Funda Arar – Geciken Gözyaşı

Zor bir kış daha geçti
Yükünü almış giden gitti
Derin kuytusuna dalar uykusuna
Kanı donmuş, Canı yanmış
Doğrulup önüne ne denir bilemem

Ayrılık bu kadar acıtır
Yaralar kanatır mıydı hiç
Geciken gözyaşı
Hiçbir şey çözmez
Biriken anılar susuyor
Kurumuş dudaktan dökülen
Son bir söz dönme

Ayrılık bu kadar acıtır
Yaralar kanatır mıydı hiç
Geciken gözyaşı
Hiçbir şey çözmez
Biriken anılar susuyor
Kurumuş dudaktan dökülen
Son bir söz gitme

40 Yanıt to “Funda Arar – Geciken Gözyaşı”

  1. yeni sayfamiz hayirli olsun… emelimm tesekkürler güzel bir sarkii funda arar güzel söylemiss severimm bildircinin sarkilarini ama sanki bu secimde duygunun parmagi varmis gibime geldi senin tarzin degil ama cok güzel sarki bizle paylastigin icin tesekkürler bacikom🙂

  2. gözdem haberlerin icin tesekkürler evett muradimm ödül aldii ben tv gördüm gözlerim isildadii gururumuzz varmi onun gibi bu alemdee tosunum o tosunum gerci biraz ciliz tosunumm ama olsunn herseyi ilee cokkk seviyorummmm muradimiii

  3. evet zor bir yil daha gectii
    yükümüzü aldikk giden gitti
    derin kuytularda dalarr uykulara
    kanimiz donmus canimiz yanmis

  4. pir sultan abdalım can göye almaz
    haktan emir olmasa rahmet yağmaz.
    şu ellerin taşı bana hiç değmez
    ille de dostun bir tek gülü yaralar beni

  5. …pir sultan dar ağacına doğru yürümeye başlar.hızır pasa emir verir,herkes pir sultan’ı taşlasın, taş atmayanın boynu ucurulmus bilsin. ugruna mucadele ettigi halk pir sultan’ı taşlamaya başlar.taslar pir sultan’a kadar gelmekte ama değmeden dusmektedir. pir’in müsahibi ali baba tas atmasa da can korkusundan pir’e gül atar. gül pir’e deger ve yaralar. al kanlar akar bedeninden. can dostunun bu hareketinden incinen pir’in dudaklarindan su nefes dökülür:

    şu kanlı zalimin ettiği işler,
    garip bülbül gibi zareler beni,
    yağmur gibi yağar başıma taşlar,
    ille dostun gülü yareler beni
    bir derdim var idi şimdi elli oldu,
    dar günümde dost,düşmanım belli oldu,
    ecel fermanı boynuma takıldı,
    ille dostun bir fiskesi yareler beni
    pir sultan abdal’ım can göğe ağmaz,
    hakk’tan emrolmayınca rahmet yağmaz,
    şu elin attığı taş bana değmez,
    ille dostun attığı gül pareler beni

  6. böylelikle bir günün daha sonuna geldikk, yeni gün ne getırecekse .. her ne kadar iplenmıyorsakta..neyse..allaha emanet olunuz….

  7. iyi uykular wordpress

  8. tünaydın arkadaşlar

  9. bu arada sitemizin açılış yıl dönümüde geçti😀 8 kasımdaydı. zamanında kutluyamadık.neyse artıkın sitemizin açılış yıl dönümünü kutlu olsun😀

  10. salam salam.demii yaa 8 kasimdaydi aciliz yildönümümüzz neysee artik hersey eskisi gibi olmasada yil dönümümüz kutlu olsun… kimlerr geldiii kimlerrr gectii hayatimdann lala la al alalaaaa laaaa laaaa🙂

  11. funda güzel hikayeymis bizimle paylastigin icin tesekkürler bacim

  12. karşıyakalı Says:

    günaydın canım ailem.hayırlı sabahlar. 🙂

  13. karşıyakalı Says:

    geç okdu ama sitemizin kuruluş yıldönümü kutlu olsun.

  14. karşıyakalı Says:

    nasılsınız uğur böcüklerim.bende iyiyim çok şükür.

  15. günaydinn.hayirli sabahlarr

  16. iyiyim sükür ablam ne olsun corap sökügü gibi cektikce gelen hayat ile ugrasiyoz iste.sen nasilsin ablamm iyisinn emre kardesimiz ne yapti yerlestimi biraz?

  17. karşıyakalı Says:

    meralim gül kokulum canımın içi iyi olmana sevindim.doğru hayat çorap söküyü gibi.çektikçe gidiyor.ne çekiyorsan çek.hayatın umurundamı 😀 bir elime geçirsem şu hayatı saçını başını yolacam.

  18. karşıyakalı Says:

    emre yerleşti.işe gidip geliyor.seçil izine ayrıldı.oda tayin işiyle koşturup duruyor.hayırlısıyla bakalım.
    sinan erzuruma gitti.hafta sonu istabula geçecek erzurumdan.iki günde istanbulda abisiyle kalacak.gelecek.
    aralıkın 24 ünde asker sinan paşa .hayırlısıyla sağ salim gitsin gelsin. bizde edi büdü birde dede evde oturuyoruz ki bahtımız açılsın . 🙂

  19. karşıyakalı Says:

    pardon yanlış yazmışım.aralıkın 14 ünde gidiyor.ama daha belli deyil. yeri ay başında sınava girecek .sonra yeri belli olacak.

