Emre Aydın – Bu Kez Anladım

Bu kez anladım
Kuru dallardan yapma
Bi köprüden geçiyorum

Ben ordaydım
Erbabı yalnızları
Yutan kentler biliyorum

Bu kez anladım
Hüzünlerden bozma
Mutluluklar yaşıyorum

Ben ordaydım
Acemi aşıkları
Boğan sular biliyorum

Ne müttefik belli
Ne sığınakların yeri

Kaybettim bugün kendimi, hükümsüzdür
Sonu yok bunun, boşluklardan boşluk beğendim
Vazgeçtim bugün herşeyden halsiz şu kalbim
Kan revan içinde hep kanamaz denen yerlerim

Kaybettim bugün kendimi, hükümsüzdür
Sonu yok bunun, boşluklardan boşluk beğendim
Vazgeçtim bugün herşeyden halsiz şu kalbim
Hem suçsuz hem güçsüz hem halsiz…

Bu kez anladım
Kartonlardan yapma
Siperlere pusuyorum

Ben ordaydım
Huzurlu zamanları
Yıkan sorular biliyorum

Ne müttefik belli
Ne sığınakların yeri

Kaybettim bugün kendimi, hükümsüzdür
Sonu yok bunun, boşluklardan boşluk beğendim
Vazgeçtim bugün herşeyden halsiz şu kalbim
Kan revan içinde hep kanamaz denen yerlerim

Kaybettim bugün kendimi, hükümsüzdür
Sonu yok bunun, boşluklardan boşluk beğendim
Vazgeçtim bugün herşeyden halsiz şu kalbim
Hem suçsuz hem güçsüz hem halsiz…

Bu kez anladım
Kuru dallardan yapma
Bi köprüden geçiyorum

Ben ordaydım
Erbabı yalnızları
Yutan kentler biliyorum…

83 Yanıt to “Emre Aydın – Bu Kez Anladım”

  1. selmammm yatsakmi kuzummm benim uykularr geldiii sizin ordada gec oldu .iyiki geldin özlemisim senii gel arada firsat buldukcaa

  2. vayy giderr ayak zirve iyimiii🙂

  3. tuba_asi Says:

    zrven hayrlı olsun ablam benim. Olur uyuyalm geç oldu bya iyi geceler diliyorum🙂

  4. selmamm seni cok öptümm kuzumm bu net bu gecee kafayii yedi cok agirr uykuda basti seni cok cokk öpüyorumm iyi gecelerrr kuzumm benimm görüsmekk üzere aeo kib byee

  5. tesekkürler kuzum benim sanada iyi geceler allah rahatlik versin byeee

  6. Evet bazen sinir oluyorum kendime. Yaslanıp yürüdüğüm doğrularımla, yanlış omuzlara baş koymuşum meğer. Ben verdikçe isteyen ve hep ‘fedakarlık gerek’ diye sineye çektiğim insanlarla kesişti yollarım. Hani yüreğimde taşıdıklarım ağır gelmedi de bana ? Yorulduğumda umutlarımı tazeleyecek bir yüreği karşımda bulamadığımda tükendim. Evet bazen acıyorum kendime, ruhumdaki bu kanayan yaraları dindiremiyorum ve aynaya bakınca, yüzümdeki ‘DEĞDİ Mİ ?’diyen o acı tebessümü bir türlü içime sindiremiyorum….
    ———————————BAZEN——————————-

  7. funda Says:

    tunaydınnnnn ..

  8. funda Says:

    yeni sayfanız hayrlı olsun vatana mıllete…

  9. slmmm iyi hafta sonu dilerimm herkese

  10. Ulu Önderimiz Mustafa Kemal ATATÜRK’ü Vefat’ının 74. Yılında Saygı, Minnet, Özlem ve Sevgiyle Anıyoruz.

  11. cemre Says:

    Çocuklara zengin olmayı değil mutlu olmayı öğretin! Böylece hayatları boyunca sahip oldukları şeylerin fiyati değil, kıymetini bilirler.

  12. bennn geldimmmmmmmmmm🙂

  13. karşıyakalı Says:

    günaydın canım ailem. hayırlı sabahlar..
    nasılsınız uğur böcüklerim.

