Emre Aydın – Kağıt Evler

Kağıt evler içinde
Ateş yakmak gibi ısınmak için
Sana gelmek böyle işte
Parçalanmak milyon kere

O iğne sessizliği
Bir terzi ağzındaki
Sensiz olmak böyle işte
Niye böyle, niye

Ah olmuyor
Ne yapsam olamıyor
Hep buzlu yolların
Yürünmüyor, yürünmüyor

Ve sen en yanlış kadın
Sende kalmak bile bile
Yüzünü çizmek gibi su üstüne
Adını anmak gizlice

Kağıt evler içinde
Yanmış her şey düşler bile
Peki sen en yanlış kadın
Nasıl en çok sen acıttın
Ah olmuyor
Ne yapsam olamıyor
Hep buzlu yolların
Dönülmüyor, dönülmüyor

116 Yanıt to “Emre Aydın – Kağıt Evler”

  1. emelimmm cok tesekkürlerr bacikommm😀 bacilikk böylee olur isteee😀 hemm bacim ben gidecemmm bir zaman meydan sana kalcakk o zaman zirvelere cikarsin bol bolll ben gidene kadar sarki filann isticem elimde zirve sayisi az kaldi sen gibi tursunu kurmuyorum o yüzden bacimm bana zirve lazim sarki istemem icinn😀

  2. emel Says:

    benmiiiiiiiiiiiii kineeeeeeeeeeeeee acaba biri varmııııııııııııı😦

  3. buuu aradaaa sözlerinnn süperrr bacikommmm😀

  4. emel Says:

    meralllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll yedimmmmmmmmmmmm seni senin çıkcanı zaten biliyodum ben varyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yazıklarrrrr olsunnnnnnnnnnnnn snaaaaaaaaaaaaaaaa ayıp be bari kaç kaç yorum atsaydın hazırcı gacııııııııııııııııııııııı

  5. aaaaaaaaaaaa oldumuu bacimmm yaaa bir zirveee bendenn kiymetlimiii son andaa farkinaa vardimm yoksaa ben öyle haziriii sevmemm bacimmm 🙂

  6. emel Says:

    hadi ordan sözlerimmmmmm süpermiş seninde kapagın süper oldu yani mersi bacımmm ;:)

  7. emel Says:

    tabi tabi son anda fark etmiş miş hadi ordaannnnn :)tabiki senden kıymetli deyil ama zafım biliyosun heleki ben ahzırlamışsammmmm🙂

  8. aaa kapakk benim neyimeee bacimmm tmm öylee olsunn ölümm benn ölümm bir zirveye ciktik diyee bana demedigini birakmadinn neyse zaten yakinda gidiyorum sende rahatt edersinnnn😦😦😦

  9. emel Says:

    oy oy deme öyle deme ölme ben dayanamam öyle sözlere biliyon oy ben öleydim en büyük zafımmmm tmm tmm zirveller saan feda olsun bacımmmm aglama tmm bak bende aglarım😦

  10. emel Says:

    ay meral sen ne zaman giidyon bacım ya vaktin yaklaştı demi ne ypacaz gı sensiz offfffffff çok kalama çabuk gel yada oralardanda gel nete okaaaaaaaaa

  11. oyy sende aglamaa bacimm yaa ben aglarimm ikimizin yerineee tmm bir daha böyle yaramazlik yapmicamm sözz🙂 asagi yukari 3 haftam var bacim ne yapcaniz birsey yapmicaniz iki göbek bir calkala yaparsiniz😀 nete girermiyim bilmiyorum bacim simdiden söz vermim🙂 azcik bensiz kafayi dinleyinn😀

  12. emel Says:

    hadi ordan kafa dinliycekmişz kim varki sitede kafamız şişsin sensiz kafa dinleyelim adamı hasta etme fırsat buldunmu gelllll yap gı yap böyle yaramazlıkta yapmasak daha ne yapcaz istede canımız sıkılıyo :)neyse bacım hadi yatalım çok kötü uykum geldi seni çok öptüm iyi geceelr a.e.o. görüşrüz bacım

  13. tmm bacim yatalim bende seni cok öptümm iyi gecelerr sende aeo kib byee

  14. emel Says:

    günaydınnnn millet hadi uyanın :)herkese iyi pazarlarrrrrrr

Bir Cevap Yazın

