Şahin – Ağla Yürekli Çocuk

Yok hic kimsem yok biliyordun
Biliyordun sen son umudumdun
Hic birakamam gitmem diyende sen
En zor günde birakip gindende sen

Simdi bir kenarda hickira hickira
Agliyorum cicegim sana degil bana
Simdi bir kenarda hickira hickira
Agliyorum cicegim sirtimdan vuranlara

Agla yürekli cocuk seni aglatanlara
Agla yürekli cocuk sevip unutanlara
Agla yürekli cocuk umudun kiranlara
Agla yürekli cocuk yürekten vuranlara

115 Yanıt to “Şahin – Ağla Yürekli Çocuk”

  1. karşıyakalı Says:

    ben zirve yapayım gelmişken şarkı araştırıyorum ama bulamıyorum 😀

  2. karşıyakalı Says:

    şarkı isteklerimi dağıtabilirmiyim sevgili adminim editöriçem 😀

  3. karşıyakalı Says:

    şimdilik hoşçakalın benim güzel canım ailem.
    sizi seviyorum.ALLAH a emanetsiniz.bye

  4. asii ailemmmmmmmm bayramınızııı enn içtenn dileklermlee kutluyorummmmmm niceee sağlıklııı mutluuuuuuu umutluuuuuuuuuu bayramlaraaa inşallahhhhhhhhhhh büyüklerminn ellerinden küçüklerinn gözlerindennn öperemmm🙂

  5. asiinin herr bölümüü çokk özeldee benmm içinn hanii sahildee asii demirr birbirlerinee tokatt amıştılarda sonraa barışmışlardııı güneşş ağırıyoduu filann çokk güzeldii vallaa benmm ilkk o sahne aklıma geldiii vallaa🙂

  6. Herkeze iyi bayramlar bayramınız mübarek olsun🙂🙂 Nice bayramlara inşallah kurban kesenlerin allah kabul etsin kesmeyenlerde inşallah bir dahaki kurbana keser🙂 Bir bayram daha atlatıyoruz be🙂🙂 Allahım nice bayramlar görmek nasip etsin dualarımızı kabul etsin günahlarımızı affetsin Ya Rabbim

  7. herkesin bayramı mübarek olsun nice bayramlara hep beraber inşallahhhhhhhhhh aminnnnn

  8. canlarım… hebinizin kurban bayramı mübarek olsun😀

  9. karşıyakalı Says:

    günaydın canım ailem.hayırlı sabahlar.
    izmir karşıyakadan kucak dolusu sevgiler 😀

  10. günaydinn hayirli sabahlar

  11. bende hepinizin kurban bayramini kutluyor ayrica ablamin pamuk ellerinden öper ve aileniz ve sevdiklerinizle nice bayramlar diliyorum.

  12. ablamm benim tesekkürler oglusum geldi ama sali günü gidiyor yine😦 cocuklarda iyiler ablam cok sükür hayat mucadelesi.demek emre kardesimiz istanbula yerlesiyor hakkinizda hayirlisi olsun ablamm üzülme ne güzel sizde gelir gidersinizz bakarsn karsilasiriz ins sizlerde iyisiniz umarim öptümm seni canablam dikkat et kendine

  13. selmam tesekkürler kuzumm sende iyisinn umarimm hersey yolundadir ins.müjüm ve ilkkusum sizlerde iyisiniz ins

Bir Cevap Yazın

