Kolpa – Nasıl Öğrendin Unutmayı

Kuru sıkıymış, anladım
Bizim tüm hikayemiz… öldürmedi
Bu mudur en kuvvetli darben?
Bu sefer acıtmadı özenle seçip söylediğin sözler
“Hayır” dedim, “şimdi değil”
Hiçbir sözü eskitmeden ağlamak gerek bazen
Hani durup dururken, hani hiçbir sebep yokken
Aşkların ismi vardır, sayıklanır elbet unutulur
Ama “hayır” dedim, “şimdi değil”

Yalnızlığı demledim hep avuçlarımda
Ne gelir ki elimden kimse tutmadıkça
Söyle, sen nasıl öğrendin unutmayı
Birikti her acı içimde, kendime yer kalmadı

89 Yanıt to “Kolpa – Nasıl Öğrendin Unutmayı”

  1. emel Says:

    benmiiiiiiiiiiiii kineeeeeeeeeeeee acabaaaaa

  2. emel Says:

    yani başka kim olabilirrrrrr a sayfa deyişince kar yagmaya başladı🙂

  3. hayirli günler.emelimmm gecmis olsun bacim tekrardan umarim daha iyisinizz dikkat edin kendinize.zirvende hayirli olsunn bacimmm

  4. emosum sizinde dügünler hayirli olsunn bacim.gözünde katarak cikmis cok gecmis olsun bacimm allahim beterinden saklasin üzülme ufak bir ameliyatla gecer.sen hala gencsin bacim hülyaya slm onda cok gecmis olsunn

  5. selmamm kuzum hayiridrr sen niyee SIKINTILISIN neyse konusuruz neyse sakin hic birseyi takmaa kiyamam sana

  6. müjümm senide özlemisimm kuzum sende iyisinn umarim gözükmüyorsun

  7. meralll ablaaaaaaaaa bakk burdaymmmmmmm🙂

  8. gelenn gidennn yokkkkkk niyekimmmmm🙂

  9. funda Says:

    piştttttttttttttttttttttttttttt

  10. funda Says:

    aaa sayfaya yine kar yagıyor kar degil sanki yar yagıyor..🙂

  11. nerabayın

  12. kimseçipler yokmudur

  13. abowww bu ne rüzgar öyle, nası gitcem ben şimdi eve, pöff

  14. haççe abla sinan abi naptı girdimi sınava? ha bide hangi bölümden mezundu ben unuttum😀

  15. neyse kimseçiplerin gelceği yok bende yaylanayım artıkın ufaktan ufaktan.byee

  16. müjümmm senii göremedimm kuzumm neysee saglikk olsunn ins karsilasirikk

  17. Kimse kimseyi küçümseyecek kadar büyük değildir bilmelisin.
    Küçümsediğin her şey için gün gelir, önemsediğin bir bedel ödersin.

  18. “Yürek yanmadıkça Göz Yaşarmaz”

  19. Cam kırıkları gibidir bazen kelimeler, ağzına dolar insanın. Sussan acıtır, konuşsan kanatır.”

  20. günaydınnnnnnnnn
    herkeze hayırlı günlerrrrr…

  21. adaşımmm gne zirvelerdesin bakeyommm..😀

    mügümm canım sağolll bende öptüm seniiii….

    meralimmm canımm evet canım sıkıldı ama HÜLYA y daha üzüldümm ben şm d damla kullanıyomm haftaya genegidicem bakemm kontroleee…akşamm burlardaymışsınn.. ben yorgunlukdan gelince hemen yattııımmm

    gencermm sana da kolay gelsin ablsııı…

  22. sabahh kalkkk ortalıkk topla,kahvaltıı..offfff offff şmdgn gidicem birazdan gene hülyaya..orda daa koşturmacaa…allahımm beterindenn korusunn….
    bugünn gözlük işini halledicem bi dee…yarın dişçide randevum varrrr…heyyyy heyyyy bu aralarr tam anlamıyla JET SULTAN oldummm..😀 evde oturmayıı özleim vallaaa…😀

  23. berrak Says:

    herkeslere selamlar sevgiler saygılar hasılı bütün iyi dilekler dualar ayyyyyyy meral seni ne çok özlemişim fırsat bulursan ara beni çok öpüyorum

  24. günaydınnnnnnnnn herkezee hayırlı günlerrrrrrrrrrrr

  25. berrağımmm sanadaa selammm ve sevgilerrrr…

  26. dündenn berii bi berrağım gelmişş..nerdee bu sitenin güzel insanlarıı merakk ettimm şmdd…😀 herkezz iyidirr inşşş….

  27. emel Says:

    slm herkese slmmmmm ne yapıyonuz bakalımmmm burdayız adaşım merak etme gı🙂

  28. yakşamlar

  29. günaydın wordpress

  30. slm napiyonuz? ne güzel sicaksinizdir simdii ben cokk üsüyorumm😦

  31. Yaksamlar

  32. günaydın

  33. nerde bu millet nerde bu devlet loo

  34. cemre Says:

    Hayirli sabahlar herkeshe

  35. He zirveyi bekliyom🙂 sen bana bakma sen yorum yaz ben cikarim zirveye🙂

  36. benim adım hazal polpanın imzası yada resmiyeter ve 9 yaşındayım

  37. kolpa gurubunu ve barış abinin imzasını görmek isterim :))) :DDDD
    bütün şarkılarını seviyorum

Bir Cevap Yazın

