Cansu Koç – Aşkımız Bitecek

Ben karagün dostu sanmıştım seni
En acı günlerde terkettin beni
Bir derdin üstüne bin derdi kattın
Her zaman ağlattın şu gözlerimi

Aşkımız bitecek böyle giderse
Bende hiç günah yok kabahat sende

Sanma ki bu dünya sana kalacak

Senin de gençliğin elbet solacak
Herkesi kendine yar olur sanma
Yine benim sana tek yar olacak

Aşkımız bitecek böyle giderse
Bende hiç günah yok kabahat sende

Ne seni görseydim ne de sevseydim
Gönlümü vermezdim böyle bilseydim
Ne bir gün güldürdün ne sevindirdin
Seni sevmektense keşke ölseydim

Aşkımız bitecek böyle giderse
Bende hiç günah yok kabahat sende

140 Yanıt to “Cansu Koç – Aşkımız Bitecek”

  1. suruclu Says:

    sevim ablam uzun zaman oldu görüşmeyeli özledim çokk

  2. napiyon komsu kizi seni cok öptüm nasilsinn günaydinn

  3. suruclu Says:

    vay zirveye oturmuşum siz olmadan tadı çıkmıyor

  4. zirvfen hayirli olsunn nazlimm bak iyi olduu

  5. suruclu Says:

    ayy hoş geldin komşu kızı idare ediyorum işte sen nasılsın

  6. suruclu Says:

    sağol meral ablam teşekürler bilmem hayırlısı geldimmi bikerede oturuyorum zirveye

  7. bende idare ediyom istee nazlimm ne olsunn yasamanin gayesi neyse onu yasamaya calisiyoz. sen neler yapiyon bayramin yogun gecmis sanirim gecmis olsun hastami oldun

  8. suruclu Says:

    bayramın nasıl geçti meralim

  9. olsun kuzumm oturr yakisti komsu kizimaa

  10. suruclu Says:

    evet çok yoğun geçti gelen giden çok oldu baya yoruldum bayramın birinci günü yağmurluydu kurban keserken dışardaydık soğuk aldım galiba

  11. bayramim bu sefer sükür yogun gecti bir ilk gün biraz disari cikabildik sanirim birde 2. günü aksam biraz ciktik sonra hep gelen giden oldu gidecegim cok yerler vardi hepsine gidemedim. iste gelen giden olduda biraz bayramin farkina vardik yoksa bayram benim neyime

  12. suruclu Says:

    hehehe saraya yakıştım değilmi

  13. bizimde bayramin 2. günü kar yagdi yoksa 3. günmü ama bütün gün yagdi

  14. hemde cokk.ailen nasill nazlim senin dotmann nasill neler yapiyor

  15. suruclu Says:

    iyi yapmışsın meral abla dışarı çıkmakla insan bunalıyor evde bizde köye gittik biraz hava aldık o kadar sadece . niye öyle diyorsun meral abla bayram neyime diye

  16. suruclu Says:

    sağol ablam iyiler ne yapsın dün bizim dükkana hırsız girmişti 5 milyarlık bakır tel çalmıştı dışardaki güvenlik kamerasını kapatmışlar hiç bişey çıkmadı bişey bulamadı polisler. kuzenim iyi o da benim gibi sonradan okullu oldu deslerle uğraşıyor hoca bizi kılıktan kılığa sokacak galiba

  17. suruclu Says:

    meral abla biraz geç yazıyorum pas tutum galiba

  18. bilmem kuzum bayramlarim hep buruk gecer belki ondandir 18 senenin üzerine ilk defa 2 yil önce ailemle bayram yaptim gecen bayramda oglum yoktu neyseki bu bayram yanimdaydi. neyseki can sagligi olsun

  19. suruclu Says:

    kapı 1 dk

  20. aaa öylemii ne denilir bu durumdaa gecmis olsun kuzumm bak uyaniklara kamerasini demek kapamislar.onla gecmis olsun nazlim.siz bakircilikmi yapiyonuz ne güzell su islemeli olanlardan

  21. suruclu Says:

    bazen herşey istediğimiz gibi olmuyor allah büyük nice bayramlar var daha inşallah bundan sonra daha güzel olur

  22. evet haklisin nazlim ins

  23. suruclu Says:

    yapacak bişey yok hergün birilerini soyuyorlar emekli yaşlı demiyorlar yok meral abla bobinaj dükkanımız var yani dinamo sarıyorlar o tellerle dinamonun içine sarıyorlar onları almışlar bakırda pahalı olduğu için almışlar ne diyelim sağlık olsun

  24. hmm anladim desem yalan olur nazlim bobinaji da bilmiyoum dinamo yuda ilk duyuyorum nasil birseyki dedigin

  25. suruclu Says:

    demek kar yağdı oralara harika olmuştur şimdi kimbilir oraların alt yapısı ne kadar sağlamdır burda yağmur yağsa hop evin içine

