Selçuk Balcı – Dağların Karı Yetmez

Gün doğdi doğmasaydi
Hiç bir dert olmasaydi
Oturup ağlamazdum
Yüreğum dolmasaydi
Dertliyim derdum bitme
Başumden duman gitmez
Bu yanan yüreğuma
Dağlarun kari yetmez
Yar bakmadi yüzüma
Gönül bağlarum diye
Gözyaşumi sakladum
Sonra ağlarum diye
Sevdaluğun acisi
Kimi yakar bilinmez
Yürekten akan yaşlar
Mendil ile silinmez

117 Yanıt to “Selçuk Balcı – Dağların Karı Yetmez”

  1. abovvvvvvvvvvv zirve gelmişşş…eee çıkmamakk olmazz dimiii..😀

  2. herkezee hayırlı gecelerrr tatlı rüyalarr..

  3. Gece yatarken bazı sureler okunursa insan rahat bir şekilde uyur.
    Peygamberimizin(sav) yatma şekliyle yatma hazırlığına başlayınız.
    Sünnet olan yatma şekli sağ yan üzerine kıbleye karşı yatmak ve sağ avucunu sağ yanağın altına koymak.
    Abdestli yatmak daha faziletlidir.

    Okunabilecek dualar;
    Üç İhlas,bir Fatiha,bir Ayet-el Kürsi,Felak ve Nas surelerini okuyunuz.
    ”Bugün bilerek bilmeyerek işlediğim günahlar için tövbe ediyorum,Allahım beni affet” diye tövbe edip uyuyabilirsiniz.

    Yatmadan önce ya da yatsı namazından sonra da Amenerrasulu’yü okuyabilirsiniz.
    Amenerrasulu’yü okuyup yatınca geceyi ibadetle geçirmiş gibi olunur.

    Peygamberimizn yaptığı bir diğer duada şöyle;

    “Allahümme eslemtü nefsî ileyke. Ve veccehtü vechî ileyke. Ve fevvadtü emrî ileyke. Ve elce’tü zahrî ileyke, rağbeten ve rehbeten ileyke. Lâ melce’e, velâ mencee minke illâ ileyke. Âmentü bi-kitabikellezî enzelte, ve binebiyyikellezî erselte.”

    “Allah’ım, nefsimi sana teslim ettim, yüzümü sana çevirdim. İşimi sana havale ettim. Sırtımı sana hem korkarak, hem de ümid ederek dayadım. Zaten senden başka sığınacak, sende başka dayanacak melce’ ve mence’de yoktur. Kurtarış ve himaye ancak sendendir, sana mahsustur. Allah’ım indirdiğin kitabına, gönderdiğin Peygamberine iman ettim. Bu hal ve iman ile uykuya yatıyorum.”

  4. neysee kapılarıı kapadım,ışıkları söndürdümm,,ortalığıı toparladımm..benden bu kadarrr…
    sağlıcakla kalınn..kib..aeo..görüşmek üzereee byy byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  5. karşıyakalı Says:

    günaydın canım ailem .hayırlı sabahlar. 🙂
    emoşummm canım dalarına çok teşekkür ederim.
    gönül dolusu amin..

  6. karşıyakalı Says:

    bu saatte burda sizinle paylaşayım dedim.
    bu gece netten öğrendik. sinan kısa dönem jandarma olacak. acemi birliği kastamonu sonrada ordu ya gidecek.karadenizde bu kış sinan.önce kastamonu sonra ordu.
    ALLAHIM cümle ümmeti muhammedin evladına hayırlı teskereler versin .sağ salim ocağına kavuştursun .içindede benim sinanıma.

  7. karşıyakalı Says:

    sinan 12 sinin akşam beşe kadar teslim olması lazımmış.
    yarın gidiyor.uçak biletini almışlar netten.yarın sinopa uçacak istanbul üzerinden. sinoptan arabayla kastamonuya gidip birliğine teslim olacak.paşacanım demişti.abla bak hemen gider yerini öğrendikten sonra.bende herşeyini hazırladım..hayırlısıyla gitsin gelsin..

  8. günaydınnnnnnnnnnn herkesee bu sabah erkenciyimm🙂

    haticee ablamm allahh kavuştursunnn hayırlı teskerelerrrrrrr hayırlısıı olurrr inşallah oğlunn içinn

    merall ablacımm geçmşşş olsunnnn🙂

    emell 2 ablaa ne pasaportuu çıkarıyonn nereye gidiyonnn :))

    emell ablaa bakk benn burdaymmm ama senn yoksnn :))

  9. neraba tünaydın wordpress.

    oğluşuna hayırlı teskereler haççe ablacım,hayırlısıyla gider gelir inşallah.

  10. Çember çevrilir,
    Su musluktan içilir,
    Ağaçlara tırmanılırdı.
    Bebekler bezden,
    Silahlar tahtadan,
    Resimler kömür karasından yapılırdı.
    Kızlara ninelerinin, erkeklere dedelerinin
    İsimleri konulur,
    Saatli maarif okunurdu.
    Komşuda pişen
    Bize…
    Bizde pişen komşuya düşerdi.
    Geceler ayaz,
    Sokaklar karanlık,
    Yıldızlar parlak olurdu.
    Turşu, salça, mantı
    Evde yapılır,
    Karpuz kuyuda soğutulurdu.
    Erik ağacının çiçeği,
    Pencere camımıza yaslanır,
    Güz yaprakları bahçemize düşerdi.
    Kardan adam yapılır,
    Evlerde soba yakılır,
    Kış gecelerinde masal anlatılırdı.
    Merdiven çıkılır,
    Aidat ödenmez,
    Yönetici seçilmezdi.
    Evler badanalı,
    Sokaklar lambasız,
    Mahalleler bekçili olurdu.
    Ajans radyodan dinlenir,
    Çizgi roman okunur,
    Defterlere kenar süsü yapılırdı.
    Hayat,
    Arkası yarın gibiydi,
    Kesintisizdi.
    Her gün yaşanacak bir şey vardı.
    Herkes kendi düşünü kurar,
    Kendi hayatını oynardı.

    Şimdi,
    Herkes
    Yoğun,
    Yorgun
    Ve
    Tek başına…

  11. cemre Says:

    Slm.hayirli günler.ablamm sinan kardesimin yeri belli olmuş güzel yere düşmüş sizin adiniza sevindim.şimdiden rabbim hayirlisi ile gidip gelmeyi nasip etsin rabbim tüm mehmetciklerimizin yardimcisi olsun.bu gün telaşli olur sizin için.şimdiden Allah kavuştursun ablamm.

  12. cemre Says:

    Emoşum sende pasaportunu alacalmişsın hadi şimdiden hayirlisi bekliyoruz bacim.kardesinede geç olsun bacim.zirvende hayirli olsun bacimm telaşlisin arada frene bas🙂

  13. cemre Says:

    Paşam seninde paylaşımın için teşekkürler.evet nerde eski zamanlar.önceden insanlar daha iç içeymiş. Müjüm sağoll kuzum sende iyisin umarım birseyler duydum hadi hayirlisi kuzum.

  14. Nerabayin arkidisler kimse yokmu?

  15. tuba_asi Says:

    emel ablacm2 annem çok iyi operasyn işe yaradı bendn iyi çok sağol🙂 hatice ablam Allah kavştursun hayrlı teskereler diliyorum

Bir Cevap Yazın