  14. karşıyakalı Says:

    hoşgeldin şekerimmmm canım kuzum nasılsın.
    nasıl gidiyor oul hayatın ,ev hayatın.eminim güzeldir.öpüyorum seni.

  15. karşıyakalı Says:

    ben de iyiyim.aynı tas aynı hamam.üstüne bide
    emre eviyle barkıyla istanbula gitti.işede başladı.seçil tayin bekliyor.şu anda oda istanbulda izne ayrıldı.evini yerleştiriyor. ben burda çakılmış kalmışım.anasını sattığımın yerine.

  16. karşıyakalı Says:

    “Sanki günden güne eriyoruz,
    inceliyoruz, ağırlığımız azalıyor,
    böyle olacağını söylemişlerdi bana.
    işte, söylenenler oluyor şimdi.
    kimi zaman yüreğimin üstünde
    batmanlarca ağırlığında bir yük,
    kimileyin kuş gibiyim.
    hadi bana uç de anne.
    uçmak istiyorum.”

  17. karşıyakalı Says:

    Sahip olduklarınızın sizin olduğunu düşünüyorsanız muhtaçsınız demektir.
    Varlık içinde yokluğu görmemişseniz, yoksulsunuz demektir.
    Cesaret, Allah’ tan hakkıyla korkmaktır; korkmuyorsanız korkaksınız demektir.
    Kelimeler kalbinde hikmetler taşır, hikmeti görmüyorsanız cahilsiniz demektir.
    İnfak etmek, azâmetle bilinir; vermeye güç yetirirken veremiyorsanız âcizsiniz demektir.
    Ama bir ömrün kavşağın
    da durup geçmişe set çekebiliyorsanız cesursunuz demektir.
    Sebeblerin ardındaki sebebi, herşeyin üstündeki müsebbibi arıyorsanız ârifsiniz demektir.
    Vargeçilmez olan için kendinizden bile vazgeçtiğinizde hazırsınız demektir.
    Ve birgün her şeyiniz hiçbir şey olduğunda, gemileri yakmak için imkansızı düşlerken… ALLAH SİZE YETER..
    Doğumla ölüm arasında, gecenin karanlığında, bir şafak aydınlığında, dört mevsim yedi iklimde… ALLAH BİZE YETER
    İhtiyacı yaratan, hiçbirşeye muhtaç olmayan, lutfeden, ihsân eden ALLAH BİZE YETER.
    Kimsesiz kaldığımızda, mutluluğumuz alındığında ellerimizden, yalnız
    bırakıldığımızda, suçlandığımızda, kınandığımızda; bir seccadenin
    şevkatinde dualar kalbimize deyip geçerken, dil ile ikrar edilen kalb
    ile tasdik olunduğunda… ALLAH BİZE YETER.
    Vel’ hasıl yandığımız zaman zulmetin alevinde, ateşi serin ve selametli kılan ALLAH BİZE YETER.
    Duanın gücünü anlayıp yalnız O’ ndan istediğimizde, O’ na dayanıp güvendiğimizde, O’ ndan başka hiçbir şeyimiz kalmadığında…ALLAH BİZE YETER
    O, ne güzel bir vekil, O ne güzel bir dost, ne güzel bir yardımcıdır
    Ey Rabbimiz, Bağışlamanı dileriz, dönüş ancak sanadır….

  18. karşıyakalı Says:

    Vakit darsa,
    Daldaki tek yeşil yapraksan,
    Tüm yapraklar düşüyorsa tek tek,
    Her gidişin adı sonbahar oluyorsa,
    Ve sen ilkbaharı temsil ediyorsan,
    Sımsıkı tutun, tutunduğun dala..
    İlkbaharı son kez görmek istiyen gözler için
    Yemyeşil bir tebessüm yolla…

    Vakit darsa;
    Daldaki tek çarpan yürek seninse,
    Yürekler sararmış solmuşsa başka dallarda..
    Tutunmak zorsa da,
    Tutun sımsıkı, sımsıkı tutun tutunduğun dala..