  20. slm wordpress.

  21. karşıyakalı Says:

    Köy sakinleri yağmur duasına çıkmışlardı. Bütün köy ahalisi toplandı. İçlerinden sadece birinde şemsiye vardı.Bu; inanç’tır.

    Babalar bebeklerini havaya hoplatır, çocuklar gülmekten bayılır. Yere düşübileceğini akıllarına bile getirmezler. Çünkü babaları onu tutacaktır.
    Bu; güven’dir.

    Yatağımıza girerken yarın uyanıp yaşamaya devam edeceğimize dair teminatımız yoktur. Ama yine de ertesi güne dair planlar yaparız. Bu; ümit’tir.

    Ve bu üçü varsa hayatınız güzeldir.

    Üstün DÖKMEN

  22. karşıyakalı Says:

    selam paşacanımmmm.nasılsın. 🙂

  23. haççe abla sonradan farkına varma diğe baştan uyarıyım ben😀 sinan paşa aralığın 1-2 veya 3ünde sınava girecek, sınav sonuçları ayın 10unda açıklanacak ve ayın 12sinde birliğine teslim olcak😀 yani en azından benimki öğle oldu ki bildiğim kadarıyla bu her zaman böyle oluyor😀 yani nereye gideceği gün 10 aralıkta belli olcak yapacağı sınavda formaliteden başka bişey değil. sınava girince oda bunu anlayıp sizede anlatır zaten😀
    aslında benim dikkatini çekmek istediğim asıl husus nereye gideceyinin belli olcağı tarih ile yola çıkacağı tarih arasında en fazla 2 gün olması😀 yani 10 aralıkta sinan sana anneciğim işte falanca yere gidecekmişim diyip hemen hazırlıklara başlayıp ertesi gün yola düşerse şaşıp kalma😀

  24. hopss asi wordpressçikler kimse yokmu gari

  25. karşıyakalı Says:

    abbovvvvvv hemen hazırlıklara başlayayımmmm.
    amanın iki ayağımız bir pabuca girmesin.paşacanım anlattığın iyi oldu.evet 2.3.4 ünde sınava gircek.14 ün de gidecek biliyorum.
    hayırlısı olsun.sağ salim gidip gelsin inşallah.allah her askeri anasına babasına kavuştursun inşallah.
    seni seviyorum paşacanım.hayırlı geceler. 🙂

  26. tünaydın asi wordpress

  27. teşekkürler haççe abla bende seni😀 en büyük asker bizim asker😀

  28. karşıyakalı Says:

    eyvallah paşacanımm 🙂

  29. karşıyakalı Says:

    hayırlı sabahlar.
    herkese güzel bir hafta sonu diliyorum. 🙂

  30. nerabaaaa

  31. haççe abla 2 gündür senle benden başka siteye gelen yok.ki bizde varla yok arası bişeyiz zaten😀 nolcak bu işin sonu böyle.

  32. hayirli günler herkese.ablam simdiden hayirli teskereler diliyorum sinan kardesime

  33. karşıyakalı Says:

    hayırlı sabahlar canlarım.güzel bir pazar diliyorum herkese

  34. suruclu Says:

    hayırlı pazarlar wordpress ailesi

  35. günaydin.hayirlii sabahlarr

  36. tünaydın, hayırlı öğlenlenler🙂

  37. emel Says:

    slm milletttttt anaaaaa ne bu sitenin hali ne böyle be ben kaç gündür gelemiyodum zaten dogru dürüste kimse de gelmmeiş
    merallllllllllllllllllllllllll ne bu site bakıyomda pes etmişin bacım sende sadece günaydın deyip yok oluyonnn sen siteyi böyle bırakmazdın ne oldu sanaaaaaa böyle sen direksin yıkılma sakın alırım ben senin ifadeni nasıl olsa 🙂

  38. emel Says:

    sayfa içinde teşekürler bacımmmm evet çıragımın parmagı var tabikide şarkıda onun çok sevdigi bir şarkı onun için istedim gerçi onun bana yaptıklarının yanında bi şarkının lafı bile olmaz sag olsun geçen hafta beni görmeye geldi 6 gün yanımda kaldı dolu dolu 6 gün geçirdik okadar bavullla antalyadan direk buraya geldi beni gördü beni çokkkkkkkk mutlu etti burdan ailesinin yanına gitti okadar valizle çıkmış gelmiş ne zorluklar çekmiş kıyamma ona ben ustası için ne eziyetler çekmiş ah bu doyumsuz ustası varya🙂 neler çektiriyom kuzuma burdanda çok teşekür ederim bitanecik çıragım seni çok seviyorum ve kocaman öpüyorummmm saollll canımmmm yani çıragımlaydım söylemesi ayıp :)o yüzden bende gelemedim siteye bide pcem bozuldu dün geldi

Bir Cevap Yazın

