçurumun kenarındayım hızır
Bir dilber kalesinin burcunda
Vazgeçilmez belaya nazır
Topuklarım boşluğun avucunda
Derin yar Adımı çağırır
Kaldım parmaklarımın ucunda

80 Yanıt to “İbrahim Sadri – Gülce”

  1. burdayimm bacimm burdaaa

  2. aloooooooooooooo nera kayboldunuz zirve yarışlımı yoks a:)

  3. anaa ben zirvedeymisimmm yaaa laaaaaa😀

  4. meral ayıp beeeeee niye çıkıyon zirveyeeeeeeeee

  5. hee bacimm konumuz sacc😀 bir tutam sacimiz varr onun reklamini yapiyokk heheheheheh

  6. şimdideee resmlerdenn gördüğümleee süslüsünn ablammmm bendede süss yokturr öyleeeeee ha tamm tersiiiii🙂

  7. ayy bacimmm ne bilimm yaa daldikk yoksaa müjüyee birakirdimm bakk seni kastetmiomm haaa 😀

  8. tuba_asi Says:

    bi bkaym dedm drs arasi

  9. yaaaa benn yinee çıkamadımm zirveyee🙂 meraall ablaaa hayıurlıı zirvelerrrr

  10. yokk be yaa kuzumm sendee gutsun her zamann bir kadnin veya genc kizin bakimli ve süslü olmasi iyidirr😀

  11. evet müjgana bıraksaydın ben kewsinlikle çıkmazdım biliyosun ya🙂

  12. ha haaa meralll birr tutamm saçç hee :)))

    emell ablam senn napıyonnn

    hoşgldnn selmaaaa🙂

  13. müjümm yaa pardonn inann fart ettirmeden ciktimm gercii ben cikmasamm bu zirveman cikaridyaa🙂

  14. selma h.g nasılsın arda böyle uzat kafanı ders arası

  15. selmammm bebemmm hosgeldinn kuzumm muck muckk nasilsinn derslerr nasill kuzzzzummm🙂

  16. olsunn merall ablaa önemlii değillllll birr dahakinee artıkk🙂

  17. tuba_asi Says:

    hosbldm drse grecegm smdi hcmda beni bklyor telle isimi btreym dye ay🙂 knuyu anlamadm

  18. anladimm selmamm kolay gelsinn kuzumm🙂

  19. kusuraa bakmayınn yaa benimm çıkmam lazımm çokk işimm varr çokk öptümmm sziiiiiiiiiiii görüşmekk üzereee byyyyyyyyyyyyyy🙂

  20. kuzucuklarr benim cikmamm lazimm öptümm sizlerii

  21. cemre Says:

    Guten Morgennnnnn🙂

  22. Günaydınnnn.

    Günaydın meralim.

  23. Her gün yeniden uyan:
    Haydi aç gözlerini. Aç gönlünü…
    Şimdi ve Var olduğunu fark et…
    Adımlarının gittiği yere, kalbin de varsın.
    Gözlerinin değdiği yere, gönlün de dokunsun
    Yürü ama ruhun geride kalmasın!
    Öyle uyan ki güneş senden sonra uyansın….
    Her şey capcanlı, her şey hayat dolu, her şey sevgi dolu olsun…
    Mutluluğunuz daim, gününüz aydın olsun…

  24. cemre Says:

    Günaydın can sultanim öptüm nasilsin biricigim

  25. nerabaaa sayın seyirciler

  26. yakşamlar kinse yokmu

  27. çurumun kenarındayım ne la😀 editör hanım bu ne rezalet ya😀 şarkı sözlerini bi ara kontrol et mimkinse😀

  28. bu ne la videoda izlenmiyo iyimi😀 yav editörüm diye hava atıyo birde pehhh video yok şarkı sözleri eksik bu nasıl iştir arkadaş😀 seni admine şikayet ediciyim😀

  29. Meral Says:

    burdann devam edelim ( senin hesabini diger yerde vercemm gell bakayim🙂 ) ;
    https://asidizisi.wordpress.com/2012/10/14/edip-akbayram-bu-yil-benim-yesil-bagim-kurudu/comment-page-1/#comment-262488

Bir Cevap Yazın