    Vakit dar;
    Zaman hızla sarartıyor yaprakları
    Hızla soluyor yürekler, hızla düşüyor bir bir
    Bu dar vakitte, geniş duruşlara ihtiyacı var dünyanın..
    Bu dar vakitte, daralmasın ruhun, sıkılmasın
    Sen sımsıkı tutun da,

    Kadir olan Rabbim geniş mi geniş eylesin yüreğini..
    O tutsun seni,
    Hiç bırakmasın…

    AMİN.AMİN.AMİN.

  19. karşıyakalı Says:

    vakit daraldı.çok fazla sizinle olamıyorum.günler kısaldı.gün bana yetmiyor.aklım sizlerde .sizleri seviyorum.ben sizi untmuyorum.sizde beni unutmayın olurmu değerli kıymetli sevgili can parçalarım.

  20. tünaydın arkadaşlar

  21. herkeşe saygılar sevgiler hürmetler.aynen haççe abla katılıyom sana günler kısaldı banada yetmiyo😀
    bre dün ve öbür gün nasıl yağmur yağdı öğle, az daha yağsa sel olcaktı nerdeyse.

  22. havalarda soğudu,artıkın sobalar kurulmaya başlanır yavaş yavaş😀

  23. hayirli günler.herkese güzel bir hafta diliyorum

  24. paylasimlarin icin tesekkürlerr sultanim.evet günden güne eriyoruz.ölüme kac nefesimiz kaldi acep.seni hic unuturmuyuzz ablam ben cok özlüyom seni ve sefkatinii öpüyom seni cok cokk canim ablam

  25. pasam, bizim burdada kac gündür yagisli ama cok sevinmis bir halin var havalarin sogudunaa 🙂

  26. ben geldim napıyosunuz bakimmm😀 işler çok yoğun ya vallahi bırakın molayı falan yemeği zor yiyoruz😀 herkes iyimi asaiş ne durumda ,kadifem yolcu etmişsin Allahım gülerek kavuştursun sizi oğlunla İSTANBULDA😀 inşallahhhh öpüyorum pamuk yanaklarından ,diğer anlarımıda öpüyorum bacılarımı ve paşamı çok özledim😦 hafta sonu 2 gün şirketin eğitimi için oteldeydik kuruluş yıldönümü ayrıca hem eğitim hem gala yemeği oldu ,ama resmennnnnnnn bittimmmmmmm😀 uyumadan geceleri gırgır şamata ,gündüz akşama kadar eğitim 2 gün uyur gezer dolaştım dün akşam 8 de eve geldik 8:30 da uyudum😀😀😀 çok yoğun ama bir okadarda eğlenli 2 gün geçti ,şuan biraz müsaitim hemen bir bakayım dedim ne oluyor ne bitiyor😀 bu arada az önce gördüm gerçi siz görmüşsünüzdür ama😀 benden önce Murat Vatikandan ödül almış wowwwwwwww diyorum başka birşey diyemiyorum😀😀

  27. MURAT YILDIRIM VE TABİKİ ASİ FARKI🙂
    Yazıyı okuyunca çok gurur duydum yaaaa
    http://t24.com.tr/haber/murat-yildirima-vatikandan-odul/217170

  28. Rai televizyonu sunucusu Savino Zaba da Murat Yıldırım’ı, “Şöhreti ve dizilerinin başarısı kendi ülkesinin sınırları dışına da yayılmış bir aktör” diye tanıttı.

    yaaaaaaa varmı ötesi işte bu bizim demirimizi dünya farkedecek demiştik hezaman çokk şükür de öyle oldu inşallah daha güzel başarılarla devamı gelir😀

  29. ahanda videosu nasılda heyecanlanmış😀

    http://www.posta.com.tr/video/video-izle/?VideoID=8145

  30. Bu bakışların ve oyunculuğun bir gün herkesi etkileyeceğini biliyorduk değilmi ?😀😀

  31. hayrlı geceler…wordpress..muratı bende gordum ilk ödül alan türk oyuncu basarılarının devamını diliyorum yolu acık olsun:)

Bir Cevap Yazın