  26. evet nazlimm buranin alt yapisi iyi yagmurlar hic durmadan yagsa yinede birsey olmaz gercii bir seneside onuda yasadim🙂 dur anlatim

  27. suruclu Says:

    bobinajı boşverdim dinamoyu biliyor olmalısın neredeyse bütün elektronik eşyalar dinamolarla çalışır

  28. suruclu Says:

    telldeyim

  29. sene 1993 12 ay.furkan o zaman daha 3 aylikti o sene cok yagmurlar yagdi ama hic durmadan sonra bizim evde bizim kaldigimiz köyün ortaindan nehir geciyordu o nehir öyle yükselmistikii nerdeyse tasci tasacak sonra bizim kasabanin önce bir yerde baraj var o baraj cok dolmus yagmurlardan yikilma tehlikesi oldugu icinn cok köy sular altinda kalir diye demisler azcik acalim kalirsa bir kac köy kalir yani cok büyük faleket olmaz diye acmislar.kimseyide uyarmadilar bizimde o zamanlar kaldigimiz ve 2 katliydi latta mufak oturma odasi üst tarafta yatak odalari. iste ben yatiyordum sabah 5 gibiydi birden kaynatamin sesine firladim kalkin evi su basiyor diye firladim asagiya indimki evin icine su doluyor kaynatam birselyer getirin basin diyorr su gelmesin ama ben mutfaga gittimki lavubolardan sular cikiyor duvar diplerinden geliyor sonra furkana mama suyu aldim yukari kactim kaynatamda hepsi artik mecbur ikinci kata ciktik.tam 5 basamak kalmisti 2. kata cikmaya suyun ben korkuyomm tabii🙂 devami geliyorr

  30. sonraa neyseki durduu yükselmesi bir pencereden baktimkii sokak sular altindaa sonra bizimkisi gamsizz aldi yorgani yatii asagiya ohh dedii bugün ise gitmekten kurtuldum dedi bende kalk birseyler yapp buraya kisilip kalcaz 12. ay soguk su bastigi icin bizler o zaman odalarda gaz sobasi vardi gazlar sular icinde kaldi yakcak yok furkan bebek neyse bir zaman sonra baktimki kaynim bir bot almis geliyor adam o buz gibi pis suya atladi yüze yüze geldi bizlere bakti sonra bizleri 2. kattan boto bindirip kurtardilarr🙂 o günün hosuma giden tek sey bizimkisi yine ise gitti ohh sefam olsunn🙂 sonra istee o evimiz belediye eviydii o zaman basimizda büyükler vardii ucuz diyee baska evv bulup cikmadilar bana kalsaa gider ev kiralar otururdum yapmadilar belediyede evi tam 4 ayda tamir etti ne rezilikler yasadim o zaman tamir pislik soguk kis günü kapilarda bulasik yikadigim olmustur yemek yapmak icin ne zorluklar cekiyordum.geceleri alt kata inmeye korkardim.hep büyüklerin benciligini biz cektik.böyle nazlim iste

  31. hmm nazlim anladim yeni gördüm. tmm sen konus telle

  32. emel Says:

    günaydınnnnnnnnnnnnnnn meral bu ne gı okuyayayımmı🙂

  33. suruclu Says:

    meral abla çoook özür dilerim dotmam aradı şimdide ablam geldi yazını okumadım daha sonra okurum teşekürler paylaşıtın için şimdilik hoşçakal öpüyorum kusuruma bakma sohpetimiz yarım kaldı

  34. emel Says:

    bacım ohlunada allh kavuştursunnn demek en çok hoşuna giden seninkinin işe gitmesiydi he ay güldüğrdün gı beni🙂

  35. emel Says:

    geçmiş olsun nazlı üzldüm ay bunlar nasıl insan ya böyleeee içleri nasıl el veriyo ya çalıyolar ve afiyetle yiyolar

  36. emel Says:

    güle güle nazlı meralde yok galibaaa

  37. suruclu Says:

    selam meral abla fırsat buldum şimdilik . zamnında çok çekmişsin allah korumuş sizi sanırım vurdum duymazlık erkeklerin çoğun da var 93 te bunlar olmuş bu güne kadar ne değişmiş ülkemizin alt yapısı tartışılır gelişmiş şehirlerde bile oluyorsa diyecek bişey yok bizim burda her kış elektrik kesintisi oluyor kabloları yerden döşüyorlar ve her yıl tekrarlanıyor sonuç yok neyse komşu kızı allah bundan sonra hep güzel günler göstersin sana

    merhaba emel abla sağol teşekür ne diyelim böyle insanlarda varmış nese şimdilik hoşçakalın misafirim var kendinize iyi bakın öpüyorum

Bir Cevap Yazın

